فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۶۹

بررسی تأثیر نوع تبلیغ بر قصد تبلیغ دهان به دهان، قصد خرید و‌ وفاداری به برند با میانجی‌گری اعتبار آگهی و اعتماد به برند در رابطه با برند میهن

دانیال مشرقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

بررسی تاثیر ویژگی های کاربردی و انسانی ربات‌های گفتگوی هوش مصنوعی بر قصد استفاده کاربران با توجه به نقش میانجی تجربه و رضایت کاربر

پرستو موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بررسی اثر ثبات مفهوم برند، شخصیت برند و سازگاری خود انگاره بر قصد خرید و وفاداری به برند در مصرف کنندگان کالاهای لوکس در ایران

زهرا وحیدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی و شهرت شرکت‌های شهرک صنعتی توس مشهد

علاوالدین احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۰۳

بررسی اثر کیفیت خدمات برروی شخصیت واعتبار برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه مشتری و ارزش ویژه برند -مطاله موردی: سوپر مارکت زنجیره ای کفایت-

نورمحمد تپش
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

بررسی تاثیر تعامل با مشتری بر قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه مشتری، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه ارتباطات (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مخابراتی سلام هرات)

فهیم رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۱۰

بررسی تاثیر خودارجاعی بر قصد پذیرش تبلیغات خدمات گردشگری در شبکه‌های اجتماعی با توجه به نقشهای میانجی شخصی سازی درک شده، تجاوز به حریم خصوصی درک شده و نقش تعدیلی ارتباط محتوایی در بین گردشگران شهر مشهد

معصومه رمضانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

شناسایى الزامات پیاده‌سازی مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دانشگاه‌های دولتی عراق

مسلم حسن عبود الغراوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بررسی تأثیر هموفیلی بر ارزش مورد انتظار برند و قصد خرید به واسطه رفتار مشارکت مشتری (مورد مطالعه: دنبال‌کنندگان افراد تأثیرگذار پوشاک و فشن در ایران)

محمداصغر عظیمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی پویا (مورد مطالعه: شرکت‌های شهرک صنعتی توس مشهد)

مصطفی محمد حسین الفلفلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

بررسی تأثیر روابط فرا-اجتماعی در بازاریابی اینفلوئنسر بر قصد خرید مشتریان آنلاین با میانجی‌گری حسادت مصرف‌کننده نسبت به اینفلوئنسرهای اینستاگرام (مورد مطالعه: مشتریان اینستاگرامی پوشاک مردانه در بغداد)

عقیل کامل کاظم
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۲/۳۱

بررسی تاثیر تعامل عاطفی مشتریان با قصد خرید با توجه به نقش میانجی‌گری سودمندی ادراک شده (مورد مطالعه: محصولات صنایع دستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)

اعظم مردان پورفریمان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۱/۲۶

بررسی تأثیر هویت حرفه‌ای بر قصد ترک سازمان با نقش میانجی رضایت شغلی و تعلق خاطر کارمند (مورد مطالعه: هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در مشهد)

جلیل احمد زبیری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش در استارتاپ های افغانستان

بشیراحمد عظیمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر نوآوری استارتاپ‌ها با میانجی‌گری مدیریت دانش و تعدیل‌گری قابلیت فناوری اطلاعات -مورد مطالعه: مؤسسه کارآفرین افغان-

شفیق احمد حافظی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

بررسی اثر تخصص درک شده، همسانی نگرشی با مخاطب و جذابیت اجتماعی اینفلوئنسرهای فضای مجازی بر قصد خرید کاربران با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام)

حامد روشن دل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۹/۱۵

بررسی تأثیر رهبری معنوی و برند سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی و مدیریت ارتباط با ارباب رجوع با میانجی‌گری کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه: بیمارستان‌های خصوصی شهر مشهد)

شفیع احراری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

بررسی اثر هنجار متقابل و صفات شبکه بر رفتار مصرف اخلاقی با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد شرکتی (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام)

نسترن شارکی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

بررسی نقش واسطه‌ای کیفیت رابطه و وفاداری به برند در رابطه‌ی بین تعامل برند با مصرف‌کننده و قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا در مشهد)

یونس خرمالی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

بررسی اثر تبلیغات شخصی سازی شده بر ارزش ویژه برندهای تبلیغ شده در فیس بوک

محمد زمان رفعت
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

ارزیابی اثربخشی تبلیغات اینستاگرامی شرکت سن ایچ بر اساس مدل aieda

آرش شیدائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بررسی اثر بازاریابی داخلی و رضایت شغلی بر تمایل به ماندن در شغل با نقش میانجی تعهد کارکنان نسل وای مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه هرات

عتیق الله عطائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

بررسي تاثير رسانه اجتماعي بر ارزش ويژه برند با ميانجي گري ابعاد قدرت دلبستگي برند(مورد مطالعه: دانشگاه خصوصي جامي در استان هرات)

