فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۱۵

تاثیر یادگیری عامدانه لغات بر استفاده آنها در نوشتار زبان آموزان

ابراهیم کمالی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

بررسی رابطه هوشیاری ذهنی، تفکر انعکاسی، اضطراب خواندن و توانایی درک مطلب دانشجویان متوسط و پیشرفته زبان انگلیسی عراقی

حسین کریم بادی الشرهانی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۷/۰۱

تحلیل مبتنی بر داده ی اسامی متادیسکرسیو انگلیسی در حرکات ساختاری بخش مقدمه و نتیجه گیری مقالات پژوهشی با موضع میان رشته ای

فرزانه شادلو
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

تغییر هویت دانشجویان ایرانی مقطع دکتری زبان انگلیسی در مسیر تبدیل شدن به محققان کیفی و مختلط

مریم جلیلی کیا
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

بررسی نقش پیچیدگی واژگانی، تنوع واژگانی، پیچیدگی نحوی و انسجام در مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی:رویکرد تحقیق مختلط

مهتاب کلاهی اهری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

ارزیابی اثر فرآیند مذاکره ارزیابان بر ثبات ارزشیابی عملکرد مکالمه انگلیسی دانسجویان رشته زبان انگلیسی گرایش آموزش درایران

فاطمه عباس پور
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۲۷

مدل سازی ارتباط بین عزم، ایمنی زبان آموز و خودکارآمدی بین زبان آموزان زبان دوم در یک محیط کلاس درس معکوس

سیدمحمد زاملی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

روایی سنجی آزمون دیکته برای دانشجویان یادگیرنده عراقی زبان انگلیسی

ماهر عبید جیاد
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

ایجاد و معرفی یک مدل اموزش زبان پیکره بنیاد برای مدرسان زبان انگلیسی ایرانی

زهرا بهشتی صفت
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

فراتحلیل تاثیر نسبی یادگیری وارونه در تحقیقات زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم / زبان خارجی

مژده شهنما
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

بررسی تاثیر اندیشناکی خود-انتقادی در یادگیری زبان دوم و تفکر انعکاسی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی:رویکرد روش های ترکیبی

مهسا میرثانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۶

بررسی نقش توانش ادبی در افزایش توانش ارتباطی بین فرهنگی دانشجویان یادگیرنده زبان انگلیسی عراقی

زینه حسام عبدالحسن الجوده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

هوش اجتماعی و آزمون نگارش آیلتس: یافتن ابعاد زبانشناسی و عملکردی مهارت نگارش در بین دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی

ندا نژادعبداله
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۷

بررسی سواد ارزیابی الکترونیکی معلمان زبان انگلیسی ایرانی:مطالعه تزکیبی

سپیده باتقواسرابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بررسی تظاهرات اخیر در عراق در روزنامه های داخلی و بین المللی بر اساس نظریه تحلیل انتقادی گفتمان

ابوذر علی طاهر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سواد ارزیابی الکترونیکی مطالعه تطبیقی دو فناوری دیجیتال در ارزیابی الکترونیکی در زمینه efl عراق

حسین هاشم مدلول
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بررسی تکالیف کلامی و غیر کلامی کارکرد های اجرایی در پرتو یادگیری زبان: مورد مطالعه زبان آموزان انگلیسی پیشرفته و مبتدی

هدیه علیزاده میلانلو
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

نقش هوش فرهنگی و معنوی بر عمل کرد دانش آموزان در آزمون زبان انگلیسی

ساره ثائر جمیل الشنین
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۶

بررسی نقش عدم انگیزه در تاب آوری و کارآمدی معلم های زبان انگلیسی شاغل در بخش خصوصی

محمد بهادری فلاح
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۱

انسانی سازی تمرین های کتاب کار سال دوازدهم ایرانیان: بررسی نظرات معلمان و دانش آموزان

ملیکا اسماعیل زاده اناری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

طراحی فعالیتهای حافظه محور برای تمارین درک مطلب کتاب درسی اموزشی پایه ی یازدهم در ایران

