Profile Image
دکتر حسین کارشکی
دانشیار
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
روانشناسی مشاوره و تربیتی
پایان نامه ها
# عنوان پایان نامه مقطع دانشجو تاریخ دفاع
1 اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر سرمایه روانشناختی و کیفیت زندگی در مدرسه ی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهر مشهد کارشناسی ارشد الهه شریعت ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
2 تعامل ویژگی های شخصیتی با میزان استفاده آسیب زا از شبکه های اجتماعی مجازی در پیش بینی تعارض زناشویی زوج های شهر هرات کارشناسی ارشد پریسا محمودی ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
3 روا سازی بسته فرزندپروری خودتعیین گرا و تعیین اثربخشی آن بر کیفیت رابطه والد-کودک و کیفیت زندگی در مدرسه کارشناسی ارشد ساجده ذهبی ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
4 تبیین سواد پژوهشی معلمان ابتدایی شهر مشهد با رویکردی داده بنیاد کارشناسی ارشد مریم جنت پرست ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
5 نقش والدگری مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر کارکردهای اجرایی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان پایه چهارم ابتدائی کارشناسی ارشد صدیقه کاظمی ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
6 وضعیت ذهنی سازی نوجوانان فاقد سرپرست موثر تحت مراقبت سازمان بهزیستی؛ تدوین، اعتبار یابی و اثربخشی پروتکل مداخله مبتنی بر رویکرد ذهنی سازی ویژه تیم مراقبت خانه-ها دکتری (Ph.D) مجید جهانیان ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
7 اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر اساس الگوی شناخت اجتماعی آوزنوف بر همدلی و پرخاشگری کودکان پیش دبستانی کارشناسی ارشد فاطمه محمد کاظم ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
8 مطالعه تجارب زیسته سالمندان از یادگیری و سازگاری با ابزارهای الکترونیک به ویژه گوشی هوشمند کارشناسی ارشد حامد محمودی کورچشمه ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
9 اثربخشی روش تدریس مسئله محور بر بهبود مهارت پرسشگری و عزت نفس دانش آموزان دختر پایه یازدهم کارشناسی ارشد زهرا خیاط ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
10 اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مدیریت خشم بر پرخاشگری و بهبود روابط والد-فرزندی مادران مناطق محروم مشهد کارشناسی ارشد امیر بزرگواری ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
11 الگوی عوامل خودتعیین گرایانه موثر بر اهمال‌کاری تحصیلی: تدوین بسته مداخله روانی تربیتی و تعیین اثربخشی آن در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه دکتری (Ph.D) امیر نامدار ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
12 ارتقای کارکردهای اجرایی گرم در مدرسه: تدوین و تعیین اثربخشی بسته آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر تیزهوش کم پیشرفت دوم متوسطه دکتری (Ph.D) فاطمه زارع زردینی ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
13 تبیین الگوی موفقیت تحصیلی دانش آموزان طبقه اقتصادی-اجتماعی پایین مبتنی بر واکاوی عوامل فردی و کارکردهای روان شناختی خانواده: ارزیابی مدل، تدوین و اعتباریابی بسته ی مداخله ای موفقیت تحصیلی دکتری (Ph.D) ایمان سیدمحرمی ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
14 نقش مؤلفه های خودشفقت ورزی و تمایزیافتگی‌خود در پیش بینی رغبت به ازدواج در دانشجویان مجرد دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد فهیمه یوسفی مقدم امامقلی ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
15 تببین خردمندی نوجوانان با رویکرد داده بنیاد: تدوین بسته و تعیین اثر بخشی آن بر خردمندی و تصمیم گیری دکتری (Ph.D) سمیه حاتمی کیا ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
16 بهبود کارکردهای اجرایی با استفاده از تجربه‌ی یادگیری میانجی در دانش‌آموزان دبیرستان: تدوین بسته‌ی مداخله‌ای و تعیین اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی دکتری (Ph.D) علی اسدی قلعه نی ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
17 تبیین بهزیستی ادراک شده در روابط دوستانه در سرآغاز جوانی بر اساس نظریه خودتعیین‌گری: بررسی روابط ساختاری مبتنی بر تعیین‌گرهای اساسی و اثربخشی مداخله در دانشجویان دکتری (Ph.D) فرهاد تنهای رشوانلو ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
18 کاهش آسیب‌های فضای مجازی: تدوین و تعیین اثربخشی بسته توانمندسازی شناختی، هیجانی، رسانهای کارشناسی ارشد مصطفی رزیج جبرة الله الزبیدی ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
19 واکاوی تجربه زیسته‌ ی پژوهشگر شدن در دانش آموختگان علوم رفتاری دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد مریم معالی مجلسی ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
