فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۸

تبیین دو مؤلفه هدف و محتوا در برنامه درسی دوره آموزش عمومی از 7 تا 14 سال بر پایه منابع اسلامی

حمید سعیدبخش
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۳/۳۱

بررسی میزان مطابقت محتوای کتابهای زبان انگلیسی دوره اول و دوم متوسطه با مبانی انسانشناسی اسلامی در سند برنامه درسی ملّی

اعظم بیگلری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

شناسایی و اولویت بندی موضوعات اساسی مربوط به استفاده از فضای مجازی: زمینه ای برای تأمل در برنامه درسی دوره متوسطه

بیتا قدیریان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۴/۰۲

‏ شناسایی شاخص‌های اخلاق حرفه‌ای و میزان توجه به آن در ‏کتاب‌های درسی ‏کارآفرینی‏، شاخه کاردانش

مسعود دستگرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۳۰

روش آموزش توحید در قرآن

حسن شکراللهی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۸/۱۶

شناسایی و اولویت بندی موضوعات اساسی مورد نیاز سبک زندگی دانشجویی با توجه به منابع دینی و سیره عملی علمای اسلامی جهت طرح در محتوای برنامه درسی مقطع کارشناسی

محمدحسین افشار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۰۸

بررسی وضعیت تطابق محتوای کتابهای جدید علوم ابتدایی با مبانی ارزش شناسی مربوط به طبیعت در برنامه درسی ملی

طاهره موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۱۲

شناسایی مؤلفه ها و موضوعات اساسی مورد نیاز در زمینه روابط خانواده براساس سبک زندگی اسلامی برای برنامه درسی دوره متوسطه

الهام ایزانلو
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۲۱