ابعاد اخلاقی تدریس: بررسی دوراهیهای اخلاقی از منظر معلمان ایرانی زبان انگیسی
ندا معزی پور
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
چگونه یک انسان ممکن است زیست کند؟ نظریهای اجتماعی دربارهی رفتار انگیزشی انسانها بر پایهی یافتههای یادگیری زبان خارجی
جاسم فتح آبادی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بررسی نقش یادگیری زبان انگلیسی و ادبیات در توسعه قضاوت اخلاقی دانشجویان رشته زبان و غیرزبان و میزان مذهبی بودنشان
اشکان زاهدی کسرینه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
غلطهای دستوری در نوشتاره دانشجویان عراقی
دعاء فارس علی الشمری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بررسی تاثیر زیرنویس انگلیسی بر تلفظ و یادگیری لغط زبان آموزان عراقی مورد دانشگاه میسان
ورود ایمان علی الدلیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
بررسی و اعتبارسنجی مفهوم سیستم ایمنی زبان آموزان ایرانی در پرتو احساسات، انگیزه و رفتارهای مقابله ای
آتنا عطاران
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بررسی مشکلات شنیداری دانشجویان عراقی ......
فاتن محمد حسین العائد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
بررسی وضعیت ارتباطات و مکالمات زبان انگلیسی در صنعت گردشگری در ایران
رؤیا الهی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
اثر تجسم در یادگیری واژگان:نمونه موردی: یادگیرندگان مبتدی efl عراقی
امال احمد حمید حمید
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
نقش فرسودگی شغلی معلمان efl عراقی در بازدهی زبانآموزان عراقی
زهراء عبدالکریم شرامه الخفاجی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
آموزش زبان انگلیسی و مداخله هویتی: پایگاه هویت زبان آموزان نوبزرگسال و تغییرات مربوط به مداخله هویتی
هادی رحیم زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۱/۳۰
Gender delineation in high school english textbooks: a study of prospect 3 and vision 1
حمیده قالی بافان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
تاثیر حضور در کلاس های زبان انگلیسی بر پیچیدگی قضاوت رفتار اجتماعی دیگران : مطالعه ای موردی برروی دانشجویان ایرانی رشته ی آموزش زبان انگلیسی
الهام بخشی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۵
تجزیه و تحلیل حرکتی میان فرهنگی مقالات فارسی و انگلیسی رشته مدیریت
نظر علی هراتی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۳
تأثیر تکرار و تمرین بر روانی و درستی و پیچیدگی نوشتاری انگلیسی (مورد دانشآموزان دبیرستانی عراق)
عقیل کاظم علی الخزاعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۰
معرفی طرحی جدید برای سنجش میزان خوانایی از دیدگاه نسبت حسی(هیجامد)
شبنم بهروز
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۹
یادگیری واژگان،فاکتور عمق پردازش در مقابل فاکتور تماس سطحی: زبان آموزان دبیرستانی ایران
علیرضا پورعلی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۲
بررسی ارتباط بین هوش معنوی و هوش هیجانی با رضایت شغلی و تعهد سازمانی مدرسین هیئت علمی و غیرهیئت علمی دانشگاه ها در رشته های زبان انگلیسی: روش تلفیقی (کمی و کیفی)
سیاوش رخساری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۱
A triphasic study of deontic versus hypothetical-consequential moral tendency, goal orientation, and approaches to learning in reading dilemmas by iranian efl postgraduates
ویدا دهناد
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۱
بررسی عقاید و باورهای سیاست گذاران آموزشی، زبان آموزان و معلمین زبان انگلیسی در ایران درباره بسندگی به زبان انگلیسی: پژوهش ترکیبی
محمد پژوهش
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۰
بررسی دیدگاه استادان و دانشجویان زبان انگلیسی درباره بومی سازی، جهانی سازی، و بومی-جهانی سازی آموزش و کتب آموزشی زبان انگلیسی، تهیه و روایی سازی پرسشنامه بومی سازی، جهانی سازی، و بومی-جهانی سازی(glgs) و رابطه آن با موفقیت مدرسان از دیدگاه زبان آموزان
جواد رضائی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۵
بازخورد واقعی دانش آموزان زبان انگلیسی در کشور ایران: با مقررات معلمین و فراگیران در مدارس، دانشگاه و مؤسسات خصوصی
منا منصوریان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۸
امنیت زبان آموز در فراگیری زبان دوم: بررسی بکارگیری اصول روانشناسی مثبت گرا برای دانشجویان رشته ی زبان انگلیسی
لیلا سماورچی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۹
بررسی رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد تسهیم دانش با تاکید بر نقش میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در میان مدرسین زبان انگلیسی و مدرسین غیر زبان انگلیسی در دانشگاههای ایران
قاسم بارانی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
بررسی تاثیر کلاس های آموزش زبان و ادبیات انگلیسی بر هوش روایی زبان آموزان و بررسی هوش روایی در کتب آموزش زبان انگلیسی
حافظ شاطری
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۶
مسائل مربوط به وضعیت فعلی رشته مطالعات ترجمه در ایران: راهبردی آموزش محور بر تحول برنامه ی درسی بر اساس واقعیت های جامعه و تقاضای بازار
نوید نصرالهی شهری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
اعتبار سنجی هرم نیازهای مازلو در بافت کلاس های یادگیری زبان انگلیسی: مسیری به سوی شکوفایی خود در آموزش
زهرا برزخی فریمانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۳۱
ارتباط میان نوع شخصیت دانشجویان زبان و تمایل به ارتباط آن ها و سبک تدریس اساتید در کلاس های مکالمه