20 امکان سنجی روشهای تدریس مشارکتی در یادگیری الکترونیکی در درس فارسی پایه ششم و پیامدهای انگیزشی کارشناسی ارشد امیر باروئی ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
21 ارزشیابی برنامه ارزشیابی مجازی اجراشده دبستان در دوران پاندمی کرونا کارشناسی ارشد محمد رمضانپورشهرکهنه ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
22 شیوۀ مواجهه پژوهشگران در تحلیل داده‌های پژوهش‌های تربیتی: تجربه زیسته دانشجویان، تحلیل و آسیب‌شناسی وضع موجود کارشناسی ارشد زهرا عاشوری ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
23 شناسایی پویایی‌های خانواده کودکان با ناتوانی یادگیری بر اساس رویکرد تحول یکپارچه (dir): طراحی و رواسازی پرسشنامه دکتری (Ph.D) مهدی ارخودی قلعه نویی ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
24 هیجان‌های مسیرشغلی؛ تدوین و اعتباریابی الگوی انطباق‌پذیری مسیرشغلی هیجان‌محور دکتری (Ph.D) محسن رضائی ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
25 تجربه پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد در مواجهه با مسائل پژوهش الکترونیکی در ایام همه گیری کوئید 19 کارشناسی ارشد فاطمه حیدری ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
26 نقش میانجی تاب آوری تحصیلی و راهبرد های تنظیم هیجان در رابطه بین حمایت اجتماعی والدین ، معلمان و همکلاسی ها با اهمال کاری تحصیلی کارشناسی ارشد محمد علیزاده ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
27 نقش واسطه ای سرسختی تحصیلی در رابطه میان احساس تعلق به مدرسه و امید تحصیلی دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر مشهد کارشناسی ارشد عالیه امینی ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
28 اثربخشی آموزش نظریه انتخاب برتاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر مشهد کارشناسی ارشد میترا شهرائینی ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
29 نقش میانجی‌گرانه خودنظم‌دهی هیجانی در رابطه بین کیفیت تعامل معلم – دانش‌آموز و اهداف پیشرفت با سازگاری دانش‌آموزان کارشناسی ارشد مراد فاضل محمد المسعودی ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
30 ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مهارت‌های پژوهشی برای کودکان دوره دوم ابتدایی کارشناسی ارشد نجمه رضایی جامی ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
31 نقش میانجی گرانه بلوغ عاطفی در رابطه با سبک های فرزند پروری ادراک شده و سلطه گری/سلطه پذیری زوجین کارشناسی ارشد علی زنگنه ابراهیمی ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
32 پویایی های احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه در بافتی انگیزشی: یک مطالعه ترکیبی دکتری (Ph.D) هادی صمدیه ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
33 طراحی آموزش تلفیقی مبتنی برشبکه اجتماعی مجازی در آموزش عالی وتعیین اثربخشی آن برعملکرد تحصیلی و فرایندهای تحصیلی معطوف به خود دکتری (Ph.D) زهرا ازاددیسفانی ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
34 ارزیابی یک الگوی یکپارچه و چند سطحی از شبکه شناختی: تاثیر مدت زمان و شدت ابتلا به افسردگی بر کارکرد شبکه معنایی کارشناسی ارشد آرمین احسانی ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
35 مطالعه پدیدار شناختی تجربه استرس در فرایند انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد حمیدرضا کاظمی ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
36 تدوین و تعیین اثربخشی بسته ی انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خود تعیین گری در موقعیت های یادگیری برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تأثیرات آن بر شایستگی و خودمختاری ادراک شده و عملکرد ریاضی دکتری (Ph.D) مهدی نوری ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
37 الگوی ساختاری روابط بین جهت گیری دینی خودکارآمدی تحصیلی و هوش معنوی در طلاب علوم دینی کارشناسی ارشد زینب محروقی ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
38 پیامدهای روانشناختی- تحصیلی موسسات آمادگی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای کارشناسی ارشد زهرا عسگری ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
39 تدوین پروتکل توانمندسازی یکپارچه‌نگر شکوفایی و تعیین اثربخشی آن در ارتقاء شکوفایی و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان ابتدایی دکتری (Ph.D) سمیرا سلیمانی ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
40 نیازسنجی سواد رایانه ای خاص پژوهشگران آموزشی در جامعه اساتید و دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد مریم شیری ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
41 شناسایی چالش های روشی و اخلاقی پژوهش با کودکان کارشناسی ارشد فاطمه صادق زاده ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