سمانه ظریف نجارتازه جوان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

بررسی توانمندسازی سلسله مراتبی فضای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی از منظر سازمانی: یک مطالعه با روش آمیخته

ناهید رویایی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۹/۱۰

طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه سرمایه روانشناختی دانشجویان زبان خارجی مطالعه کاربردی در گروه های زبان خارجی انگلیسی فرانسه و عربی

رویا عراقیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۸/۲۳

تاثیر زمان طراحی بر سرعت نگارش، کنش های ویرایشی و مکثی زبان آموزان و پیچیدگی زبانی: بررسی ثبت حرکات نگارش

زهره عرفانی عیدیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۲۱

بررسی کلام و شخصیت دانشجویان نورچشمی زبان انگلیسی ایرانی

فاطمه آردانه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۲۰

برسی نگرش اساتید و دانشجویان در رابطه با کلاس های پر جمعیت انگلیسی در دانشگاه هراتءافغانستان

احمد فواد کاکر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۹/۲۳

تاثیر کتاب آموزشی جدید انگلیسی برای توریسم بر یادگیری زبان آموزان فنی و حرفه ای

زهرا شیرزاد مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

مطالعه کیفی و کمی مدیریت موفق کلاس از نظر فرهنگی و اجتماعی در آموزش زبان انگلیسی در ایران. طراحی و روایی سنجی پرسشنامه مدیریت کلاس

معصومه شیری امین لو
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۲۷

دیدگاه دانشجویان زبان انگلیسی نسبت به پدیده نورچشمی: تحلیل و بررسی به روش ترکیبی در بافت آموزش عالی ایران

فاطمه وحیدنیا
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۲۶

رابطه بین معلمان زبان انگلیسی و ترجیحات دانشجویان در مورد فعالیت‌های کلاس‌های مختلف

سجاد عصام العیبی التمیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۲۳

بررسی و اعتبارسنجی مفهوم سیستم ایمنی زبان آموزان ایرانی در پرتو احساسات، انگیزه و رفتارهای مقابله ای

آتنا عطاران
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۶/۲۰

تحلیل کتاب سنجی مجله ی آموزش مهارتهای زبان بین سال های 2011و 2017

مصطفی غفوری اصل
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۱۰

طراحی و اعتبارسنجی آژمون بسندگی تکلیف محور در زبان فارسی

محسن رودمعجنی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

بررسی سطح هوش فرهنگی دانشجویان سال چهارم عراقی و رابطه فرهنگی با توانایی نگارش آنها

حسن هادی عبدالسجاد البلاوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

بررسی سواد آزمون سازی معلمین انگلیسی دبیرستان ایران:پیشنهاد دادن آیتم های آزمون سازی تولیدی برای یادگیرندگان انگلیسی دبیرستان

فریده دلقندی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۲۹

متاآنالیز ضرایب قابلیت اطمینان و روشهای تحقیق در مجله esp بین سالهای 2008 و 2018

فاضل شیحان لکن المساعد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۱۵

اهمیت فرهنگ در کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم: ادراک معلمان و کاربردهای کلاسی در بافت عراق

حسین کریم بادی الشرهانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۱۵

تجزیه و تحلیل گرامری تطبیقی دو کتاب انگلیسی که در موسسات زبان انگلیسی آموزش داده می شود

سیدحامد هاشمیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۴/۰۵

بررسی طولی جریان های انگیزشی جهت دار، اهداف خود-متعالی، سرزندگی، اضطراب ارزیابی، و موفقیت تحصیلی زبان آموزان ایرانی از طریق رویکرد تلفیقی

صفورا جاهدی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۴/۰۵

معرفی بازی ویدیویی برای تدریس پاراگراف نویسی در مقایسه با تدریس معلم برای مهارت نوشتاری : بررس درک زبان آموزان در محیط ارزیابی دینامیت

