دکتر شقایق شایسته صدفیان
استادیار
درباره من
انتشارات
دروس
پایان نامه ها
کتاب ها
EN
فیلتر بر اساس:
همه
کارشناسی ارشد
دکتری
مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد:
۱۳
یک بررسی جامع از همبستگی بین استعداد زبان و الگوهای موج مغزی: مطالعه الکتروانسفالوگرافی -eeg-
راضیه بحری رودپشتی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۹/۱۹
بررسی رابطه هوش کلامی زبان اموزان با خلاقیت، انگیزش و پیشرفت زبانی ان ها
نگار صادقی امجدی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
طراحی و ارزشیابی یک مقیاس زبامغز و کاربرد آن در کتاب های آموزشی ایران
سمیرا صنعتی پور
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
بررسی رابطه بین هوش کلامی، تفکر انتقادی و مهارت در زبان دوم در رشته های زبان انگلیسی
محمد دادخواه
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
نگرانی معلمان در انگیزش، اضطراب و پیشرفت زبان شاگردان ایرانی زبان انگلیسی: مطالعه ترکیبی
صبا حسن زاده حسین آبادی
دکتری (Ph.D)
| ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بررسی نقش دلنگرانی معلم زبان انگلیسی در خودکارآمدی زبان آموزان و موفقیت وی
فرزانه سودخواه محمدی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
بررسی رابطه بین دلنگرانی معلم، انرژی معلم، ترس از ارتباط دانشآموزان و پیشرفت زبان خارجی آنها: مطالعهای بر فراگیران زبان انگلیسی در ایران
زینب کوکبی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
رابطه بین آموزش زبان چند رسانه ای، انگیزه فعال/غیرفعال، موفقیت معلم، و پیشرفت زبانی: تحقیق درمورد زبان آموزان زبان خارجی درایران
صبا صمدی بزدی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
توسعه و روایی سنجی مجدد نسخه بسط یافته پرسشنامه سنجش میزان تمایل معلمان زبان برای برقراری ارتباط حسی با موضوع تدریس و بررسی رابطه آن با رضایت شغلی
مجتبی عرفانیان بیضائی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
بررسی رابطه بین برنامهنویسی عصبی-زبانی، تمایل به برقراری ارتباط، انگیزه حسی و پیشرفت زبان خارجی: موردی از زبانآموزان عراقی زبان انگلیسی
هدی عبدالله حمد المجبلی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
بررسی نقش سرمایه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حسی در تمایل به برقراری ارتباط در زبان دوم و ترس از ارتباط
امان الله ارغوان
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
بررسی نقش نوازه گری معلم بر انگیزه فعال /منفعل و پیشرفت در زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
مهدیه صداقت فر
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بررسی روابط میان وابستگی به فرهنگ بومی، سرزندگی در یادگیری زبان، و دستاورد زبانی در زبان آموزان ایرانی
فاطمه اعلمی
کارشناسی ارشد
| ۱۴۰۰/۱۱/۳۰