ارزیابی سوالات درکمطلب مجموعههای آموزش نوین زبان فارسی و فارسی بیاموزیم بر پایه طبقهبندی اصلاح شده بلوم در حیطه شناختی و واکاوی سطح دشواری متون
حسین نجاتیان بستانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
تغییر هویت پژوهشی دانشجویان دکتری آموزش زبان انگلیسی به سمت روش پژوهش مختلط و کیفی؛ نگرش دانشجویان و اساتید رشته آموزش زبان انگلیسی در مورد روش های مختلف پژوهش: چالش ها و راهکارها
مریم جلیلی کیا
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بررسی رابطۀ میان سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به ترجمه: پژوهشی پرسشنامهمحور
ارش صادقی نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
تاثیر یادگیری عامدانه لغات بر استفاده آنها در نوشتار زبان آموزان
ابراهیم کمالی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
بررسی رابطه هوشیاری ذهنی، تفکر انعکاسی، اضطراب خواندن و توانایی درک مطلب دانشجویان متوسط و پیشرفته زبان انگلیسی عراقی
حسین کریم بادی الشرهانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
معرفی بازی ویدیویی برای تدریس پاراگراف نویسی در مقایسه با تدریس معلم برای مهارت نوشتاری : بررس درک زبان آموزان در محیط ارزیابی دینامیت
بی بی ملیحه وامق شاهی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
تحلیل مبتنی بر داده ی اسامی متادیسکرسیو انگلیسی در حرکات ساختاری بخش مقدمه و نتیجه گیری مقالات پژوهشی با موضع میان رشته ای
فرزانه شادلو
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بررسی نقش پیچیدگی واژگانی، تنوع واژگانی، پیچیدگی نحوی و انسجام در مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی:رویکرد تحقیق مختلط
مهتاب کلاهی اهری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
ارزیابی اثر فرآیند مذاکره ارزیابان بر ثبات ارزشیابی عملکرد مکالمه انگلیسی دانسجویان رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش درایران
فاطمه عباس پور
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
مدل سازی ارتباط بین عزم، ایمنی زبان آموز و خودکارآمدی بین زبان آموزان زبان دوم در یک محیط کلاس درس معکوس
سیدمحمد زاملی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
روایی سنجی آزمون دیکته برای دانشجویان یادگیرنده عراقی زبان انگلیسی
ماهر عبید جیاد
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
ایجاد و معرفی یک مدل اموزش زبان پیکره بنیاد برای مدرسان زبان انگلیسی ایرانی
زهرا بهشتی صفت
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
فراتحلیل تاثیر نسبی یادگیری وارونه در تحقیقات زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم / زبان خارجی
مژده شهنما
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بررسی تاثیر اندیشناکی خود-انتقادی در یادگیری زبان دوم و تفکر انعکاسی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی:رویکرد روش های ترکیبی
مهسا میرثانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
بررسی نقش توانش ادبی در افزایش توانش ارتباطی بین فرهنگی دانشجویان یادگیرنده زبان انگلیسی عراقی
زینه حسام عبدالحسن الجوده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
هوش اجتماعی و آزمون نگارش آیلتس: یافتن ابعاد زبانشناسی و عملکردی مهارت نگارش در بین دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی
ندا نژادعبداله
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بررسی سواد ارزیابی الکترونیکی معلمان زبان انگلیسی ایرانی:مطالعه تزکیبی
سپیده باتقواسرابی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بررسی تظاهرات اخیر در عراق در روزنامه های داخلی و بین المللی بر اساس نظریه تحلیل انتقادی گفتمان
ابوذر علی طاهر
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سواد ارزیابی الکترونیکی مطالعه تطبیقی دو فناوری دیجیتال در ارزیابی الکترونیکی در زمینه efl عراق
حسین هاشم مدلول
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بررسی تکالیف کلامی و غیر کلامی کارکرد های اجرایی در پرتو یادگیری زبان: مورد مطالعه زبان آموزان انگلیسی پیشرفته و مبتدی
هدیه علیزاده میلانلو
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
نقش هوش فرهنگی و معنوی بر عمل کرد دانش آموزان در آزمون زبان انگلیسی
ساره ثائر جمیل الشنین
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
بررسی نقش عدم انگیزه در تاب آوری و کارآمدی معلم های زبان انگلیسی شاغل در بخش خصوصی
محمد بهادری فلاح
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انسانی سازی تمرین های کتاب کار سال دوازدهم ایرانیان: بررسی نظرات معلمان و دانش آموزان
ملیکا اسماعیل زاده اناری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
