7 |
منبع |
- مدیریت استراتژیک بازاریابی، نویسندگان: چرنو، الگزاندر، کاتلر، فیلیپ، م.، فریدچهر، الهام، نشر: تهران انتشارات بازاریابی 1392
- مدیریت استراتژیک بازاریابی، نویسندگان: کریونز، دیوید، لمب، چارلز، م. Lamb, Charles W; کریتنن، ویکتوریا لین، نشر: تهران دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات 1388
منابع فرعی:
- نصیری قیداری، حسن؛1384؛"راهنمای گام به گام طراحی و تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی"مترجم:پیلی نورتن؛ناشر:شرکت چاپ و نشر بازرگانی.تهران
- Strategic market management. Aaker, David A., David A. Aaker. New York Wiley ,2005
- Marketing strategy and management. Baker, Michael John, Michael J. Baker. London Macmillan 1985
- Marketing management: A strategic approach. Boyd, Harper W; Walker, Orville C, Harper W. Boyd, Orville C. Walker. Homewood, IL Irwin 1990
- How to develop a strategic marketing plan: a step-by-step guide. Paley, Norton., Norton Paley Boca Raton St. Lucie Press ,2000.
- Cases in strategic marketing. Rosenthal, David W.; Brown, Lew G., David Rosenthal, Lew G. Brown
- Upper Saddle River, NJ prentice hall, 2000
- Strategic marketing: creating competitive advantage. West, Douglas C.;Ford, John Battice); Ibrahim, Essam, Douglas West, John Ford, and Essam Ibrahim. Oxford Oxford university press c2006
- Strategic marketing. Cravens, David W.; Piercy, Nigel, David W. Cravens, Nigel F. Piercy Boston McGraw-Hill Irwin, 2009
فهرست مطالعاتی:
- مرکز مطالعات و منابع علمی ایرانIrandoc.ir
- پایگاه اطلاعات نشریات ایرانMagiran .com
- پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی Sid.ir
- کلیه پایگاههای معتبر ایران و پایگاههای استنادی مربوط به رشته مدیریت بازرگانی
- www.Megapaper.ir |