اشکان زاهدی کسرینه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۵
نمود جنسیت در کتابهاى آموزش زبان أنکلیسى
عمادسلمان حسین النزال
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۱/۰۵
نقش مطالعه زبان و ادبیات انگلیسی در رشد بلوغ قضاوت اخلاقی
سمیه جوادی مهر
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
بررسی مشکلات تلفظ فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
مطهره خیابانی تنها
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۶
بررسی ارتباط بین اضطراب, عزت نفس, تمایل به ارتباط دانشجویان و موفقیت در یادگیری انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
الهام قدس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۹/۲۷
تاثیر آموزش ارزش های متفاوت و فرهنگی بحث برانگیز و سرمایه های فرهنگی و اجتماعی بر تحمل ابهامات دانشجویان ایرانی
مریم مرکزی امیدوار
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۳۱
طراحی فرم درک اجتماعی پیچیده و ارتباط آن با هوش فرهنگی فراگیران
زینب عزیزی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۵
تاثیر داربست آموزشی بر روی درک مطلب و استفاده از استراتزی های درک مطلب فراگیران سطح پیشرفته زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم
سعیده مولوی نسب
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۸
آموزش ارزیابی تشخیصی شناختی برای آزمون اینتر نتی تافل
حسین خدابخش زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۷
تاثیر تدریس همراه با تسک بر افزایش مهارت صحبت کردن انگلیسی و هوش هیجانی
اکرم اشرف گنجوئی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بررسی تاثیر روش فعالیت محور بر درک مطلب دانش آموزان مقطع راهنمایی
الهه خیابانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۱
رابطه بین از خود بیگانگی فرهنگی و تحمل ناشناخته ها و تاثیر ان بر دانشجویان زبان خارجی
نفیسه هیبتی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۱۰
طراحی آزمون و سنجش ادراک توانش ارتباطی میان فرهنگی درمیان فراگیرندگان و استادان دانشگاه در رشته زبان انگلیسی با استفاده از روش تلفیقی
مجتبی طاهری عباس قلعه
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۵
رابطه بین موفقیت دانش آموزان سال سوم دبیرستان در درس زبان انگلیسی و هوش هیجانی معلم های آنها
فهیمه نیکبختی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۹
اماری
فهیمه آل عباس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۰۸
بررسی مقابله ای کنش گفتاری قسم خوردن در گفتمان فارسی و انگلیسی
سودابه ظاهری سرابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۲/۰۷
ارتباط هوش فرهنگی و هوش معنوی زبان آموزان ایرانی با موفقیت زبانی آنها
سارا خجسته پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۶
تحقیق درباره تحمل ابهامات و هوش فرهنگی با میزان فراگیری دانشجویان پیشرفته زبان خارجی
معصومه ابراهیمی حسین آبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۶
نقش تدریس مهارت های تفکر انتقادی در عملکرد درک مفاهیم خواندن و افزایش توانایی تفکر انتقادی
مریم سادات رضوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۱۹
تاثیر همخوانی سبک یادگیری دانش اموزان با روش تدریس معلم در موفقیت یادکیری زبان دوم
پروانه قبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۸
مهم ترین عوامل بی انگیزشی میان معلمان موسسات زبان انگلیسی در ایران
حسن مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۸
تحلیل کیفی نگرش فراگیران زبان انگلیسی در مورد سیندرلای آموزش زبان
سمانه سیدآبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۲۵
نقش تحمل ابهام و هویت فرهنگی در توانایی یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی
زهره قلاسی فخرآبادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۱۴
تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر میزان اعتماد به نفس و خودپنداره زبان آموزان ایرانی
زهرا تقی پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۰/۱۴
بررسی رابطه بین محل کنترل و روش یادگیری استنباطی دانشجویان زبان خارجه ایرانی
فاطمه شانظری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۳۱
بررسی تطبیق اصل دستوری در زبان انگلیسی و فارسی توسط فراگیران انگلیسی فارسی زبان
علی خسروانی فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۲۰
نقش سبک تدریس و تصور از خود معلمان در پیش بینی فرسودگی شغلی آن ها
ریحانه رئوفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۶/۱۸
An investigation into the impact of self-efficacy and power of task choice on efl learners\\\' writing achievement and motivation
فاطمه وحیدنیا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۴/۱۵
بررسی دورهای ضمن خدمت استان خراسان رضوی
فرزانه امیربیک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تمایل به برقراری ارتباط در زبان انگلیسی با توجه به سلامت روان: نمونه ای از دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی
سحر الهدادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۰۲
Discourse, idetities construiction, and dialogism: case studies of iranian efl learners and teachers at private language schools
سیدمحمدرضا عادل
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۱/۰۸/۰۱
ارتباط نحوه نگرش فراگیران به موفقیت و شکست و نوع شخصیتشان در یادگیری زبان انگلیسی
آرزو اصغری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۱
درک معلمین زبان مدارس دولتی از دوره های حضوری ضمن خدمت در ایران