طراحی فعالیتهای حافظه محور برای تمارین درک مطلب کتاب درسی اموزشی پایه ی یازدهم در ایران
سمانه ظریف نجارتازه جوان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
بررسی توانمندسازی سلسله مراتبی فضای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی از منظر سازمانی: یک مطالعه با روش آمیخته
ناهید رویایی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی دانشجویان زبان خارجی مطالعه کاربردی در گروه های زبان خارجی انگلیسی فرانسه و عربی
رویا عراقیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
تاثیر زمان طراحی بر سرعت نگارش، کنش های ویرایشی و مکثی زبان آموزان و پیچیدگی زبانی: بررسی ثبت حرکات نگارش
زهره عرفانی عیدیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
بررسی کلام و شخصیت دانشجویان نورچشمی زبان انگلیسی ایرانی
فاطمه آردانه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
برسی نگرش اساتید و دانشجویان در رابطه با کلاس های پر جمعیت انگلیسی در دانشگاه هراتءافغانستان
احمد فواد کاکر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
تاثیر کتاب آموزشی جدید انگلیسی برای توریسم بر یادگیری زبان آموزان فنی و حرفه ای
زهرا شیرزاد مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
مطالعه کیفی و کمی مدیریت موفق کلاس از نظر فرهنگی و اجتماعی در آموزش زبان انگلیسی در ایران. طراحی و روایی سنجی پرسشنامه مدیریت کلاس
معصومه شیری امین لو
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
دیدگاه دانشجویان زبان انگلیسی نسبت به پدیده نورچشمی: تحلیل و بررسی به روش ترکیبی در بافت آموزش عالی ایران
فاطمه وحیدنیا
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
رابطه بین معلمان زبان انگلیسی و ترجیحات دانشجویان در مورد فعالیتهای کلاسهای مختلف
سجاد عصام العیبی التمیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
بررسی و اعتبارسنجی مفهوم سیستم ایمنی زبان آموزان ایرانی در پرتو احساسات، انگیزه و رفتارهای مقابله ای
آتنا عطاران
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
تحلیل کتاب سنجی مجله ی آموزش مهارتهای زبان بین سال های 2011و 2017
مصطفی غفوری اصل
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
طراحی و اعتبارسنجی آژمون بسندگی تکلیف محور در زبان فارسی
محسن رودمعجنی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
بررسی سطح هوش فرهنگی دانشجویان سال چهارم عراقی و رابطه فرهنگی با توانایی نگارش آنها
حسن هادی عبدالسجاد البلاوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
بررسی سواد آزمون سازی معلمین انگلیسی دبیرستان ایران:پیشنهاد دادن آیتم های آزمون سازی تولیدی برای یادگیرندگان انگلیسی دبیرستان
فریده دلقندی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
متاآنالیز ضرایب قابلیت اطمینان و روشهای تحقیق در مجله esp بین سالهای 2008 و 2018
فاضل شیحان لکن المساعد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
اهمیت فرهنگ در کلاسهای یادگیری زبان انگلیسی بهعنوان زبان دوم: ادراک معلمان و کاربردهای کلاسی در بافت عراق
حسین کریم بادی الشرهانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۵
تجزیه و تحلیل گرامری تطبیقی دو کتاب انگلیسی که در موسسات زبان انگلیسی آموزش داده می شود
سیدحامد هاشمیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بررسی طولی جریان های انگیزشی جهت دار، اهداف خود-متعالی، سرزندگی، اضطراب ارزیابی، و موفقیت تحصیلی زبان آموزان ایرانی از طریق رویکرد تلفیقی
صفورا جاهدی زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بررسی چالش های دانشجویان زبان انگلیسی عراقی در حال تحصیل و فارغ التحصیل در ایران
حسین هاشم مدلول
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
بررسی رابطه بین کارکزد افتراقی سوال و مهارت: مطالعه بخش درک مطلب و کلوز
رقیه مهرازمای
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بررسی منابع زبانی ارزیابی در بخش بحث پایان نامه های دکتری: تحلیل مقایسه ای میان متون انگلیسی نگارش شده توسط ایرانیان فارسی زبان و امریکاییان انگلیسی زبان
زهرا لقمانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
بازنگری ایده zpd ویگوتسکی از منظر فرهنگی و جنسیت
طاهره حسن زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
توسعه و اعتبارسنجی انگیزه جهت یادگیری میزان گرامر زبان انگلیسی و بررسی ارتباط آن با توانایی دستوری زبانآموزان دبیرستانی عراقی
دعاء حازم محمد الفضلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
بررسی مشکلات تلفظ زبان انگلیسی زبان آموزان عراقی در حال تحصیل و فارغ التحصیل و ایجاد و ارزش دهی به تمایل برای یادگیری تلفظ
امال هادی لهمود
