طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره پیشنهاد می‌شود این درس بعد از درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته ارائه گردد.
2 هدف کلی اهدافی که در این درس دنبال میشود به چند بخش تقسیم می‌شود .در بخش اول دانشجو با مفاهیم بازاریابی بصورتی کلی آشنا می‌شود. در بخش دوم دانشجو با مباحثی پیرامون استراتژی در سطح عملیات آشنا خواهد شد.در بخش بعد دانشجو با برنامه ریزی و اجراو کنترل استراتزیک بازاریابی آشنا خواهد شد و در بخش آخر د تک تک استراتژیهای آمیخته بازاریابی و استراتژیهای رقابتی در سطح بالاتر به تفکیک سطوحی که بر بازاریابی محاط است درس داده خواهد شد.
3 شایستگی های پایه ایجاد توان طراحی استراتژیها برای تک تک عوامل آمیخته بازاریابی ایجادتوانمندی در بازاریابی استراتژیک
4 اهداف یادگیری اهدافی که در این درس دنبال میشود به چند بخش تقسیم می‌شود .در بخش اول دانشجو با مفاهیم بازاریابی بصورتی کلی آشنا می‌شود. در بخش دوم دانشجو با مباحثی پیرامون استراتژی در سطح عملیات آشنا خواهد شد.در بخش بعد دانشجو با برنامه ریزی و اجراو کنترل استراتزیک بازاریابی آشنا خواهد شد و در بخش آخر د تک تک استراتژیهای آمیخته بازاریابی و استراتژیهای رقابتی در سطح بالاتر به تفکیک سطوحی که بر بازاریابی محاط است درس داده خواهد شد.
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم
6 وظایف دانشجو حضور -مشارکت در بحث -امتحان -گزارش کار کلاسی بصورت تحقیق
7 منبع - مدیریت استراتژیک بازاریابی، نویسندگان: چرنو، الگزاندر، کاتلر، فیلیپ، ‎م.، فریدچهر، الهام، ‎نشر: تهران انتشارات بازاریابی 1392 - مدیریت استراتژیک بازاریابی، نویسندگان: کریونز، دیوید، لمب، چارلز، م. Lamb, Charles W; کریتنن، ویکتوریا لین، نشر: تهران دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات 1388 منابع فرعی: - نصیری قیداری، حسن؛1384؛"راهنمای گام به گام طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی"مترجم:پیلی نورتن؛ناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی.تهران - Strategic market management. Aaker, David A., David A. Aaker. New York Wiley ,2005 - Marketing strategy and management. Baker, Michael John, Michael J. Baker. London Macmillan 1985 - Marketing management: A strategic approach. Boyd, Harper W; Walker, Orville C, Harper W. Boyd, Orville C. Walker. Homewood, IL Irwin 1990 - How to develop a strategic marketing plan: a step-by-step guide. Paley, Norton., Norton Paley Boca Raton St. Lucie Press ,2000. - Cases in strategic marketing. Rosenthal, David W.; Brown, Lew G., David Rosenthal, Lew G. Brown - Upper Saddle River, NJ prentice hall, 2000 - Strategic marketing: creating competitive advantage. West, Douglas C.;Ford, John Battice); Ibrahim, Essam, Douglas West, John Ford, and Essam Ibrahim. Oxford Oxford university press c2006 - Strategic marketing. Cravens, David W.; Piercy, Nigel, David W. Cravens, Nigel F. Piercy Boston McGraw-Hill Irwin, 2009 فهرست مطالعاتی: - مرکز مطالعات و منابع علمی ایرانIrandoc.ir - پایگاه اطلاعات نشریات ایرانMagiran .com - پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی Sid.ir - کلیه پایگاههای معتبر ایران و پایگاههای استنادی مربوط به رشته مدیریت بازرگانی - www.Megapaper.ir
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی روش ارزشیابی: ارزشیابی مستمر میان ترم آزمون‌های نهایی پروژه
10 فایل Pdf File