| 1 |
بررسی نقش معلم در یادگیری مؤثر و عناصر تدریس موفق |
|
| 2 |
بررسی دیدگاههای مربوط به تدریس |
|
| 3 |
کاربرد نظریههای یادگیری در تدریس (1) |
|
| 4 |
کاربرد نظریههای یادگیری در تدریس (2) |
|
| 5 |
نقد و ارزیابی منابع آموزشی زبان و ادبیات فارسی بر پایۀ نظریههای آموزش |
|
| 6 |
آموزش مبتنی بر انتقال مستقیم |
|
| 7 |
آموزش تعاملمحور و نقش زبان در رشد شناختی |
|
| 8 |
ارزیابی میانترم |
|
| 9 |
آموزش مسألهمحور و یادگیری بر پایۀ چالش |
|
| 10 |
آموزش انفرادی و الگوهای تحولی یادگیری |
|
| 11 |
آموزش در محیطهای غیرخطی و پویا |
|
| 12 |
کاربرد اصول مغزمحور در طراحی تدریس |
|
| 13 |
آموزش چندحسی و تلفیق کانالهای یادگیری |
|
| 14 |
طراحی واحدهای آموزشی مفهومی و معناگرا |
|
| 15 |
تمرین و طراحی روشهای فعالساز در تدریس زبان |
|
| 16 |
تعطیل رسمی |
|