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
Examining the relationship between l1 use, teacher immediacy, and l2 willingness to communicate: a case of iranian efl learners
سیده فاطمه میرفخرائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۹
بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه ffl عراق در نگارش انشاء و فرایند آن از طریق کی لاگر: یک مطالعه موردی دانشجویان ادبیات انگلیسی در دانشگاه کوفه
حیدر صباح مهدی الدنکجی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
بررسی رابطه میان دانش دستوری دانشجویان عراقی و سبکهای یادگیری آنها و بررسی عوامل ضدانگیزشی مرتبط با یادگیری دستور
عقیل میری محمد العابدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
الگوی استفاده از قید های ربط در مقالات استدلالی نوشته شده توسط زبان آموزان ایرانی و رابطه بین سطح مهارت زبانی زبان آموزان ایرانی و استفاده از قید های ربط
ساجده ناصری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹
توسعه و تایید پرسشنامه عقاید معلمان درباره اقدام پژوهی و شناسایی عوامل موثر بر این عقاید بر اساس نظریه کنشگر- شبکه
وحید رحمانی دغارونی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳
بررسی تاثیر بازخورد اصلاحی صریح و ضمنی واژگان بر یادآوری واژگان و اشتیاق به خواندن دانشآموزان یادگیرنده زبان انگلیسی در عراق
خالد عیدان محمد الخزعلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۵
بررسی استراتژی های ویرایشی در نوشتار زبان آموزان ماهر و مبتدی و رابطه ان با هوش بیانی زبان آموزان: رویکردی با استفاده از keystroke logging
شیما ولی نیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۰/۲۴
درک مفهوم هوش و تحمل ابهام در فرسودگی شغلی معلمها: مطالعه ای بر معلم های زبان انگلیسی ایرانی
کیانا ژاله
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۸/۲۰
بررسی تاثیر انیمیشن دوبله فارسی "دورا جستجوگر" به عنوان روش آموزش لغات انگلیسی به کودکان پیش دبستانی در ایران
فائزه سادات سلامت
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸
بررسی وابستگی متنی سوالات بخش درک مطلب آزمون آیلتس به واسطه ی ارتباط آن باهوش: تحقیقی بر روی راهبردهای تست زنی
مهدی محمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۷
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه محیط یادگیری انگلیسی از منظر سازه گرایی انتقادی: بررسی تاثیر ان بر انگیزش وپیبشرفت خواندن و درک مطلب دانشجویان ایرانی
حسنی حسینی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۴
بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت شفاهی و استراتژی رمز دهی کلمات بر گسترش عقب ماندگی زبانی درمیان زبان آموزان عراقی: مطالعه موردی بغداد
علاء سمیر سبع الجبوری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۴
بررسی خود تحققی در اموزش عالی: با کمک اهداف خبرگی، انگیزه درونی، و اظهارات
سید علی حسینی بایگی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۳۱
نقش یادگیری همکارانه درتمایل به نوشتن ودست آورد نگارشی در بین دانش آموزان دبیرستان عراقی
ناظم طهیلی سالم العبیس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۳۱
نقش راهبردهای زایشی در ارتقا نگرش و انگیزش به خواندن در زبان دوم و همچین خواندن استراتژیک به عنوان تبیین کننده های موفقیت در درک مطلب در زبان دوم: اصلاح ساختار انگیزش در خواندن به زبان خارجی
هادی اکبری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۷
طراحی شاخص سنجش هوش روایی نوشتار و ارائه مدل نوشتار زبان دوم براساس هوش روایی نوشتار،تیپ شخصیتی بیگ فایو و توانایی نوشتار زبان دوم
سیما ضیائی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۷
تغزل در طبیعت نوشته های انگلیسی از منظر زبان شناسی زیست محیطی
زهرا کردجزی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۸
بررسی روائی ساختاری پرسشنامه ی تأثیرات بازشویی آزمون ورودی دکتری آموزش زبان انگلیسی دانشگاه های دولتی ایران بر داوطلبان آزمون: بررسی تاثیرات ویژگی های فردی داوطلبان بر وضعیت آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و روانی آنها در طول مدت آمادگی برای آزمون
حسن خیرخواه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۸
طراحی و سنجش نرم افزار آنلاینی جهت آموزش واژگان علمی عمومی با استفاده از رویکرد گیمیفیکیشن
محدثه خزاعی خلیل اباد
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶
فراتحلیل جامع اضطراب کلاس های زبان خارجی و متغیرهای هم بسته با آن
طاهره طاهریان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نقش سطح مهارت زبانی دانشجویان ایرانی در استفاده از ساختار مجهول در متون نوشتاری: مطالعه ی پیکره ای
