فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ
تعداد موارد: ۵۶

Understanding librarians’ knowledge sharing behavior: The role of organizational climate, motivational drives and leadership empowerment

Library and Information Science Research

مجلات خارجی 2019 December Volume (42) No (1) Pages (100998-101008)

The Relationship Between Brand Perception Dimension with Branding's Top Clubs of Basketball and Handball Iran to Considering the Role of Mediator Fans Commitment

Interaccion y Perspectiva

مجلات خارجی 2018 October Volume (8) No (1) Pages (118-130)

Examining the role of knowledge management on organizational performance with considering mediating role of market orientation and innovation

International Journal of Economy, Management and Social Sciences

مجلات خارجی 2014 April Volume (3) No (4) Pages (250-259)

An Analysis of Brand Image, Perceived Quality, Customer Satisfaction and Re-purchase Intention in Iranian Department Stores

، ، ، Alireza Hadadian

International Journal of Business and Management

مجلات خارجی 2012 March Volume (7) No (6) Pages (40-48)

Drivers of air travelers intention to buy online flight ticket

The Annual conference of the Administrative Sciences of Canada(ASAC)

کنفرانس های خارجی | 2015-06-13

مدیریت استراتژیک در بخش خدمات سلامت( مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی ایران)

اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

کنفرانس های خارجی | 2014-02-12

تدوین راهکارهای توسعۀ درآمدهای پایدار در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد

مطالعات اقتصاد بخش عمومی

مجلات داخلی | مهر ۱۴۰۲ دوره (2) شماره (2) صفحات (215-232)

Evaluating the state of digital human resource management in Iraqi public universities

YMER

مجلات داخلی | مرداد ۱۴۰۲ دوره (1) شماره (3) صفحات (1233-1260)

بررسی تأثیر ادراک فراشایستگی بر نگرش های شغلی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۴۰۰ دوره (12) شماره (2) صفحات (207-228)

تأثیر نوجویی مصرف کننده بر رفتار مصرف سبز

کاوش های مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۸ دوره (11) شماره (22) صفحات (55-80)

تبیین اثر ارزش ویژۀ برند، تصویر برند و تعهد هوادار بر برندسازی بین‌المللی باشگاه های برتر فوتبال کشور

رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۷ دوره (21) شماره (6) صفحات (21-33)

بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تاثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک های دولتی

کاوش های مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | تیر ۱۳۹۷ دوره (10) شماره (19) صفحات (277-306)

نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید

مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۶ دوره (9) شماره (2) صفحات (353-374)

تدوین مدل رفتار هوادار در حمایتگری ورزشی

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۵ دوره (6) شماره (2) صفحات (189-202)

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | مرداد ۱۳۹۵ دوره (6) شماره (2) صفحات (75-92)

اثر گذاری ادراک مشتریان از محصول بر ارزش های فرهنگی حاکم بر بازار

کاوش های مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۴ دوره (7) شماره (14) صفحات (265-284)

تبیین نقش ابعاد شخصیت بر رفتار شبکه سازی

مطالعات مدیریت بهبود و تحول

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۴ دوره (24) شماره (79) صفحات (119-144)

بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۴ دوره (5) شماره (16) صفحات (149-168)

بررسی عوامل مؤثر بر خرید ناگهانی در فروشگاه های زنجیره ای مشهد - مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای پروما

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۳ دوره (4) شماره (4) صفحات (71-84)

بررسی اثر تعارض کار - خانواده بر فرسودگی شغلی با اثر واسط سرمایه روانشناختی دربین کارکنان بانک های دولتی شهرستان گناباد

پژوهش نامه مدیریت تحول

مجلات داخلی | اسفند ۱۳۹۳ دوره (6) شماره (12) صفحات (135-158)

عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی

مطالعات مدیریت گردشگری

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۳ دوره (9) شماره (27) صفحات (23-46)

بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۹۳ دوره (4) شماره (1) صفحات (137-152)

پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی

تحقیقات بازاریابی نوین

مجلات داخلی | شهریور ۱۳۹۲ دوره (2) شماره (9) صفحات (25-46)

بررسی ادراک دانشجویان از خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی: پژوهشی بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده آجزن

پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات- Iranian Journal of Information Processing Management

مجلات داخلی | فروردین ۱۳۹۲ دوره (29) شماره (2) صفحات (333-350)

تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران

مدیریت بازرگانی

مجلات داخلی | آذر ۱۳۹۱ دوره (4) شماره (11) صفحات (55-70)

پیش شرط های توصیه و تبلیغ کلامی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

کتابداری و اطلاع رسانی

مجلات داخلی | مهر ۱۳۹۱ دوره (15) شماره (59) صفحات (171-185)

تعیین عوامل اثرگذار و اندازه گیری رضایت دانشجویان از خدمات خوابگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)

مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی

مجلات داخلی | خرداد ۱۳۹۱ دوره (1) شماره (1) صفحات (111-125)

پیش‌شرط‌ها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانه‌ها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۹۱ دوره (2) شماره (2) صفحات (1-20)

انتخاب چند معیاره تامین کنندگان با استفاده ازAHP فازی

مطالعات مدیریت صنعتی

مجلات داخلی | اردیبهشت ۱۳۸۷ دوره (5) شماره (12) صفحات (73-96)

سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران)

چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)

مجلات داخلی | تیر ۱۳۸۴ دوره (4) شماره (16) صفحات (37-60)

مدل مفهومی نقش تعدیل‌گری تصویر فروشگاه بر تاثیر بازاریابی حسی و دلبستگی عاطفی

بیستمین کنفرانس بین المللی مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری به برند با نقش واسط دلبستگی عاطفی به برند

چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بررسی نقش میانجیگری رفتار شهروندی بین تشابه سازی با تاییدکننده مشهور و قصد خرید

ششمین کنفرانس بین المللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۲/۰۹/۰۹

تاثیر مسئولیت اجتماعی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کننده در دوران همه گیری کوید-19

هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۹/۰۸

بررسی اثرگذاری، تاثیر اجتماعی بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به برنامه در رسانه اجتماعی اینستاگرام

چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت و کسب و کار

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

بررسی تاثیر سودمندی ادراک شده و نگرش به اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام بر قصد خرید

همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

فن آوری و تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه در دوران همه گیری کووید 19 (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی بزرگ استان خوزستان)

همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان

کنفرانس های داخلی | ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

بررسی نقش تجزیه و تحلیل بازاریابی و زیرکی بازار برکسب مزیت رقابتی پایدار

کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۹/۰۳/۲۴

بررسی نقش میانجی گر عشق به برند و دانش برند در رابطه بین تجربه و وفاداری نسبت به برند(مورد مظالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد)

چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۸/۰۲/۱۲

بازاریابی احساسی: مفهومی جدید در بازاریابی

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۶/۰۵/۳۱

تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند

هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، مدیریت و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۱۱/۲۷

بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد)

اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (سال: 1395 )

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۸/۲۷

بررسی تاثیر هویت ملی و جهان وطن گرایی مصرف کننده بر قصد خرید پوشاک ساخت ترکیه بواسطه ملی گرایی مصرف کننده و ارزیابی نسبت به پوشاک ترک: از منظر تئوری هویت اجتماعی

نخستین کنفرانس بین المللی هوش تجاری و سازمانی: پارادایم های نوین مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۲/۳۰

واکاوی عناصر هویتی موثر بر رفتار مصرف کننده (بر اساس نظریه مقوله بندی هنری تاجفل و ریچارد جنکینز)

چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

بررسی تاثیر ابعاد عدالت سازمانی بر قابلیت نوآوری با نقش میانجی گری اشتراک دانش

چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL

دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی ، مدیریت وتوسعه اقتصادی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۱۱/۱۵

ارایه مدل سنجش اثر تنش زاهای اجتماعی مرتبط با مشتری بر مشتری مداری کارکنان به واسطه فرسودگی عاطفی

دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت ، حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۸/۲۱

بررسی اثر تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (در شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد)

اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۴/۰۵/۲۹

بررسی نقش استراتژی های بازرگانی بر عملکرد شرکت های تولیدی

کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار، اقتصاد و مدیریت

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۹/۲۶

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان

اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی

اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۳/۳۱

تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت

اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد

اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها چالشها

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد

دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۰۶/۱۴

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد

دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۲/۰۶/۱۴

بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی

چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

کنفرانس های داخلی | ۱۳۹۱/۰۷/۲۳