زینب رحیمیان
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

بررسی تاثیر هوش هیجانی خریدار بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی قصد تداوم خرید و تعدیلگری رضایت از خرید آنلاین(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی پوشاک دیم اف در افغانستان)

حمید الله کریمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۲۷

بررسی تاثیر عوامل بازاریابی رسانه اجتماعی با نقش میانجی ارزش های فرهنگی بر بهره وری تجاری(مطالعه موردی: شرکت دارویی برند ccl)

کیانوش کیانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بررسی اثر اخلاق حرفه‌ای درک‌شده بر وفاداری مشتری با درنظرگرفتن نقش واسط شهرت و اعتماد درک‌شده (مطالعه‌ موردی: شرکت تولیدی- تجاری کالاهای پزشکی آسیا‌فارما در ولایت هرات)

محمد رفیع رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بررسی اثر تجربه مشتری بر شادی مشتری و قدرت برند با درنظرگرفتن نقش واسط وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک سپه در شهر مشهد)

زهرا محسنی نیک
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درک‌شده بر قصد استفاده از رمز ارزها با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)

احسان صحی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بررسی تاثیر انگیزه های اجتماعی، پاداش و توانمندسازی بر قصد خرید آنلاین با میانجیگری اعتماد(مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام)

علی خانعلی زاده لاسکی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

بررسی اثر انسجام درک شده از کانال و مسئولیت اجتماعی درک شده بر کیفیت رابطه برند و وفاداری به برند به واسطه کیفیت تجربه مشتری مورد مطالعه: بانک های خصوصی مشهد

سیدابوالفضل حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر رفتارهای مشتری مداری با نقش میانجی تعهد کاری و تعدیلگری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی هری دنیا در افغانستان)

احمد جاوید رحیمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۷

بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با نقش واسط هویت یابی اجتماعی و ارزش درک شده (مورد مطالعه: خریداران کتاب داستانی در شهر مشهد)

روح اله نمازی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

شناسایی استراتژی بهینه آمیخته بازاریابی در محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از روش دلفی

سیدحمیدرضا حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۵

بررسی تأثیر خط‌مشی سازمانی درک شده، ماهیت شغل و نگرش کارکنان حوزه بازاریابی و فروش بر عملکرد آن‌ها با نقش میانجی انگیزش شغلی (موردمطالعه: شرکت آسیافارما- افغانستان)

انورشاه امانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۰۶

بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی نوآوری تکنولوژیکی در شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی شهر مشهد

فرهاد اکرامی طلب
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۳۰

بررسی تاثیر تصویر برند و کیفیت وب‌سایت بر قصد خرید به واسطه اعتماد (مورد مطالعه: کاربران وب‌سایت دیجی‌کالا در مشهد)

محمد جاوید احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۰۶/۱۱

بررسی تاثیر ارتباطات شبکه اجتماعی بر رفتار خرید مشتری صنعتی از طریق نقش اعتبار برند (مورد مطالعه: شرکتهای مشاوره و پیمانکاری عمرانی شهر مشهد)

سپهر مبیّن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۲۰

بررسی نقش میانجی گر عشق به برند و دانش برند در رابطه بین تجربه و وفاداری نسبت به برند (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد)

بهروز عظیمی فرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی گر مدیریت دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان و نوآور در مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد)

سید نصرت رضا
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

بررسی تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند به واسطه اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک‌های دولتی مشهد)

زینب دائم الخدمه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۱۹

بررسی تأثیر تصویر برند آموزش عالی بر ارزش دوره عمر دانشجو به واسطه ی رضایت دانشجو (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)

حیدر کاتب کته شمشیر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراک شده و قصد ماندن مشتریان در هتلهای 4 و 5 ستاره شهر مشهد

حسین نوروزی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۷

بررسی اثر شخصیت، دانش و وجهه برند بر رضایت دانشجویان از دانشگاه با در نظر گرفتن نقش میانجی هویت برند دانشگاه )مورد مطالعه: دانشجویان تحصیالت تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد

اسیه رحیمی دهوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۰

بررسی تاثیر استاندارد سازی بازاریابی بین الملل بر عملکرد شرکت با نقش تعدیلگر مدل کسب و کار b2b (مورد مطالعه: شرکت های گروه لگراند

سیدهانی هژبرالساداتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۱/۱۹

بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی برترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد)

مرجان کریمی طرقبه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۰/۱۲

بررسی تاثیر ایجاد و توزیع آگاهی بازار صادرات بر عملکرد استراتژیک صادرات با در نظر گرفتن نقش واسط متغیر پاسخگویی هوشمندانه در شرکتهای صادر کننده استان خراسان جنوبی.

زهرا عباسی شهرستانک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۷/۱۲

بررسی اثر قدرت مشتری و فشارهای هنجاری بر عملکرد کسب و کار الکترونیک به واسطه ی شدت پذیرش کسب و کار الکترونیک در آژانس های هواپیمائی مشهد.

