1 |
بنیانهای فلسفی و مکاتب طراحی برنامۀ آموزش زبان |
|
2 |
مفهوم طراحی برنامۀ درسی و برنامۀ آموزشی |
|
3 |
اجزای برنامۀ درسی استاندارد |
|
4 |
برنامههای درسی محصولمحور و فرآیندی در برنامهریزی آموزش زبان |
|
5 |
برنامۀ درسی دستوری |
|
6 |
برنامۀ درسی موقعیتی |
|
7 |
برنامۀ درسی مهارتمحور |
|
8 |
ارزیابی میانترم |
|
9 |
برنامۀ درسی واژگانی در آموزش زبان |
|
10 |
برنامههای درسی ژانرمحور |
|
11 |
رویکردهای کارکردی به طراحی درسی |
|
12 |
طراحی برنامۀ درسی تکلیفمحور |
|
13 |
برنامههای درسی مذاکرهای و مباحثهای |
|
14 |
برنامۀ درسی گفتمانی |
|
15 |
برنامۀ درسی مبتنی برالگوی مفهومی آموزش |
|
16 |
ارزیابی برنامۀ درسی طراحی شده توسط دانشجویان |
|