فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۴۱

اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری در زنجیره کسب‌وکارهای زیربخش دام و طیور استان خراسان رضوی

الهه اعظم رحمتی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

تحلیل زنجیره ارزش آلو در شهرستان طرقبه شاندیز

سمیرا تخته برفریمانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

بررسی اثر سقلمه بر قصد خرید مصرف‌کنندگان روغن ذرت -مطالعه موردی: شهرستان مشهد

هومن هاشم زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات کشاورزی و غذایی منتخب ایران به افغانستان

مریم جعفری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

تحلیل ریسک های بازار بر رشد کسب‌ وکار واحدهای تولیدی طیور استان خراسان رضوی

ملیحه شیبانی نوقابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۱۶

تاثیر متغیرهای منتخب نهادی و اقتصادی روی اکوسیستم کارآفرینی در زیربخش طیور (مطالعه موردی در مشهد)

مریم دهقانی دشتابی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

تحلیل تاب آوری اقتصادی کسب وکارهای واحدهای تولیدی دام سنگین در برابر تکانه های اقتصادی

هنگامه هندی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

بررسی عوامل موثر بر پذیرش بازارهای الکترونیکی توسط کشاورزان

پریسا صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

تأثیر آمیخته‌های بازاریابی بر میزان مصرف محصولات غذایی تراریخته (مطالعه موردی: مشهد)

ریحانه ژاله
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

بررسی بازاریابی اکوتوریسم در راستای توسعه پایدار روستایی :مطالعه موردی روستای کنگ

مهدیه رستگاریدکی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط صادر کننده محصولات صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: محصولات خشکبار در استان خراسان رضوی)

سارا یارمند
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

راهکار های ارتقاء نقش بورس کالای کشاورزی در بازار محصولات کشاورزی منتخب در ایران

سیده مریم موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۲/۱۰

مدلسازی رفتار صادراتی شرکت های صادرکننده محصولات لبنی در ایران

مهدی محمدیان دلویی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۱/۱۱

رتبه بندی اعتباری گیرندگان حقوقی تسهیلات در بخش کشاورزی و بررسی عوامل موثر بر احتمال نکول تسهیلات (مطالعه موردی بانک ملی)

جاوید کریم زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بررسی اثر بی ثباتی و تنوع صادرات روی ارزش صادرات محصولات کشاورزی ایران

روژین آوین مهر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۶

نقش آمیخته‌ بازاریابی در ضایعات محصولات کشاورزی منتخب با تأکید بر بخش مصرف (در چارچوب اقتصاد رفتاری)

مهدی محمودی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بررسی تأثیر محیط کسب و کار بر عملکرد صادرات محصولات کشاورزی

مریم رجبی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

ترسیم آینده تولید گندم بر اساس ظرفیت‌ها و محدودیت‌های ایران (آینده‌پژوهی گندم کشور)

بهزاد فکاری سردهائی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

مدل سازی صادرات محصولات صنایع غذایی ایران بر اساس رهیافت پویایی شناسی سیستم-عامل بنیان تا افق چشم انداز 1404

شهرام عیدی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۹/۰۶/۲۲

الگوسازی پویای اثر سیاست‌‌های حمایتی دولت بر زنجیره ارزش گوشت قرمز در شهر مشهد

پریسا علیزاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۱۲/۱۰

عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات کشاورزی در بازاریابی شبکه ای(مطالعه موردی:عسل،چای،برنج) در شهر مشهد

محمدصادق جعفری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بررسی اثر بازارچه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در توسعه تجارت محصولات کشاورزی

سلمان واعظی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بررسی عوامل اقتصادی مؤثر بر توسعه سطح زیرکشت تولیدات گلخانه ای(شهرستانهای منتخی استان خراسان رضوی9

سمیه جاوید
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

بررسی عوامل موثر بر سطح شاخص عملکرد محیط زیست با تاکید بر نقش بازاریابی اجتماعی

افشین فرومند
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۲۱

تحلیل الگوی بازاریابی متناسب با ساختار تعاونی های روستایی استان خراسان رضوی

پوریا معتمدی ریک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

تاثیر سیاست های حمایتی دولت بر بهبود زنجیره عرضه چای در استان گیلان

مرضیه قرباندوست
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

الگوسازی مؤلفه‌های اثرگذار بر توسعه بازار و صادرات آبزیان ایران

میلاد امینی زاده
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۲/۰۸

بررسی عوامل موثر بر انتخاب راهبردهای ورود محصول کشمش به بازار خارجی

محمدرضا اکرمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۲/۰۱

الگوسازی راهبردهای مطلوب توسعه بازار-محصول تولیدات عمده صادراتی ارگانیک در استان خراسان رضوی

حنانه اقاصفری
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

تأثیر استانداردهای ایمنی و کیفیت مواد غذایی بر صادرات مواد غذایی (مطالعه موردی صادرات انواع پسته، انگور خشک شده و زعفران ایران به کشورهای هدف و استاندارد های 131 و 67 کدکس)

مجتبی شهرکی محمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۰۴/۰۹

بررسی عوامل موثر بر میزان مصرف شیر در شهر مشهد

امین نجفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۴/۰۵

اولویت بندی آمیخته بازاریابی 4p در شرکت های تولید کننده موتد غذایی

سمیه کارگرمحمدابادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۶

اثر آمیخته های بازاریابی بر خرید همزمان برندهای لبنیات در بازار مشهد (مطالعه موردی برندهای کاله، پگاه و رضوی)

فاطمه دلدارسارونی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۶

بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بر عملکرد صادراتی زعفران

مریم کاشفی نیشابوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۲۳

بررسی تأثیر ادوار تجاری بر شاخصهای بورس شرکتهای صنایع غذایی در ایران

فرشاد شعبانیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۹/۲۳

بررسی عوامل موثر بر انتخاب شکل های مختلف مصرف فراورده های گیاهان دارویی (مطالعه موردی آویشن، نعناء و شیرین بیان)

سمانه حیدرزاده ریزی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۲۷

کاربرد بازاریابی اجتماعی در کاهش مصرف فرآورده ‌های غذایی آماده (مطالعه موردی فرآورده‌‌‌های گوشتی سوسیس،کالباس، همبرگر)

زینت پژوهش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۸

عوامل مؤثر بر انواع قراردادهای فروش محصولات کشاورزی (مطالعه موردی : محصول پنبه شهرستان گنبدکاووس)

فاطمه سخی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۷

بررسی تاثیر آزادسازی تجاری برروی آلودگی محیط زیست (مطالعه موردی :آلودگی آب های زیرزمینی)

حامد بی ابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۶/۳۰

بررسی تابع واردات محصولات منتخب بخش کشاورزی در ایران

محمد ملکان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۲۱

بررسی نقش و عملکرد بورس کالای ایران در تعیین قیمت محصولات کشاورزی ایران

بهزاد فکاری سردهائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۶/۲۰