بی بی ملیحه وامق شاهی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۱/۲۵

بررسی چالش های دانشجویان زبان انگلیسی عراقی در حال تحصیل و فارغ التحصیل در ایران

حسین هاشم مدلول
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

بررسی رابطه بین کارکزد افتراقی سوال و مهارت: مطالعه بخش درک مطلب و کلوز

رقیه مهرازمای
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۹/۲۵

بررسی منابع زبانی ارزیابی در بخش بحث پایان نامه های دکتری: تحلیل مقایسه ای میان متون انگلیسی نگارش شده توسط ایرانیان فارسی زبان و امریکاییان انگلیسی زبان

زهرا لقمانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۸/۱۹

بازنگری ایده zpd ویگوتسکی از منظر فرهنگی و جنسیت

طاهره حسن زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۸/۱۲

توسعه و اعتبارسنجی انگیزه جهت یادگیری میزان گرامر زبان انگلیسی و بررسی ارتباط آن با توانایی دستوری زبان‌آموزان دبیرستانی عراقی

دعاء حازم محمد الفضلی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۳۱

بررسی مشکلات تلفظ زبان انگلیسی زبان آموزان عراقی در حال تحصیل و فارغ التحصیل و ایجاد و ارزش دهی به تمایل برای یادگیری تلفظ

امال هادی لهمود
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۶

Examining the relationship between l1 use, teacher immediacy, and l2 willingness to communicate: a case of iranian efl learners

سیده فاطمه میرفخرائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۹

بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه ffl عراق در نگارش انشاء و فرایند آن از طریق کی لاگر: یک مطالعه موردی دانشجویان ادبیات انگلیسی در دانشگاه کوفه

حیدر صباح مهدی الدنکجی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۴

بررسی رابطه میان دانش دستوری دانشجویان عراقی و سبک‌های یادگیری آنها و بررسی عوامل ضدانگیزشی مرتبط با یادگیری دستور

عقیل میری محمد العابدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۵/۰۳

الگوی استفاده از قید های ربط در مقالات استدلالی نوشته شده توسط زبان آموزان ایرانی و رابطه بین سطح مهارت زبانی زبان آموزان ایرانی و استفاده از قید های ربط

ساجده ناصری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

توسعه و تایید پرسشنامه عقاید معلمان درباره اقدام پژوهی و شناسایی عوامل موثر بر این عقاید بر اساس نظریه کنشگر- شبکه

وحید رحمانی دغارونی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۱/۲۳

بررسی تاثیر بازخورد اصلاحی صریح و ضمنی واژگان بر یادآوری واژگان و اشتیاق به خواندن دانش‌آموزان یادگیرنده زبان انگلیسی در عراق

خالد عیدان محمد الخزعلی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۱۵

بررسی استراتژی های ویرایشی در نوشتار زبان آموزان ماهر و مبتدی و رابطه ان با هوش بیانی زبان آموزان: رویکردی با استفاده از keystroke logging

شیما ولی نیا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۰/۲۴

درک مفهوم هوش و تحمل ابهام در فرسودگی شغلی معلمها: مطالعه ای بر معلم های زبان انگلیسی ایرانی

کیانا ژاله
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۸/۲۰

بررسی تاثیر انیمیشن دوبله فارسی "دورا جستجوگر" به عنوان روش آموزش لغات انگلیسی به کودکان پیش دبستانی در ایران

فائزه سادات سلامت
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۸

بررسی وابستگی متنی سوالات بخش درک مطلب آزمون آیلتس به واسطه ی ارتباط آن باهوش: تحقیقی بر روی راهبردهای تست زنی

مهدی محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۷

طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه محیط یادگیری انگلیسی از منظر سازه گرایی انتقادی: بررسی تاثیر ان بر انگیزش وپیبشرفت خواندن و درک مطلب دانشجویان ایرانی

