| 1 |
مفاهیم و حوزه تربیت حرکتی و ورزش |
|
| 2 |
سابقه اجرای درس تربیت بدنی در مدارس |
|
| 3 |
اهداف تربیت حرکتی و ورزشی |
|
| 4 |
برنامهریزی رشد شناختی و رشد عاطفی ـ اجتماعی |
|
| 5 |
طرح درس و اجزای آن |
|
| 6 |
برنامه تعلیم و تربیت حرکتی |
|
| 7 |
روشهای تدریس تربیت بدنی |
|
| 8 |
برنامههای آموزش بازی، مهارت و آمادگی جسمانی |
|
| 9 |
تفاوتهای فردی و عملکرد حرکتی |
|
| 10 |
ویژگیها و نیازهای رشدی دانشآموزان |
|
| 11 |
دانشآموزان کمتوان حرکتی |
|
| 12 |
استانداردهای درس تربیت بدنی |
|
| 13 |
مربیگری ورزش در مدارس |
|
| 14 |
مدیریت کلاس تربیت بدنی |
|
| 15 |
مدیریت ایمنی و ریسک در کلاس |
|
| 16 |
مراحل اساسی برنامهریزی و طرح درس |
|