42 تبیین علل بی‌انگیزگی بی‌سوادان برای شرکت در کلاس‌های سوادآموزی در منطقه زیرکوه: تجربه‌زیسته بی‌سوادان و آموزشیاران کارشناسی ارشد حسین محمودی ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
43 تاثیرآموزش گروهی تنظیم هیجان از طریق بازی برکاهش اضطراب امتحان و بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر کارشناسی ارشد زینب عرب ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
44 اعتباریابی پرسش‌نامه مشارکت والدین در فرایند آموزشی کودکان و نوجوانان هوور- دمپسی و ساندلر در شهر طرقبه در سال تحصیلی 96-95 کارشناسی ارشد مرجان سادات هاشمی ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
45 ساخت و اعتبار یابی مقیاس هوش عملی دانشجویان کارشناسی ارشد فریبا قلعه نوی ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
46 رابطه کمال گرایی معلمان و دانش آموزان با خودکارآمدی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان با میانجی گری اضطراب امتحان کارشناسی ارشد مریم صالحی نژاد ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
47 تدوین و ارزیابی اثربخشی بسته آموزشی شناختی- رفتاری الیس بر بی انگیزگی و فرسودگی تحصیلی دانش‏آموزان پیش دانشگاهی و سوم دبیرستان کارشناسی ارشد سعیده یعقوبی ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
48 شناسایی مشکلات هیجانی، انگیزشی و اجتماعی دانش‏آموزان با اختلالات یادگیری براساس یک پژوهش ترکیبی و مقایسه با دانش‏آموزان عادی کارشناسی ارشد عالیه صمدی سلجوقی ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
49 نقش میانجیگرانه خودتنظیمی شناختی هیجانی وسیستم فعال‏ساز/بازداری رفتاری در تبیین رابطه بین حساسیت پردازش حسی بالا و تکانشگری در اداره ‏ی کلاس کارشناسی ارشد معصومه ذبیحی ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
50 شناسایی طرحواره های ناسازگار اولیه دانش آموزان قلدر و قربانی در مدرسه کارشناسی ارشد ترانه شایسته تاز ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
51 بررسی نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به سیاست‌های پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد و رابطه آن با رفتار دانشی آن ها کارشناسی ارشد صبورا تیزهوش ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
52 ساخت و اعتباریابی مقیاس خودتنظیمی پژوهشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد محمد کوهی ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
53 شناسایی نشانگر‌ها و ساختار عاملی کمک طلبی در زمینه ی پژوهش: ساخت و اعتبار یابی مقیاس کمک طلبی پژوهشی کارشناسی ارشد طلیعه سعیدی رضوانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
54 تاثیر روش اجتماع پژوهشی در برنامه فلسفه برای کودکان بر هوش موفق دانش آموزان پایه هفتم کارشناسی ارشد زهره گله دارکاخکی ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
55 بررسی نقش میانجیگرانه خودتنظیمی هیجانی و مهارت های حل مساله اجتماعی در تبیین رابطه بین سبک های فرزندپروری ادراک شده و اضطراب امتحان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد فاطمه جلیلی ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
56 نقش ادراک از محیط آموزشی-پژوهشی بر رفتار علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد محبوبه صفری ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
57 ارائه مدل علّی درگیری و خودمختاری پژوهشی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلی کارشناسی ارشد یاسر گراوند ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
58 مفهوم پژوهش و پیامدهای مورد انتظارِ آن از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد: بررسی تحولی و تطبیقی اثر بافت کارشناسی ارشد سمیه حاتمی کیا ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
59 مقایسه اثربخشی روش تدریس پژوهش محور با روش تدریس محتوامحور بر مهارت‌های پژوهشی و اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان سرخس کارشناسی ارشد فرشته سیستانی زاده ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
60 ضرورت‌ها، موانع و امکان اجرای پژوهش میان‌رشته‌ای در تعلیم و تربیت از منظر پژوهشگران آموزشی و بین‌رشته‌ای با استفاده از روش ترکیبی کارشناسی ارشد عبدالمجید فروتنیان شهربابکی ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
61 گرایش‌های پارادایمیک روشی در پژوهشگران آموزشی و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه آمیخته) کارشناسی ارشد صدیقه نظری ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
62 شناسایی مؤلفه‌های مرتبط با کاربست فراشناخت در زمینه‌ی پژوهش: ساخت و اعتباریابی مقیاس فراشناخت پژوهشی کارشناسی ارشد مرضیه حقایقی ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
63 نقش محیط سازنده گرای اجتماعی ادراک شده در انگیزش پیشرفت مدارس متوسطه دوم شهر مشهد: آزمون یک مدل ساختاری علی با میانجی گری یاورهای انگیزشی کارشناسی ارشد سمیه چوپانکاره ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