فاطمه قائم مقامیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۲۰

بررسی تاثیر بازارگرایی داخلی بر عملکرد سازمانی به واسطه قابلیت های مرتبط با بازار خارجی با نقش تعدیلگری روابط مرتبط با شبکه (مورد مطالعه: هتل های شهر مشهد)

ابوالفضل صفائی موحد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۱۶

بخش بندی بازار پوشاک براساس سبک تصمیم گیری خرید و تعیین تفاوت نگرش هر بخش نسبت به عوامل آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان فروشگاه های برند خارجی پوشاک در سطح شهر مشهد)

لیلی طباخیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۱۶

عنوان پایان نامه (به فارسی): بررسی کاربرد بازاریابی اجتماعی درکاهش مصرف آب در بخش خانگی با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: شهر شهرکرد)

قدرت فدائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۳/۱۷

بررسی تاثیر رضایت شغلی و دوستی در محیط کار بر رفتار نوآورانه با استفاده از نقش واسط اشتراک گذاری دانش (مورد مطالعه: کارکنان بانک مهر اقتصاد مشهد)

مریم وحیدی نوغانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۲/۱۲

بررسی اثر تجربه برند و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند با نقش واسط وفاداری به برند، (مطالعه موردی: بانک ملت مشهد.)

فاطمه پرکم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

بررسی اثرکیفیت ادراک شده وتداعی برند بر ارزش ویژه برندبه واسطه وفاداری به برند( مورد مطالعه : مشتریان کلیدی بانک ملت مشهد )

علیرضا عطاران زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

بررسی تأثیر عزت نفس و عشق به برند بر قصد خرید با نقش واسط حسادت به برند در میان مشتریان گوشی تلفن همراه اپل در مشهد

شکوفه لقمانی دوین
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۷

بررسی اثر استرس‏زاهای اجتماعی مرتبط با مشتری و استرس‏زاهای مرتبط با محیط کار بر مشتری‏مداری به واسطه خستگی عاطفی (مورد مطالعه: بانک ایران زمین منطقه شمال شرق کشور)

زهرا رحیمیان فرد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

بررسی تاثیر کیفیت خدمات پروازی بر قصد خرید مجدد بواسطه اعتماد و رضایت مسافر در شرکت هواپیمایی ماهان

حسن اسماعیلیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۵

اولویت بندی مولفه های عناصر آمیخته بازاریابی جهت شناسایی مشکلات صادرات فرش دستباف استان خراسان با استفاده از مدل تحلیل عملکرد- اهمیت

یاسر تقی زاده مهنه
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۲۱

بررسی اثر تعهد صادراتی بر عملکرد صادراتی به واسطه ی سازگاری تاکتیک های بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت های صادراتی شهر مشهد)

محمود سپاسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۵

بررسی تاثیر پنج عامل بزرگ شخصیت بر وفاداری مشتری به واسطه‌ی رضایت مشتری و تصویر شرکت (مطالعه موردی در بانک تجارت)

علی قرائی پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۳/۱۱

تاثیر هویت ملی بر ارزش درک شده محصول به واسطه ارزیابی محصول درک شده و تعصب مشتری

آرزو عونی اسبفروشانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۲/۰۹

بررسی اثر آگاهی برند بر وفاداری مشتریان با نقش واسط کیفیت درک شده و ارتباطات برند

ذکیّه فتحی کاریزک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

بررسی اثر قابلیت های مدیریت دانش بر عملکرد از طریق مدیریت ارتباط با تامین کنندگان در شرکتهای گروه مپنا

حسن برزنونی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

بررسی اثر متغیرهای نگرش و تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک ملت شهرستان سبزوار

نفیسه سهرابی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۲۱

بررسی میزان توانمندی بانوان سرپرست خانواده تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) شاغل درطرح مشاغل خانگی)مورد مطالعه: شهرستان مشهد)

سید محمد امیر کاخکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۹

بررسی ادراک مشتریان از بکارگیری تجارت الکترونیک در صنعت فولاد (مورد مطالعه شرکت فولاد توس)

امین بسکابادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۹

بررسی اثر کیفیت خدمات ادراک شده بر فداکاری مسافران شرکت هواهپیمایی هما: اثر میانجی رضایتمندی مشتری

فهیمه رشیدی طرقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۴

بررسی میزان تأثیر عوامل استرس‌زای بازدارنده و چالش‌برانگیز بر عملکرد شغلی کارکنان فروش و بازاریابی بیمه پارسیان با توجه به نقش واسط تعلق خاطر شغلی

حسین عباسی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۹/۲۳

بررسی متغیرهای اثر گذار بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری(tam2 )

مهدیه بازوبندی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۰

بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی، و ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک از طریق رضایت

حمیده روح بخش معارف
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۳/۰۹