فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۱۵

بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت جوامع(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک برند های لوکس در استان خراسان رضوی)

محمد خلیلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر وفاداری مشتری به واسطه درگیری روانشناختی در شعب بانک پارسیان شهر تهران

امیر حیدری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

احصاء مولفه‌های برندسازی داخلی و بررسی تأثیر آن بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری برند و رضایت شغلی کارکنان در سازمان‌های غیرانتفاعی عراق

امجدسالم عبد الساده جابری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

بررسی تأثیر انعطاف پذیری منابع و هماهنگی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط شهر مشهد به واسطه نوآوری مدل کسب‌وکار

معصومه رمضانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

بررسی نقش میانجی دورویی سازمانی در رابطه بین سکوت سازمانی و شایعه سازمانی(مورد مطالعه کارکنان دانشگاه هرات)

عبدالحق پوپل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۸

طراحی مدل فراشایستگی های مدیران بخش دولتی (موردمطالعه: دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی)

محمد محمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بررسی تأثیر رضایت برند بر وفاداری برند باتوجه‌به نقش میانجی اعتماد برند، دلبستگی برند و ترجیح برند (موردمطالعه: استفاده کنندگان تلفن هوشمند شیائومی)

جواد بردبارتولائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

شناسایى الزامات پیاده‌سازی مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دانشگاه‌های دولتی عراق

مسلم حسن عبود الغراوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بررسی تأثیر سبکهای رهبری بر عملکرد نوآورانه کارکنان با میانجیگری یادگیری سازمانی ( مورد مطالعه: دانشگاه فاریاب افغانستان)

صدام امینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

ارائه مدل ایمنی روانشناختی زنان در دانشگاه‌های جامع برتر شمال شرق ایران

الهام بهپور
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

بررسی تاثیر بیمه سایبری بر ایجاد حس اعتماد دراستفاده از اپ های داخلی ازطریق نقش واسط کنترل امنیت کاربران -مورد مطالعه:اپ افق کوروش-

میلاد امینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۳/۲۱

بررسی تاثیر چابکی بازار بر عملکرد شرکت های نوظهور با توجه به نقش تعدیلگری پیچیدگی بازار و میانجی برنامه های منطبق با بازاریابی-مورد مطالعه: شرکت های صادراتی نوظهور در مشهد-

فردوس حبیب
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی داخلی و تعیین تأثیر آن بر تعهد کارکنان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعدیل‌گری تطابق فرهنگی کارکنان

مضر صالح مهدی علی بیج
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

بررسی اثر خودکارآمدی بر عملکرد کارکنان با درنظرگرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان و نقش تعدیلگر تعلق خاطر کارکنان

ایدا اسدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

بررسی تاثیر ساختار تبلیغات روی سهم بازار با نقش میانجی گری دانش بازاریابی در شرکت های تولید مواد غذایی شهرک صنعتی ولایت هرات

قدرت الله فیاض
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

بررسی تأثیر تعامل ادراکشده بر ترجیح برند با میانجیگری ارزش ادراکشده و تعدیل گری مقایسه اجتماعی

سید جلال حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بررسی تاثیر مولفه های هنجارهای ذهنی، نگرش و کنترل رفتاری درک شده بر قصد خرید(مورد مطالعه: کسب و کارهای اجتماعی در عراق)

بشری حمید صفر الرجب
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

بررسی تأثیر شناسایی فرصت، توسعه فرصت و بهره‌برداری از فرصت بر تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه با میانجی‌گری اشتیاق کارآفرینی (مورد مطالعه: شرکت‌های استارت آپ در پارک علم و فناوری بغداد)

وائل خضیر عباس الحمیری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

طراحی مدل بکارگماری اساتید مدعو دانشگاه فردوسی مشهد

سیدحسین قانعی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

تاثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنایع تولیدی در هرات (مطالعه موردی شرکت سوپر کولا)

خالده مصلح
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر قصد دیدار مجدد از طریق تصویر از مقصد و اعتماد به مقصد گردشگری پزشکی (مورد مطالعه: بیمارستان های منتخب شهر مشهد)

