تبیین دو مؤلفه هدف و محتوا در برنامه درسی دوره آموزش عمومی از 7 تا 14 سال بر پایه منابع اسلامی
حمید سعیدبخش
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بررسی میزان مطابقت محتوای کتابهای زبان انگلیسی دوره اول و دوم متوسطه با مبانی انسانشناسی اسلامی در سند برنامه درسی ملّی
اعظم بیگلری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
شناسایی و اولویت بندی موضوعات اساسی مربوط به استفاده از فضای مجازی: زمینه ای برای تأمل در برنامه درسی دوره متوسطه
بیتا قدیریان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۲
شناسایی شاخصهای اخلاق حرفهای و میزان توجه به آن در کتابهای درسی کارآفرینی، شاخه کاردانش
مسعود دستگرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۰
روش آموزش توحید در قرآن
حسن شکراللهی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۶
شناسایی و اولویت بندی موضوعات اساسی مورد نیاز سبک زندگی دانشجویی با توجه به منابع دینی و سیره عملی علمای اسلامی جهت طرح در محتوای برنامه درسی مقطع کارشناسی
محمدحسین افشار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۷/۰۸
بررسی وضعیت تطابق محتوای کتابهای جدید علوم ابتدایی با مبانی ارزش شناسی مربوط به طبیعت در برنامه درسی ملی
طاهره موسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۲
شناسایی مؤلفه ها و موضوعات اساسی مورد نیاز در زمینه روابط خانواده براساس سبک زندگی اسلامی برای برنامه درسی دوره متوسطه