| 1 |
تعریف پژوهش و فرایند آن در روان شناسی تربیتی |
|
| 2 |
روش علمی در پژوهش و ویژگی های آن- آشنایی با ساختار مقاله علمی و پایان نامه |
|
| 3 |
هدف، سؤال و فرضیه در پژوهش (شیوه تنظیم یک بیان مساله مناسب در پژوهش) |
|
| 4 |
انواع متغیرها در پژوهش و تعاریف مفهومی و عملیاتی آنها |
|
| 5 |
مبانی نظری و پیشینه پژوهش- آشنایی با پایگاههای اطلاعاتی و جستجو در آنها |
|
| 6 |
جامعه، نمونه، حجم نمونه و روش نمونه گیری |
|
| 7 |
انواع طرح های پژوهشی (طرح های همبستگی) |
|
| 8 |
ابزارهای پژوهش و ویژگیهای روانسنجی آنها |
|
| 9 |
انواع طرح های پژوهشی (طرح های علی مقایسه ای) |
|
| 10 |
انواع طرح های پژوهشی (طرح های آزمایشی) |
|
| 11 |
شیوه نوشتن پیشنهاده پژوهش و تحلیل گام به گام یک پیشنهاده آنها |
|
| 12 |
شیوه استناد دهی و منبع نویسی در پژوهش |
|
| 13 |
سرقت علمی و نرم افزارهای بررسی آن |
|
| 14 |
پژوهش کیفی و کاربردهای آن در روان شناسی تربیتی |
|
| 15 |
پژوهش کیفی و کربردهای آن در روان شناسی تربیتی |
|
| 16 |
کاربرد هوش مصنوعی درپژوهش |
|