بررسی تأثیر نوع تبلیغ بر قصد تبلیغ دهان به دهان، قصد خرید و وفاداری به برند با میانجیگری اعتبار آگهی و اعتماد به برند در رابطه با برند میهن
دانیال مشرقی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
بررسی تاثیر ویژگی های کاربردی و انسانی رباتهای گفتگوی هوش مصنوعی بر قصد استفاده کاربران با توجه به نقش میانجی تجربه و رضایت کاربر
پرستو موسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بررسی اثر ثبات مفهوم برند، شخصیت برند و سازگاری خود انگاره بر قصد خرید و وفاداری به برند در مصرف کنندگان کالاهای لوکس در ایران
زهرا وحیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی و شهرت شرکتهای شهرک صنعتی توس مشهد
علاوالدین احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
بررسی اثر کیفیت خدمات برروی شخصیت واعتبار برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه مشتری و ارزش ویژه برند -مطاله موردی: سوپر مارکت زنجیره ای کفایت-
نورمحمد تپش
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بررسی تاثیر تعامل با مشتری بر قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی ارزش ویژه مشتری، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه ارتباطات (مورد مطالعه: مشتریان شرکت مخابراتی سلام هرات)
فهیم رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
بررسی تاثیر خودارجاعی بر قصد پذیرش تبلیغات خدمات گردشگری در شبکههای اجتماعی با توجه به نقشهای میانجی شخصی سازی درک شده، تجاوز به حریم خصوصی درک شده و نقش تعدیلی ارتباط محتوایی در بین گردشگران شهر مشهد
معصومه رمضانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
شناسایى الزامات پیادهسازی مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دانشگاههای دولتی عراق
مسلم حسن عبود الغراوی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
بررسی تأثیر هموفیلی بر ارزش مورد انتظار برند و قصد خرید به واسطه رفتار مشارکت مشتری (مورد مطالعه: دنبالکنندگان افراد تأثیرگذار پوشاک و فشن در ایران)
محمداصغر عظیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیت فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی با میانجیگری قابلیتهای بازاریابی پویا (مورد مطالعه: شرکتهای شهرک صنعتی توس مشهد)
مصطفی محمد حسین الفلفلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
بررسی تأثیر روابط فرا-اجتماعی در بازاریابی اینفلوئنسر بر قصد خرید مشتریان آنلاین با میانجیگری حسادت مصرفکننده نسبت به اینفلوئنسرهای اینستاگرام (مورد مطالعه: مشتریان اینستاگرامی پوشاک مردانه در بغداد)
عقیل کامل کاظم
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
بررسی تاثیر تعامل عاطفی مشتریان با قصد خرید با توجه به نقش میانجیگری سودمندی ادراک شده (مورد مطالعه: محصولات صنایع دستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
اعظم مردان پورفریمان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بررسی تأثیر هویت حرفهای بر قصد ترک سازمان با نقش میانجی رضایت شغلی و تعلق خاطر کارمند (مورد مطالعه: هتلهای ۴ و ۵ ستاره در مشهد)
جلیل احمد زبیری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش در استارتاپ های افغانستان
بشیراحمد عظیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بررسی تأثیر قابلیت نوآوری بر نوآوری استارتاپها با میانجیگری مدیریت دانش و تعدیلگری قابلیت فناوری اطلاعات -مورد مطالعه: مؤسسه کارآفرین افغان-
شفیق احمد حافظی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
بررسی اثر تخصص درک شده، همسانی نگرشی با مخاطب و جذابیت اجتماعی اینفلوئنسرهای فضای مجازی بر قصد خرید کاربران با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام)
حامد روشن دل
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
بررسی تأثیر رهبری معنوی و برند سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی و مدیریت ارتباط با ارباب رجوع با میانجیگری کیفیت زندگی کاری (مورد مطالعه: بیمارستانهای خصوصی شهر مشهد)
شفیع احراری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بررسی اثر هنجار متقابل و صفات شبکه بر رفتار مصرف اخلاقی با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد شرکتی (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام)
نسترن شارکی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
بررسی نقش واسطهای کیفیت رابطه و وفاداری به برند در رابطهی بین تعامل برند با مصرفکننده و قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا در مشهد)
یونس خرمالی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
بررسی اثر تبلیغات شخصی سازی شده بر ارزش ویژه برندهای تبلیغ شده در فیس بوک
محمد زمان رفعت
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اینستاگرامی شرکت سن ایچ بر اساس مدل aieda
آرش شیدائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بررسی اثر بازاریابی داخلی و رضایت شغلی بر تمایل به ماندن در شغل با نقش میانجی تعهد کارکنان نسل وای مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه هرات
عتیق الله عطائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بررسي تاثير رسانه اجتماعي بر ارزش ويژه برند با ميانجي گري ابعاد قدرت دلبستگي برند(مورد مطالعه: دانشگاه خصوصي جامي در استان هرات)
زینب رحیمیان
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بررسی تاثیر هوش هیجانی خریدار بر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی قصد تداوم خرید و تعدیلگری رضایت از خرید آنلاین(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی پوشاک دیم اف در افغانستان)
