| 1 |
معرفی اصطلاحات تدریس نظیر روش، راهبرد، سبک و معرفی روش تدریس دستور-ترجمه |
|
| 2 |
مکتبهای فکری در زبان دوم، معرفی روش تدریس مستقیم و مقایسهی آن با روش دستور و ترجمه |
|
| 3 |
نظریههای فراگیری زبان (رفتارگرا، فطرتگرا و ..) و معرفی روش تدریس شنیداری-گفتاری (تمرین عملی روش) |
|
| 4 |
معرفی رویکرد، روش، طرح درسی و رویه، روش تدریس صامت و روش تدریس تلقینزدایی و بررسی مطالعات عصبشناختی(بحث در مورد مقاله) |
|
| 5 |
معرفی روش تدریس یادگیری جمعی و روش تدریس پاسخ فیزیکی کامل، نظریه رفتارگرایی و یادگیری معنادار |
|
| 6 |
معرفی روش تدریس ارتباطی، روش تدریس آموزشمحور و زبانکارمحور، بررسی نظریه روانشناسی انسانی راجرز |
|
| 7 |
ابعاد سیاسی آموزش زبان و رویکرد مشارکتی، آموزش زبان تکلیفمحور |
|
| 8 |
امتحان میانترم |
|
| 9 |
آموزش راهبردهای یادگیری، یادگیری گروهی و هوشهای چندگانه |
|
| 10 |
معرفی نظریه مغزهای سهگانه و نظریههای تدریس مبتنی بر حس و هیجان ، راهکارهای یادگیری |
|
| 11 |
معرفی الگوی تدریس چندحسی، راهکارهای یادگیری زبان دوم |
|
| 12 |
معرفی الگوی تدریس شناخت بدنمند |
|
| 13 |
معرفی الگوی تدریس هَیَجامَد |
|
| 14 |
نقش سرمایهی حسی-هیجانی در تدریس |
|
| 15 |
بررسی اجمالی معایب و مزایای هریک از روشهای تدریس ذکر شده |
|
| 16 |
جمعبندی و پاسخگویی به سؤالات |
|