حسنی حسینی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۶/۱۴

بررسی تاثیر حافظه کوتاه مدت شفاهی و استراتژی رمز دهی کلمات بر گسترش عقب ماندگی زبانی درمیان زبان آموزان عراقی: مطالعه موردی بغداد

علاء سمیر سبع الجبوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

بررسی خود تحققی در اموزش عالی: با کمک اهداف خبرگی، انگیزه درونی، و اظهارات

سید علی حسینی بایگی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۳۱

نقش یادگیری همکارانه درتمایل به نوشتن ودست آورد نگارشی در بین دانش آموزان دبیرستان عراقی

ناظم طهیلی سالم العبیس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۳۱

نقش راهبردهای زایشی در ارتقا نگرش و انگیزش به خواندن در زبان دوم و همچین خواندن استراتژیک به عنوان تبیین کننده های موفقیت در درک مطلب در زبان دوم: اصلاح ساختار انگیزش در خواندن به زبان خارجی

هادی اکبری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۳/۱۷

طراحی شاخص سنجش هوش روایی نوشتار و ارائه مدل نوشتار زبان دوم براساس هوش روایی نوشتار،تیپ شخصیتی بیگ فایو و توانایی نوشتار زبان دوم

سیما ضیائی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۳/۱۷

ارزیابی سوالات درک‌مطلب مجموعه‌های آموزش نوین زبان فارسی و فارسی بیاموزیم بر پایه طبقه‌بندی اصلاح شده بلوم در حیطه شناختی و واکاوی سطح دشواری متون

حسین نجاتیان بستانی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۲/۲۴

تغزل در طبیعت نوشته های انگلیسی از منظر زبان شناسی زیست محیطی

زهرا کردجزی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۱/۲۸

بررسی روائی ساختاری پرسشنامه ی تأثیرات بازشویی آزمون ورودی دکتری آموزش زبان انگلیسی دانشگاه های دولتی ایران بر داوطلبان آزمون: بررسی تاثیرات ویژگی های فردی داوطلبان بر وضعیت آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و روانی آنها در طول مدت آمادگی برای آزمون

حسن خیرخواه
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۱/۲۸

طراحی و سنجش نرم افزار آنلاینی جهت آموزش واژگان علمی عمومی با استفاده از رویکرد گیمیفیکیشن

محدثه خزاعی خلیل اباد
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۱۰/۲۶

فراتحلیل جامع اضطراب کلاس های زبان خارجی و متغیرهای هم بسته با آن

طاهره طاهریان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۰/۲۶

نقش سطح مهارت زبانی دانشجویان ایرانی در استفاده از ساختار مجهول در متون نوشتاری: مطالعه ی پیکره ای

آوا آتیترک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۹/۳۰

ترویج ارزیابی یادگیری گرا از طریق تشخیص عوامل موثر در سواد ارزیابی معلمان زبان انگلیسی و راهبردهای یادگیری زبان آموزان موفق

سیامک رحیمی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۵/۰۶/۲۳

بررسی میزان وابستگی فرهنگی و رابطه آن با خودکار آمدی وانتساب و پشرفت تحصیلی دانشجویان و فراگیران زبان انگلیسی

مهشید حجازی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۱۲/۲۴

وابستگی متنی سوالات بخش خواندن و درک مطلب آزمون تافل: نقش راهکارهای فراشناختی خواندن و راهکارهای پاسخ دادن به سوالات

مصطفی امیری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

بررسی کیفی رفتار معلمان زبان انگلیسی ایرانی در بالابردن حس خودکارامدی زبان آموزان و برداشت زبان آموزان

مهتاب فرخی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

بررسی استراتژی های خواندن زبان انگلیسی در زبان اموزان ایرانی و بررسی نظریه فلو در متن هایی که فلو ایجاد می کنند در مقایسه با متن هایی که فلو ایجاد نمیکنند