آوا آتیترک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۹/۳۰
ترویج ارزیابی یادگیری گرا از طریق تشخیص عوامل موثر در سواد ارزیابی معلمان زبان انگلیسی و راهبردهای یادگیری زبان آموزان موفق
سیامک رحیمی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۳
بررسی میزان وابستگی فرهنگی و رابطه آن با خودکار آمدی وانتساب و پشرفت تحصیلی دانشجویان و فراگیران زبان انگلیسی
مهشید حجازی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۲/۲۴
وابستگی متنی سوالات بخش خواندن و درک مطلب آزمون تافل: نقش راهکارهای فراشناختی خواندن و راهکارهای پاسخ دادن به سوالات
مصطفی امیری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۷
بررسی کیفی رفتار معلمان زبان انگلیسی ایرانی در بالابردن حس خودکارامدی زبان آموزان و برداشت زبان آموزان
مهتاب فرخی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۷
بررسی استراتژی های خواندن زبان انگلیسی در زبان اموزان ایرانی و بررسی نظریه فلو در متن هایی که فلو ایجاد می کنند در مقایسه با متن هایی که فلو ایجاد نمیکنند
هدی کنعان آذر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۶
رابطه هوش هیجانی و فرهنگی زبان آموز و ترجیح آنها از رفتار کلامی و غیر کلامی معلم
مریم سادات احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
تأثیر آموزش هوش هیجانی بر لکنت زبان در زبان آموزان ایرانی
افروز امین زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
تحلیل ژانر نوشتار و فرا گفتمان در ایمیل های ارسال شده از طرف شرکت های تجاری ایرانی به مشتریان خارجی
فائزه ابراهیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
آموزش کلمات و ساختار های زبان انگلیسی به کودکان ایرانی از طریق استفاده از روش هایی همچون موسیقی و نقاشی و مقایسه ی این روش ها
محیاسادات مرعشی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
An examination of the most common woops-moment strategies and their relation to personalities and expertise of iranian english language teachers
رضوانه سلیمانی ابهری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
بررسی احساسات معلمان زبان انگلیسی ایران و رابطه اش با فرسودگی، احساسات کاری، اهداف موفقیت، و انگیزه : پژوهش ترکیبی
غلامحسن خواجوی فدافن
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۰/۰۲
متا آنالیز مطالعات آموزش زبان از طریق کامپیوتر در حوزه آموزش زبان دوم/ خارجی
وحیده سادات واحدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۹/۰۳
تاثیر برنامه مهارت خواندن بر اساس هوش چندگانه و بازخورد اصلاحی فرازبانی وبازخورد غیرمستقیم در مهارت خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان، باورهای خودکارآمدیشان در مهارت خواندن ، و اسناد نسبتی شان برای موفقیت و شکست شان
زری سادات سیدرضائی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۸/۲۶
بررسی اثر هوش فرهنگی و هوش هیجانی بر میزان استرس خواندن و تمایل به خواندن متون در میان زبان آموزان ایرانی
شیما شمس زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
Investigating the effect of cultural intervention program on reducing the effect of english as a foreign culture: a case of home culture attachment
صدیقه دادمهر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۰
بررسی استفاده از استراتژی های ادب در
آرزو کوهزاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
ایجاد و معتبرسازی یک تست نوشتاری تطبیقی رایانه ای برای زبان آموزان انگلیسی در ایران: بررسی از جهت دستور زبان، واژگان و املا
مهرداد مهاجرپور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
مطالعه ی مقابله ای بین قسمت بحث و نتیجه گیری مقالات انگلیسی نوشته شده در زمینه ی کشاورزی توسط ایرانیان و انگلیسی زبانان در استفاده از فراگفتمان ها
منیژه ضیائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۹
تاثیر بازخورد اصلاحی معلم بر تمایل دانش آموز به برقراری ارتباط و میزان موفقیت او در یادگیری زبان انگلیسی
حسین زارع دوست
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۴/۳۱
انگیزه و راهکارهای آمادگی برای یادگیری زبان دانش آموزان پیش دانشگاهی در میان دوره و پایان دوره کنکور
اکرم محمدی مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۴
رابطه بین ترس از ارزشیابی منفی و استرتتژیهای ارتباطی
سمانه زارعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۷
بررسی رابطه بین منبع کنترل و عقاید دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی درباره یادگیری زبان
نسیبه علی پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۸
بررسی تاثیر کمال گرایی مدرس بر خودکارآمدی، اضطراب و ارتباط اجتماعی زبان آموزان