حمید الله کریمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بررسی تاثیر عوامل بازاریابی رسانه اجتماعی با نقش میانجی ارزش های فرهنگی بر بهره وری تجاری(مطالعه موردی: شرکت دارویی برند ccl)
کیانوش کیانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بررسی اثر اخلاق حرفهای درکشده بر وفاداری مشتری با درنظرگرفتن نقش واسط شهرت و اعتماد درکشده (مطالعه موردی: شرکت تولیدی- تجاری کالاهای پزشکی آسیافارما در ولایت هرات)
محمد رفیع رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بررسی اثر تجربه مشتری بر شادی مشتری و قدرت برند با درنظرگرفتن نقش واسط وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانک سپه در شهر مشهد)
زهرا محسنی نیک
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بررسی اثر کیفیت اطلاعات درک شده و ریسک درکشده بر قصد استفاده از رمز ارزها با در نظر گرفتن نقش واسط تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)
احسان صحی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بررسی تاثیر انگیزه های اجتماعی، پاداش و توانمندسازی بر قصد خرید آنلاین با میانجیگری اعتماد(مورد مطالعه: کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام)
علی خانعلی زاده لاسکی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بررسی اثر انسجام درک شده از کانال و مسئولیت اجتماعی درک شده بر کیفیت رابطه برند و وفاداری به برند به واسطه کیفیت تجربه مشتری مورد مطالعه: بانک های خصوصی مشهد
سیدابوالفضل حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر رفتارهای مشتری مداری با نقش میانجی تعهد کاری و تعدیلگری سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت مواد غذایی هری دنیا در افغانستان)
احمد جاوید رحیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با نقش واسط هویت یابی اجتماعی و ارزش درک شده (مورد مطالعه: خریداران کتاب داستانی در شهر مشهد)
روح اله نمازی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شناسایی استراتژی بهینه آمیخته بازاریابی در محصولات غذایی ارگانیک با استفاده از روش دلفی
سیدحمیدرضا حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
بررسی تأثیر خطمشی سازمانی درک شده، ماهیت شغل و نگرش کارکنان حوزه بازاریابی و فروش بر عملکرد آنها با نقش میانجی انگیزش شغلی (موردمطالعه: شرکت آسیافارما- افغانستان)
انورشاه امانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی نوآوری تکنولوژیکی در شرکت های فعال در صنعت مواد غذایی شهر مشهد
فرهاد اکرامی طلب
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۳۰
بررسی تاثیر تصویر برند و کیفیت وبسایت بر قصد خرید به واسطه اعتماد (مورد مطالعه: کاربران وبسایت دیجیکالا در مشهد)
محمد جاوید احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بررسی تاثیر ارتباطات شبکه اجتماعی بر رفتار خرید مشتری صنعتی از طریق نقش اعتبار برند (مورد مطالعه: شرکتهای مشاوره و پیمانکاری عمرانی شهر مشهد)
سپهر مبیّن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
بررسی نقش میانجی گر عشق به برند و دانش برند در رابطه بین تجربه و وفاداری نسبت به برند (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد)
بهروز عظیمی فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی گر مدیریت دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان و نوآور در مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد)
سید نصرت رضا
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
بررسی تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برند به واسطه اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای دولتی مشهد)
زینب دائم الخدمه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۹
بررسی تأثیر تصویر برند آموزش عالی بر ارزش دوره عمر دانشجو به واسطه ی رضایت دانشجو (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)
حیدر کاتب کته شمشیر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ارزش ادراک شده و قصد ماندن مشتریان در هتلهای 4 و 5 ستاره شهر مشهد
حسین نوروزی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۷
بررسی اثر شخصیت، دانش و وجهه برند بر رضایت دانشجویان از دانشگاه با در نظر گرفتن نقش میانجی هویت برند دانشگاه )مورد مطالعه: دانشجویان تحصیالت تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد
اسیه رحیمی دهوری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۰
بررسی تاثیر استاندارد سازی بازاریابی بین الملل بر عملکرد شرکت با نقش تعدیلگر مدل کسب و کار b2b (مورد مطالعه: شرکت های گروه لگراند
سیدهانی هژبرالساداتی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۱/۱۹
بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی برترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد)
مرجان کریمی طرقبه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۲
بررسی تاثیر ایجاد و توزیع آگاهی بازار صادرات بر عملکرد استراتژیک صادرات با در نظر گرفتن نقش واسط متغیر پاسخگویی هوشمندانه در شرکتهای صادر کننده استان خراسان جنوبی.
زهرا عباسی شهرستانک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۲
بررسی اثر قدرت مشتری و فشارهای هنجاری بر عملکرد کسب و کار الکترونیک به واسطه ی شدت پذیرش کسب و کار الکترونیک در آژانس های هواپیمائی مشهد.