هدی کنعان آذر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۱/۰۶

رابطه هوش هیجانی و فرهنگی زبان آموز و ترجیح آنها از رفتار کلامی و غیر کلامی معلم

مریم سادات احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

تأثیر آموزش هوش هیجانی بر لکنت زبان در زبان آموزان ایرانی

افروز امین زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

تحلیل ژانر نوشتار و فرا گفتمان در ایمیل های ارسال شده از طرف شرکت های تجاری ایرانی به مشتریان خارجی

فائزه ابراهیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

آموزش کلمات و ساختار های زبان انگلیسی به کودکان ایرانی از طریق استفاده از روش هایی همچون موسیقی و نقاشی و مقایسه ی این روش ها

محیاسادات مرعشی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۹

An examination of the most common woops-moment strategies and their relation to personalities and expertise of iranian english language teachers

رضوانه سلیمانی ابهری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۸

بررسی احساسات معلمان زبان انگلیسی ایران و رابطه اش با فرسودگی، احساسات کاری، اهداف موفقیت، و انگیزه : پژوهش ترکیبی

غلامحسن خواجوی فدافن
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۱۰/۰۲

متا آنالیز مطالعات آموزش زبان از طریق کامپیوتر در حوزه آموزش زبان دوم/ خارجی

وحیده سادات واحدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۹/۰۳

تاثیر برنامه مهارت خواندن بر اساس هوش چندگانه و بازخورد اصلاحی فرازبانی وبازخورد غیرمستقیم در مهارت خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان، باورهای خودکارآمدیشان در مهارت خواندن ، و اسناد نسبتی شان برای موفقیت و شکست شان

زری سادات سیدرضائی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۸/۲۶

بررسی اثر هوش فرهنگی و هوش هیجانی بر میزان استرس خواندن و تمایل به خواندن متون در میان زبان آموزان ایرانی

شیما شمس زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

Investigating the effect of cultural intervention program on reducing the effect of english as a foreign culture: a case of home culture attachment

صدیقه دادمهر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۳۰

بررسی استفاده از استراتژی های ادب در

آرزو کوهزاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

ایجاد و معتبرسازی یک تست نوشتاری تطبیقی رایانه ای برای زبان آموزان انگلیسی در ایران: بررسی از جهت دستور زبان، واژگان و املا

مهرداد مهاجرپور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

مطالعه ی مقابله ای بین قسمت بحث و نتیجه گیری مقالات انگلیسی نوشته شده در زمینه ی کشاورزی توسط ایرانیان و انگلیسی زبانان در استفاده از فراگفتمان ها

منیژه ضیائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۹

تاثیر بازخورد اصلاحی معلم بر تمایل دانش آموز به برقراری ارتباط و میزان موفقیت او در یادگیری زبان انگلیسی

حسین زارع دوست
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۴/۳۱

انگیزه و راهکارهای آمادگی برای یادگیری زبان دانش آموزان پیش دانشگاهی در میان دوره و پایان دوره کنکور

اکرم محمدی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

رابطه بین ترس از ارزشیابی منفی و استرتتژیهای ارتباطی

سمانه زارعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۱۷

بررسی رابطه بین منبع کنترل و عقاید دانشجویان زبان انگلیسی ایرانی درباره یادگیری زبان

نسیبه علی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۸

بررسی تاثیر کمال گرایی مدرس بر خودکارآمدی، اضطراب و ارتباط اجتماعی زبان آموزان

دنا فرهادروش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۶

تأثیر آموزش به روش کلیدواژه بر روی یادگیری واژگان و انگیزه فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

آرمین توکلی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۵

بررسی نظریه فلو در متون درسی دوم دبیرستان و پیش دانشگاهی: ساختن متنی بر مبنای نظریه فلو

سلمی سادات علوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

تاثیر برون فکنی اندیشه به عنوان یک روش تدریس خواندن بر درک مطلب دانش اموزان راهنمایی : بررسی تاثیر موفقیت در درک مطلب بر خودباوری دانش اموزان در خواندن متون انگلیسی