بهروز خادمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

شناسایی و اولویت‌بندی موانع استقرار مدل استارتاپ ناب در شرکت‌های استارتاپی ایرانی فعال در صنعت ict

یاشار خاکشورنیا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۱

بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی ساختاری و رابطه ای بر کارآفرینی زنان با نقش میانجی نوآوری اجتماعی(مورد مطالعه: صنایع دستی شهر هرات افغانستان)

سلما محسنی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

بررسی تأثیر ترس و اضطراب بر رفتار خرید ناگهانی با میانجی‌گری فقدان کنترل ادراک‌شده و تعدیل‌گری اطلاع‌رسانی‌های دولتی (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)

سیامک جعفری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۶

بررسی تاثیر گردشگری هوشمند بر قصد رفتاری با میانجی گری تصویر مقصد و تعدیل گری جستجوی اطلاعات

یگانه نصیرائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان (مورد مطالعه: مرکز درمانی لقمان حکیم)

محمد شریف طهیر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بررسی اثر تعامل‌پذیری، آگاهی‌بخشی و انگیزه‌ی لذت‌جویانه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید از اینستاگرام (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)

علی احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

تاثیر کیفیت اطلاعات، ریسک درک شده و عادت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید از شبکه‌های اجتماعی -مطالعه موردی: خریداران از شبکه‌های اجتماعی شهر مشهد-

مرتضی توسلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند

مصطفی خالقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

طراحی مدل حکمرانی منابع انسانی در وزارت نفت

مجید دامن پاک
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۹/۱۴

ارائه الگوی مفهومی مرزهای مسیر شغلی در مشاغل حرفه ای مبتنی بر تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: حرفه پزشکی)

امیر شجاعیان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بررسی تأثیر رفتار خرید آنی بر عملکرد فروش با میانجی تعلق به برند (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای هایپرمی در مرکز پاژ مشهد)

منذر نعمه مهدی کعبی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بررسی نقش میانجی ظرفیت جذب دانش در تاثیر نوآوری بازاریابی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌‌های صادراتی شهرستان مشهد)

حانیه شاهپری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

بررسی تاثیر تفکر استراتژیک سازمان بر چابکی با نقش میانجیگری هوش تجاری در بین شرکت های شهرک صنعتی توس مشهد

حمید عرفانیان پارسا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

بررسی تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت مشتریان به واسطه تخصص و دانش توزیع کننده (مطالعه موردی: معادن سنگ آهن دراستان خراسان )

ابوالفضل رشیدنوقابی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

بررسی تاثیر گرایش کارآفرینی و بازارگرایی بر مزیت رقابتی و عملکرد استارت‌آپ‌های شهر تهران

مهدی صبوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

بررسی تأثیر درک مشتری از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش مشتری با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و نقش تعدیلگر معنویت مشتری

سعادت مصطفوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد و ارایه راهکارهای بازاریابی آموزش عالی

سیدامیرحسین رضوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

بررسی تاثیر رهبری معنوی بر مشارکت در رویدادهای توریسم مذهبی با نقش میانجی رفتار خادمانه و تعدیل گری ویژگی‌های جمعیت‌‌شناختی مشارکت کنندگان (مورد مطالعه: خادمیاران خانم نعیم رضوان حرم امام رضا ع)

الهام کسرائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بررسی تاثیر ارزیابی موقعیت بازار بر تقاضای خدمات آموزشی با میانجی گری بازارسنجی و استراتژی های تنوع

مهرداد موحد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

بررسی تأثیر رهبری راهبردی بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی سرمایه اجتماعی، انعطاف‌پذیری راهبردی و دوسوتوانی نوآوری در شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد

محمدصادق اکبری نوقابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد سرمایه‌گذاری صادرات با میانجیگری کارایی توزیع بازاریابی، کارایی ارتباطات بازاریابی، گرایش استراتژیک بین‌المللی و قابلیت‌های شبکه بین‌المللی (موردمطالعه: شرکت‌های صادرکننده زعفران شهر مشهد)

