فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۰

نگرانی معلمان در انگیزش، اضطراب و پیشرفت زبان شاگردان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ترکیبی

صبا حسن زاده حسین ابادی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

بررسی نقش دل‌نگرانی معلم زبان انگلیسی در خودکارآمدی زبان آموزان و موفقیت وی

فرزانه سودخواه محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بررسی رابطه بین دل‌نگرانی معلم، انرژی معلم، ترس از ارتباط دانش‌آموزان و پیشرفت زبان خارجی آن‌ها: مطالعه‌ای بر فراگیران زبان انگلیسی در ایران

زینب کوکبی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

رابطه بین آموزش زبان چند رسانه ای، انگیزه فعال/غیرفعال، موفقیت معلم، و پیشرفت زبانی: تحقیق درمورد زبان آموزان زبان خارجی درایران

صبا صمدی بزدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

توسعه و روایی سنجی مجدد نسخه بسط یافته پرسشنامه سنجش میزان تمایل معلمان زبان برای برقراری ارتباط حسی با موضوع تدریس و بررسی رابطه آن با رضایت شغلی

مجتبی عرفانیان بیضائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

بررسی رابطه بین برنامه‌نویسی عصبی-زبانی، تمایل به برقراری ارتباط، انگیزه حسی و پیشرفت زبان خارجی: موردی از زبان‌آموزان عراقی زبان انگلیسی

هدی عبدالله حمد المجبلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم و ترس از ارتباط

امان الله ارغوان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

بررسی نقش نوازه گری معلم بر انگیزه فعال /منفعل و پیشرفت در زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی

مهدیه صداقت فر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

بررسی روابط میان وابستگی به فرهنگ بومی، سرزندگی در یادگیری زبان، و دستاورد زبانی در زبان آموزان ایرانی

فاطمه اعلمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

طراحی و ارزشیابی یک مقیاس زبامغز و کاربرد آن در کتابهای اموزشی ایران

سمیرا صنعتی پور
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۶/۱۷