1 |
بیان انتظارات و تدوین چارچوب کلاس |
|
2 |
اهمیت هویت معلم در تغییرات آموزشی |
|
3 |
فشار مثبت |
|
4 |
اشاعه نوآوری های آموزشی |
|
5 |
تغییر و اجرای برنامه درسی |
|
6 |
اجرای سیاست برنامه درسی |
|
7 |
چیستی تغییر برنامۀ درسی |
|
8 |
چرایی تغییر برنامه های درسی |
|
9 |
تاریخ تغییر برنام ههای درسی در سطح بین المللی |
|
10 |
تاریخ تغییر برنام ههای درسی در سطح ملی |
|
11 |
رویکردهای تغییر برنام ههای درسی |
|
12 |
الگوهای تغییر برنام ههای درسی |
|
13 |
الگوهای تغییر برنام ههای درسی2 |
|
14 |
بازیگران تغییر برنام ههای درسی |
|
15 |
بازیگران تغییر برنام ههای درسی |
|