آرزو واثق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

بررسی تاثیر محتوای شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری با میانجی گری تصدیق برند و آگاهی برند در بین مشتریان چرم مشهد

سمانه سلطان احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۵

بررسی تاثیر خونگرمی و شایستگی درک شده کارکنان بیمارستان های خصوصی بر تصویر مقصد گردشگری سلامت با نقش میانجی گری پرستیژ بیمارستان و نقش تعدیل گر واسطه گران (مورد مطالعه: بیمارستان های خصوصی شهر مشهد)

مسعود کردستانی ماهانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۴

بررسی تاثیر انگیزه های بیرونی بر مشارکت اطلاعاتی مشتریان در تجارت اجتماعی با میانجی گری قصد مشارکت اطلاعاتی در تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان ایرانی هتل های سامانه رزرواسیون مسافر سلام در محدوده جغرافیایی شهر مشهد)

شیرین مالکی خلیل آباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

بررسی تأثیر crm و erp بر عملکرد بازار با میانجی گری ارزش کسب وکار الکترونیک در کلینیک های زیبایی شهر مشهد

رشید رستمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

ارائه الگوی رفتار خودتوسعه‌ای کارکنان در شرکت های گاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی

احمد مومنی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی محصول بر قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک های کیفیت وقیمت محصول و اعتماد مشتری درآژانس های مسافرتی مشهد

سمیه دهقانی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر طفره‌روی اینترنتی با نقش میانجی‌‌گری فرهنگ‌ سازمانی ادراک‌شده

نگار حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

احصاء سازوکار فرایندهای چندسطحی یادگیری سازمانی و تبیین رابطه آن بر عملکرد سازمان‏های کوچک و متوسط استان تهران

کامبیز نوابی زند
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۱

بررسی تاثیر شخصی سازی خدمات آموزشی الکترونیک بر ادراک مشتری با میانجی گری وفاداری مشتری

سعید سعادتیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

: بررسی تأثیر متغیرهای سازمانی درک شده بر رفتار سبز به واسط نگرش های زیست محیطی کارکنان (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 9 مشهد)

نادیا رشیدی کرمانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۹/۲۰

بررسی رابطه ریسک، مزیت و عدم مزیت ادراک‌شده بر رضایت و قصد خرید مجدد کالا و خدمات اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان غیربومی دانشگاه فردوسی مشهد)

مریم عرب نرمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۷/۲۵

بررسی تاثیر فناوری سیستم اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از طریق خلق مزیت رقابتی پایدار

مطهره سادات هاشمیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

طبقه بندی ابعاد هیجانی موثر در گرایش به خرید آنلاین مشتری (مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)

صدیقه صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۳

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات ادراک شده به واسطه هویت سازمانی و توانمندسازی در شعب شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی

سجاد بذری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۱۲

بررسی تاثیر میزان کاربرد رسانه های اجتماعی بر پاسخگویی کارکنان و رضایت مشتری به واسطه مبادله اطلاعات شرکت به شرکت (b2b) (مورد مطالعه: شرکت نفت سومو)

مهند عبدالعباس جاسم الجنابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

بررسی تاثیر کیفیت ادراک‌شده و آگاهی از برند بر روی ارزش ویژه برند به واسطه ی وفاداری به برند(مورد مطالعه:بیماران زن بیمارستان خصوصی مهر در شهر مشهد )

مژگان نجات
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

بررسی تاثیر ارزش برند و رضایت از برند بر روی تعهد به برند به واسطه ی اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان استفاده کننده از خدمات شرکت ایرانسل درسطح شهر مشهد )

سیمین مسعودی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۱۰

تاثیر مشارکت درتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری به واسطه ی هویت سازی فردی و اجتماعی با سایت (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا)

شهریار تاتاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۰۳

توسعه مدل بومی تعهد سازمانی مدیران در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور

معصومه عارف
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

کشف عوامل اقتضایی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و شناخت اقدامات اثربخش منابع انسانی براساس آن در سازمان امور مالیاتی کشور

علیرضا ذبیحی خرق
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۹/۲۵

بررسی تأثیر پذیرش بازاریابی الکترونیکی بر پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی از طریق رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی فیس بوک)

محمد سید حسن حسن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۷/۱۱

بررسی نقش تجربه برند، تصویر برند و اعتماد به برند بر تبلیغات شفاهی مثبت و وفاداری به برند بواسطه متغیر عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت چرم مشهد)

مجتبی نداف شرق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده دانشگاه بر دل‌بستگی عاطفی به برند بواسطه تجربه کلی (مورد مطالعه: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پردیس خودگردان دانشگاه فردوسی مشهد)

مصطفی وحیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۱

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزش مشتری بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر سازمان (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در شهر مشهد)

نوشین ملازاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۰

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر یادگیری سازمانی از طریق اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی

الاء محمد ابراهیم اعظمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۵/۲۱

بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی مکان بر میزان وفاداری گردشگران مذهبى در کشور عراق (مورد مطالعه:زائران اماکن مذهبى در شهر کربلا)

طارق حسن عبدالواحد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۱۴

بررسی تأثیر به کارگیری رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان : از طریق اعتماد و برداشت از سودمندی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های الکترونیکی در شهر مشهد)

فاطمه فنائی جیزآباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۲

بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر سرمایه روانشناختی مثبت، رفتار شهروندی سازمانی خدمتگرا و ایجاد ارزش با همکاری مشتری (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر مشهد)

مصطفی لطفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۹

بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مشتریان خدمات پس از فروش نمایندگی های ایران خودرو شهر مشهد)

سمانه موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۵

تاثیر بازارمداری بر کیفیت خدمات درک شده به واسطه نوآوری درک شده )مورد مطالعه مسارین عرب شرکت جزیره وارده به فرودگاه مشهد.

سیّدمحمد شاه عبدالعظیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۴

بررسی اثر هزینه های بازاریابی، عمر شرکت و عمر برند بر ارزش ویژه برند شرکت های بورس اوراق بهادار تهران

رضا لطفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۱۷

بررسی نقش بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان ایران هتل با در نظر گرفتن نقش واسط کیفیت رابطه

ساسان اسدزاده مجاور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۲/۲۱

بررسی نقش واسط تفکر استراتژیک در ارتباط بین فرهنگ سازمانی و عملکرد بازاریابی، مطالعه موردی: مدیران شرکت های کانی غیرفلزی شهرک صنعتی طوس مشهد

حمید مظفری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

بررسی تاثیر ارزش های شخصی خدمات بر وفاداری مشتری به واسطه رضایت در بین بیمه گذاران شهرک صنعتی توس مشهد

سمیه همایونی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

بررسی تاثیر همکاری های زنجیره تامین بر رقابت پذیری و عملکرد شرکت بواسطه توانمندی های زنجیره تامین (مورد مطالعه: مدیران شرکت های قطعات و ابزارالات صنعتی)

صدیقه براتی گلخندان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۲۳

بررسی تاثیر فعالیت های برنامه ریزی استراتژیک بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی در شرکتهای دانش بنیان دانشگاه فردوسی مشهد

لیلا شبیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۸/۱۲

بررسی تأثیر استراتژی های رقابتی تمایز و رهبری هزینه بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام و بازارگرایی واکنشی در شرکت های تولیدی بزرگ و متوسط شهرستان مشهد

امید شبان برون
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۲۱

شناسایی محتوای قراردادهای روان‌شناختی بین مشتریان و سازمان‌های خدماتی در بستر بازاریابی رابطه‌ای

علیرضا رجبی پور میبدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۶/۲۶

بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد با میانجی گری قابلیت های ارتباطی در شرکت های کوچک و متوسط شهرستان مشهد