دنا فرهادروش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۶
تأثیر آموزش به روش کلیدواژه بر روی یادگیری واژگان و انگیزه فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
آرمین توکلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بررسی نظریه فلو در متون درسی دوم دبیرستان و پیش دانشگاهی: ساختن متنی بر مبنای نظریه فلو
سلمی سادات علوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تاثیر برون فکنی اندیشه به عنوان یک روش تدریس خواندن بر درک مطلب دانش اموزان راهنمایی : بررسی تاثیر موفقیت در درک مطلب بر خودباوری دانش اموزان در خواندن متون انگلیسی
متین برادران خاکسار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۹/۱۹
نقد بین فرهنگی نظریه گرایس
ریحانه هاشم پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۸/۲۸
آموزش راهبردهای فراشناختی و ارتباط آن با اشتیاق به خواندن به زبان انگلیسی در بین دانشجویان رشته پزشکی
معصومه حسن پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۸
رابطه بین شخصیت و نوع بازخورد معلم با خود کارآمدی زبان آموزان
حوریه حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۹
آسیب نحوی ویژه زبان: مطالعه ای در یادگیری زبان دوم
سیدامیرحسین حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۱۷
رابطه بین تمایل به میزان برقراری ارتباط با دیگران به زبان انگلیسی و روشهای یادگیری زبان و استانه تحمل
زکیه اولادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۴/۰۱
بررسی روابط متقابل خودکارامدی، آگاهی فراشناختی، استفاده از استراتژی های آزمون زبان آموزان ایرانی و عملکرد آنها در آزمون زبان انگلیسی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری
الهه گودرزی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۲/۱۹
2. بررسی ارتباط میان هوش فرهنگی، استرس حین نوشتن زبان انگلیسی، و توانایی نوشتن در یادگیرنده های ایرانی زبان انگلیسی از حیث روانی، صحت، و پیچیدگی متن
سمیه شالچی طوسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۱/۰۹
بررسی فلو (غرق شدن در جریان کار) در میان تکنیک های آزمون خواندن
الهه ایران راد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۱۰
بررسی رابطه بین شخصیت و نگرش نسبت به زبان خارجی و توانایی سخن گفتن به زبان انگلیسی به عنوان زبان بیگانه در میان زبان اموزان ایرانی
نرجس عامل صادقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۹/۲۵
ارتباط میان هوش فرهنگی زبان آموزان ایرانی و عملکرد آنها در بخش گفتاری و نوشتاری آزمون آیلتس
سیداحسان گل پرور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۶/۱۸
بررسی رابطه میان سبک شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه و مهارت ترجمه افراد
حمیده دستیار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۲/۲۴
Designing and validating a teacher attribution scale and examining its relationship with teacher burnout, teacher self-regulation, and student goal-orientation
افسانه غنی زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۰/۱۲/۲۱
ٍٍبررسی رابطه بین خلاقیت و فرسودگی معلم های زبان انگلیسی ایرانی : استفاده از تئوری آشوب (سیستم های پیجیده)
علی رئیسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تمایل به ارتباط به زبان انگلیسی: مدلی اکولوژیکی در زمینه کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران
غلامحسن خواجوی فدافن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۰/۱۰
معیارهای استادان و مترجمان حرفه ای برای ارزیابی و نمره گذاری ترجمه متون سیاسی و اقتصادی دانشجویان
صدیقه میرزاجانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۶/۳۰
ارزیابی عملکرد اجرایی مغز، اگاهی فراشناختی، و خلاقیت در زبان اموزان پیشرفته و مبتدی
سارا شوقی جوان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۴/۱۳
اعتبار سنجی پرسشنامه راهبردهای ترجمه و بررسی رابطه ی آن با مرکز کنترل دانشجویان مترجمی و موفقیت تحصیلی آنها
علی محرر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۴/۰۷
رابطه بین تفکر معلم، منبع قبول مسئولیت، موفقیت معلم و استفاده از راهبردهای یادگیری زبان
یاسر رضوانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۱۲/۱۷
ترجمه ی کتاب بنای جامعه شناسی ترجمه
علیرضا جمالی منش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۱۲/۰۴
تحلیل ژانر دستورالعمل داروها به زبان انگلیسی و بررسی راهبردهای خواندن این متون توسط دانشجویان ماهر و ضعیف
راحیل شیبانی عبدالیوسفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۸۹/۰۲/۲۸
تاثیر استفاده از زبان بومی زبان آموزان در یاد گیری و میزان بخاطر سپاری لغات.