متین برادران خاکسار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۹/۱۹

نقد بین فرهنگی نظریه گرایس

ریحانه هاشم پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۸/۲۸

آموزش راهبردهای فراشناختی و ارتباط آن با اشتیاق به خواندن به زبان انگلیسی در بین دانشجویان رشته پزشکی

معصومه حسن پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۸

رابطه بین شخصیت و نوع بازخورد معلم با خود کارآمدی زبان آموزان

حوریه حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۲۹

آسیب نحوی ویژه زبان: مطالعه ای در یادگیری زبان دوم

سیدامیرحسین حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۱۷

رابطه بین تمایل به میزان برقراری ارتباط با دیگران به زبان انگلیسی و روشهای یادگیری زبان و استانه تحمل

زکیه اولادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۴/۰۱

بررسی روابط متقابل خودکارامدی، آگاهی فراشناختی، استفاده از استراتژی های آزمون زبان آموزان ایرانی و عملکرد آنها در آزمون زبان انگلیسی: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری

الهه گودرزی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۲/۱۹

2. بررسی ارتباط میان هوش فرهنگی، استرس حین نوشتن زبان انگلیسی، و توانایی نوشتن در یادگیرنده های ایرانی زبان انگلیسی از حیث روانی، صحت، و پیچیدگی متن

سمیه شالچی طوسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۰۹

بررسی فلو (غرق شدن در جریان کار) در میان تکنیک های آزمون خواندن

الهه ایران راد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۰/۱۰

بررسی رابطه بین شخصیت و نگرش نسبت به زبان خارجی و توانایی سخن گفتن به زبان انگلیسی به عنوان زبان بیگانه در میان زبان اموزان ایرانی

نرجس عامل صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۹/۲۵

ارتباط میان هوش فرهنگی زبان آموزان ایرانی و عملکرد آنها در بخش گفتاری و نوشتاری آزمون آیلتس

سیداحسان گل پرور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۶/۱۸

بررسی رابطه میان سبک شناختی مستقل از زمینه و وابسته به زمینه و مهارت ترجمه افراد

حمیده دستیار
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۲/۲۴

Designing and validating a teacher attribution scale and examining its relationship with teacher burnout, teacher self-regulation, and student goal-orientation

افسانه غنی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۰/۱۲/۲۱

ٍٍبررسی رابطه بین خلاقیت و فرسودگی معلم های زبان انگلیسی ایرانی : استفاده از تئوری آشوب (سیستم های پیجیده)

علی رئیسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۲

تمایل به ارتباط به زبان انگلیسی: مدلی اکولوژیکی در زمینه کلاس های آموزش زبان انگلیسی در ایران

غلامحسن خواجوی فدافن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۰/۱۰

معیارهای استادان و مترجمان حرفه ای برای ارزیابی و نمره گذاری ترجمه متون سیاسی و اقتصادی دانشجویان

صدیقه میرزاجانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۳۰

ارزیابی عملکرد اجرایی مغز، اگاهی فراشناختی، و خلاقیت در زبان اموزان پیشرفته و مبتدی

سارا شوقی جوان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۴/۱۳

اعتبار سنجی پرسشنامه راهبردهای ترجمه و بررسی رابطه ی آن با مرکز کنترل دانشجویان مترجمی و موفقیت تحصیلی آنها

علی محرر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۴/۰۷

رابطه بین تفکر معلم، منبع قبول مسئولیت، موفقیت معلم و استفاده از راهبردهای یادگیری زبان

یاسر رضوانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۱۲/۱۷

ترجمه ی کتاب بنای جامعه شناسی ترجمه

علیرضا جمالی منش
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۱۲/۰۴

تحلیل ژانر دستورالعمل داروها به زبان انگلیسی و بررسی راهبردهای خواندن این متون توسط دانشجویان ماهر و ضعیف

راحیل شیبانی عبدالیوسفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۲/۲۸

تاثیر استفاده از زبان بومی زبان آموزان در یاد گیری و میزان بخاطر سپاری لغات.

جعفر مقیمی چاهک
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۱/۰۸