64 تاثیر برنامه آموزش خود تنظیمی بر اساس مدل زیمرمن و کواچ بر انگیزش پیشرفت و درگیری تحصیلی کارشناسی ارشد سیده مهدیه پرهیز ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
65 نقش میانجی گرانه و مستقیم دورنمای آینده در رابطه بین نشانگرهای شخصیتی و معنای زندگی با انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد کارشناسی ارشد سیده زهرا هاشمی ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
66 رواسازی مقیاس ارزیابی دانش عصب شناختی معلمان و رابطه دانش عصب شناختی معلمان با اثربخشی تدریس آنان کارشناسی ارشد طاهره سلمانی ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
67 نقش فرصت های آموزشی -پژوهشی و خودکارآمدی پژوهشی درآمادگی های شناختی – عاطفی برای خلاقیت پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد شهناز احمدی ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
68 طراحی و ارزیابی ساختار عاملی مقیاس همکاری‌های‌ علمی در پژوهشگران دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد سمانه غلباش قره بلاغی اینالو ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
69 تدوین سیاهه استانداردهای ارزیابی از آزمون‌ها در تحقیقات علوم تربیتی و روانشناسی و ارزیابی کاربرد آن در پایان‌نامه‌ها و گزارش‌های پژوهشی انتشار یافته کارشناسی ارشد نسرین محمدتقی زاده ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
70 نقش سوگیری های اسنادی و خصومت در میانجی گری رابطه بین سبکهای دلبستگی و پرخاشگری نوجوانان پسر دوره راهنمایی شهر مشهد کارشناسی ارشد حمید ناصریان حاجی آبادی ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
71 بررسی محتوای کتاب تفکر و پژوهش و تأثیرآن بر ارتقای مهارت پژوهشی، روحیه پژوهشگری و نگرش انتقادی دانش آموزان ششم ابتدایی کارشناسی ارشد زهره جاویدی ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
72 مقایسه اثربخشی بازآموزی اسنادی و آموزش حرکات موزون ورزشی همراه با آموزش ویژه در کاهش اختلال دیکته دانش آموزان مناطق روستایی کارشناسی ارشد فرزانه صانعی ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
73 اثربخشی روش دانش آموز محور دبستان میزان در مقایسه با مدارس عادی بر مهارت های اجتماعی و مولفه های عاطفی در شهر تهران کارشناسی ارشد سیداحسان افشاری زاده ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
74 بررسی نقش نیاز های خود تعیین گری در نگرش و انگیزش اخلاق پژوهشی دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد مسیح اله برسلانی ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
75 نقش میانجیگری پیامدهای موردانتظار پژوهشی در رابطه روحیه پژوهشی و حمایت استادان از استقلال پژوهشی با انگیزش پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد محمدصادق میری ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
76 بررسی وضعیت موجود ظرفیت پژوهشی نظام آموزشی برای انجام پژوهش توسط معلمان و نیازسنجی آموزش پژوهش به معلمان ابتدایی شهر مشهد کارشناسی ارشد رابعه اکرمی ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
77 نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در رابطه بین جو عاطفی خانواده و مهارت های اجتماعی نوجوانان: آزمون یک الگوی علی تحولی کارشناسی ارشد هانیه موحدی راد ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
78 نقش محیط های اجتماعی خودتعیین گرانه (خانه، مدرسه و دوستان) بر جهت گیری هدفی دانش آموزان کارشناسی ارشد فاطمه ثانوی گروسی ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
79 نقش کمال گرایی و فراشناخت در فرسودگی شغلی دبیران مقطع راهنمایی شهرستان شیروان کارشناسی ارشد حسین سبزپری ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
80 رابطه سبک های یادگیری و درگیری تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد کارشناسی ارشد رمضانعلی زرنک ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
81 نقش عوامل اجتماعی و محیط آموزشی- پژوهشی دانشگاه بر خودکارآمدی پژوهشی و عملکرد آموزشی-پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد کارشناسی ارشد هوشنگ گراوند ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
82 نیازسنجی و اولویّت‌یابی نیازهای پژوهشی معلمان مقطع متوسطه شهر مشهد، و ارزیابی از پیشنهادات کاربردی طرح‌های پژوهشی خاتمه یافته و اولویت‌های پژوهشی مصوب در آموزش و پرورش خراسان رضوی کارشناسی ارشد فاطمه ارفع بلوچی ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
83 تأثیر آموزش راهبردهای خودتنظیمی برحل مسأله شناختی و اجتماعی در کودکان پیش دبستانی کارشناسی ارشد افسانه جلوه گر ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
84 نقش نیازهای اساسی خودتعیین گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی کارشناسی ارشد اکرم خوارزمی ۱۳۹۰/۰۹/۳۰