فاطمه قائم مقامیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بررسی تاثیر بازارگرایی داخلی بر عملکرد سازمانی به واسطه قابلیت های مرتبط با بازار خارجی با نقش تعدیلگری روابط مرتبط با شبکه (مورد مطالعه: هتل های شهر مشهد)
ابوالفضل صفائی موحد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۶
بخش بندی بازار پوشاک براساس سبک تصمیم گیری خرید و تعیین تفاوت نگرش هر بخش نسبت به عوامل آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: مصرف کنندگان فروشگاه های برند خارجی پوشاک در سطح شهر مشهد)
لیلی طباخیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۶
عنوان پایان نامه (به فارسی): بررسی کاربرد بازاریابی اجتماعی درکاهش مصرف آب در بخش خانگی با استفاده از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: شهر شهرکرد)
قدرت فدائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بررسی تاثیر رضایت شغلی و دوستی در محیط کار بر رفتار نوآورانه با استفاده از نقش واسط اشتراک گذاری دانش (مورد مطالعه: کارکنان بانک مهر اقتصاد مشهد)
مریم وحیدی نوغانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۲
بررسی اثر تجربه برند و کیفیت خدمات بر ارزش ویژه برند با نقش واسط وفاداری به برند، (مطالعه موردی: بانک ملت مشهد.)
فاطمه پرکم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
بررسی اثرکیفیت ادراک شده وتداعی برند بر ارزش ویژه برندبه واسطه وفاداری به برند( مورد مطالعه : مشتریان کلیدی بانک ملت مشهد )
علیرضا عطاران زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
بررسی تأثیر عزت نفس و عشق به برند بر قصد خرید با نقش واسط حسادت به برند در میان مشتریان گوشی تلفن همراه اپل در مشهد
شکوفه لقمانی دوین
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۷
بررسی اثر استرسزاهای اجتماعی مرتبط با مشتری و استرسزاهای مرتبط با محیط کار بر مشتریمداری به واسطه خستگی عاطفی (مورد مطالعه: بانک ایران زمین منطقه شمال شرق کشور)
زهرا رحیمیان فرد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۰
بررسی تاثیر کیفیت خدمات پروازی بر قصد خرید مجدد بواسطه اعتماد و رضایت مسافر در شرکت هواپیمایی ماهان
حسن اسماعیلیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۵
اولویت بندی مولفه های عناصر آمیخته بازاریابی جهت شناسایی مشکلات صادرات فرش دستباف استان خراسان با استفاده از مدل تحلیل عملکرد- اهمیت
یاسر تقی زاده مهنه
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۱
بررسی اثر تعهد صادراتی بر عملکرد صادراتی به واسطه ی سازگاری تاکتیک های بازاریابی(مورد مطالعه: شرکت های صادراتی شهر مشهد)
محمود سپاسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۵
بررسی تاثیر پنج عامل بزرگ شخصیت بر وفاداری مشتری به واسطهی رضایت مشتری و تصویر شرکت (مطالعه موردی در بانک تجارت)
علی قرائی پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۱
تاثیر هویت ملی بر ارزش درک شده محصول به واسطه ارزیابی محصول درک شده و تعصب مشتری
آرزو عونی اسبفروشانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۲/۰۹
بررسی اثر آگاهی برند بر وفاداری مشتریان با نقش واسط کیفیت درک شده و ارتباطات برند
ذکیّه فتحی کاریزک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۴
بررسی اثر قابلیت های مدیریت دانش بر عملکرد از طریق مدیریت ارتباط با تامین کنندگان در شرکتهای گروه مپنا
حسن برزنونی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۲۴
بررسی اثر متغیرهای نگرش و تبلیغات بر ارزش ویژه برند در بانک ملت شهرستان سبزوار
نفیسه سهرابی فر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۲۱
بررسی میزان توانمندی بانوان سرپرست خانواده تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) شاغل درطرح مشاغل خانگی)مورد مطالعه: شهرستان مشهد)
سید محمد امیر کاخکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۹
بررسی ادراک مشتریان از بکارگیری تجارت الکترونیک در صنعت فولاد (مورد مطالعه شرکت فولاد توس)
امین بسکابادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۹
بررسی اثر کیفیت خدمات ادراک شده بر فداکاری مسافران شرکت هواهپیمایی هما: اثر میانجی رضایتمندی مشتری
فهیمه رشیدی طرقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۴
بررسی میزان تأثیر عوامل استرسزای بازدارنده و چالشبرانگیز بر عملکرد شغلی کارکنان فروش و بازاریابی بیمه پارسیان با توجه به نقش واسط تعلق خاطر شغلی
حسین عباسی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۳
بررسی متغیرهای اثر گذار بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل اصلاح شده پذیرش فناوری(tam2 )
مهدیه بازوبندی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۰
بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی، و ارزش ادراک شده مشتری بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک از طریق رضایت