| 1 |
تعریف روان شناسی تربیتی-ضرورت مطالعه آن- توضیح مفاهیم مهم در روان شناسی تربیتی و تمایز میان آنها |
|
| 2 |
نظریه های رشد شناختی و کاربرد آنها در فرایندهای آموزش و یادگیری (نظریه پیاژه) |
|
| 3 |
نظریه های رشد شناختی و کاربرد آنها در فرایندهای آموزش و یادگیری (نظریه ویگوتسکی و نظریه برونر) |
|
| 4 |
رویکردهای رفتاری در یادگیری و کاربرد آنها در فرایند آموزش (نظریه پاولف) |
|
| 5 |
رویکردهای رفتاری در یادگیری و کاربرد آنها در فرایند آموزش (نظریه ثرندایک و نظریه اسکینر) |
|
| 6 |
رویکردهای شناختی در یادگیری و کاربرد آنها در فرایند آموزش (نظریه گشتالت) |
|
| 7 |
رویکردهای شناختی در یادگیری و کاربرد آنها در فرایند آموزش (نظریه آزوبل و نظریه بندورا) |
|
| 8 |
کاربرد نظریه های انگیزش در آموزش و یادگیری (نظریه نیازهای اساسی و نظریه ارزش/انتظار) |
|
| 9 |
امتحان میان ترم |
|
| 10 |
کاربرد نظریه های انگیزش در آموزش و یادگیری (نظریه انگیزش پیشرفت و نظریه اسناد) |
|
| 11 |
تفاوت های فردی در یادگیری (سبک های مختلف یادگیری) |
|
| 12 |
تفاوت های فردی در یادگیری (راهبردهای مختلف یادگیری) |
|
| 13 |
جمع بندی مطالب تدریس شده در طول ترم |
|
| 14 |
اهداف آموزشی و طبقه بندی آنها |
|
| 15 |
روش های آموزش معلم محور |
|
| 16 |
روش های آموزش دانش آموز محور |
|