بررسی بازاریابی اکوتوریسم در راستای توسعه پایدار روستایی :مطالعه موردی روستای کنگ
مهدیه رستگاریدکی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده محصولات صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: محصولات خشکبار در استان خراسان رضوی)
سارا یارمند
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
راهکار های ارتقاء نقش بورس کالای کشاورزی در بازار محصولات کشاورزی منتخب در ایران
سیده مریم موسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
مدلسازی رفتار صادراتی شرکت های صادرکننده محصولات لبنی در ایران
مهدی محمدیان دلویی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
رتبه بندی اعتباری گیرندگان حقوقی تسهیلات در بخش کشاورزی و بررسی عوامل موثر بر احتمال نکول تسهیلات (مطالعه موردی بانک ملی)
جاوید کریم زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بررسی اثر بی ثباتی و تنوع صادرات روی ارزش صادرات محصولات کشاورزی ایران
روژین آوین مهر
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
نقش آمیخته بازاریابی در ضایعات محصولات کشاورزی منتخب با تأکید بر بخش مصرف (در چارچوب اقتصاد رفتاری)
مهدی محمودی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بررسی تأثیر محیط کسب و کار بر عملکرد صادرات محصولات کشاورزی
مریم رجبی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
ترسیم آینده تولید گندم بر اساس ظرفیتها و محدودیتهای ایران (آیندهپژوهی گندم کشور)
بهزاد فکاری سردهائی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
مدل سازی صادرات محصولات صنایع غذایی ایران بر اساس رهیافت پویایی شناسی سیستم-عامل بنیان تا افق چشم انداز 1404
شهرام عیدی زاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
الگوسازی پویای اثر سیاستهای حمایتی دولت بر زنجیره ارزش گوشت قرمز در شهر مشهد
پریسا علیزاده
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات کشاورزی در بازاریابی شبکه ای(مطالعه موردی:عسل،چای،برنج) در شهر مشهد
محمدصادق جعفری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بررسی اثر بازارچه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در توسعه تجارت محصولات کشاورزی
سلمان واعظی فر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۱
بررسی عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه سطح زیرکشت تولیدات گلخانه ای(شهرستانهای منتخی استان خراسان رضوی9
سمیه جاوید
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
بررسی عوامل موثر بر سطح شاخص عملکرد محیط زیست با تاکید بر نقش بازاریابی اجتماعی
افشین فرومند
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
تحلیل الگوی بازاریابی متناسب با ساختار تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی
پوریا معتمدی ریک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
بررسی عوامل موثر بر انتخاب راهبردهای ورود محصول کشمش به بازار خارجی
محمدرضا اکرمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
تأثیر استانداردهای ایمنی و کیفیت مواد غذایی بر صادرات مواد غذایی (مطالعه موردی صادرات انواع پسته، انگور خشک شده و زعفران ایران به کشورهای هدف و استاندارد های 131 و 67 کدکس)
مجتبی شهرکی محمدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
بررسی عوامل موثر بر میزان مصرف شیر در شهر مشهد
امین نجفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵
اولویت بندی آمیخته بازاریابی 4p در شرکت های تولید کننده موتد غذایی
سمیه کارگرمحمدابادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۶
اثر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات در بازار مشهد (مطالعه موردی برندهای کاله، پگاه و رضوی)
فاطمه دلدارسارونی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۶
بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بر عملکرد صادراتی زعفران
مریم کاشفی نیشابوری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۳
بررسی تأثیر ادوار تجاری بر شاخصهای بورس شرکتهای صنایع غذایی در ایران
فرشاد شعبانیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۳
بررسی عوامل موثر بر انتخاب شکل های مختلف مصرف فراورده های گیاهان دارویی (مطالعه موردی آویشن، نعناء و شیرین بیان)
سمانه حیدرزاده ریزی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۷
کاربرد بازاریابی اجتماعی در کاهش مصرف فرآورده های غذایی آماده (مطالعه موردی فرآوردههای گوشتی سوسیس،کالباس، همبرگر)
زینت پژوهش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۸
عوامل مؤثر بر انواع قراردادهای فروش محصولات کشاورزی (مطالعه موردی : محصول پنبه شهرستان گنبدکاووس)
فاطمه سخی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۷
بررسی تاثیر آزادسازی تجاری برروی آلودگی محیط زیست (مطالعه موردی :آلودگی آب های زیرزمینی)
حامد بی ابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۶/۳۰
بررسی تابع واردات محصولات منتخب بخش کشاورزی در ایران
محمد ملکان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۱
بررسی نقش و عملکرد بورس کالای ایران در تعیین قیمت محصولات کشاورزی ایران