مسعود منظمی برهانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۷

تاثیر ارزش های مصرف روی وفاداری نام تجاری محصولات مراقبتی بهداشتی(مورد مطالعه دانشجویان دخترمقطع کارشناسی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی)

خدیجه کردستانی کنگ زیتون
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۳/۱۶

بررسی تاثیر هوش هیجانی بر سلامت سازمانی درک شده با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی. مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق مشهد

فروغ امین الرعایائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۱۹

بررسی نقش تعدیل گری قابلیت های بازاریابی بررابطه بازارگرایی و عملکرد شعب بانک اقتصاد نوین استانهای سه گانه خراسان

افسانه شفیعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۱۹

تاثیر اعتماد مبادله ای بر روی تجارت الکترونیکی بین آژانس های مسافرتی

محمد صادقی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۸

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( ahp) ( مورد مطالعه : پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد)

نرجس صالح نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۳۰

بررسی تاثیر شهرت و اعتبار بر پاسخ های مشتری به شکست خدمات با توجه به نقش تعدیل گری اسناد شکست (موردمطالعه: زبان آموزان موسسات زبان استان خراسان شمالی)

مرضیه یزدانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

تاثیر شایستگی عاطفی درک شده کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتری با نقش واسط تفاهم

نفیسه خانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری به واسطه ی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: مسافران خطوط هوایی داخلی شرکت تابان در شهر مشهد)

زهرا مرادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی بر رضایت مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات مشهد )

سعید حقانی باغبانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار مشتری به واسطه شفافیت در هزینه های خدمات ارائه شده (مورد مطالعه: مشترکین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر مشهد)

خیرالنساء قهرمانی محمودی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

بررسی تاثیر عناصر و ابعاد بازاریابی ارتباطی بر وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد با میانجیگری متغیر اعتبار

شایلی دلاور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

بررسی تاثیر شرایط کاری اخلاق محور بر مشتری مداری کارمندان پست بانک در تهران

آیدا عبدالله زاده رنگ فروش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

بررسی تاثیر اعتماد بر خرید مجدد به واسطه رضایت مشتری در فروشگاه های آنلاین

ابوالفضل آخوندی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۲۸

بررسی تاثیر کیفیت خدمات خرده فروشی، سبک زندگی و متغیرهای جمعیت شناختی بر نوع کانال خرید انتخابی مصرف کننده: واحدهای صنایع غذایی در شهرک صنعتی توس مشهد

خدیجه محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۲۸

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری از طریق کیفیت ارتباط در هتل های پنج ستاره مشهد

مهدی مالک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۲۰

بررسی رابطه کیفیت ارتباط و موانع تغییر بر وفاداری مشتری در مشترکان ایرانسل در مشهد

پویا نظری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۰۹

بررسی تاثیر فرهنگ و ساختار سازمانی بر اثربخشی سازمانی از طریق مدیریت دانش

سمانه صادقیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۳

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری

سمیه نورالهی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۰

بررسی تاثیر پیاده‌سازی سامانه خبره و یکپارچه فروش تحت عنوان فرایند توزیع مویرگی بر میزان فروش(شرکت شاهسوند).

حمیدرضا مهندس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۰

تأثیر کیفیت خدمات محیطی و هویت بخشی تیم، بواسطه برآورده شدن انتظارات بر رضایت تماشاگران فوتبال

زینب ملکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۲/۲۳

تاثیر شخصیت برند بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به برنددر بین مشتریان محصولات سونی در شهر مشهد

بهاره عرب نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۱۷

استفاده از مدل lrfmبرای بخش بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها

سیده نیره مصلحی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۱۲

بررسی نقش متغیرهای تعدیلگر ویژگی های شخصی و واقعه بحرانی در رابطه بین رضایت و وفاداری مشتری

ساره بواناتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۰/۲۷

تحلیل جایگاه حکمروایی خوب شهری در شهر شیراز با مدل swot

مجتبی حمیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۱/۳۱

تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با توجه به نقش واسط تعارض مورد مطالعه شرکت های بزرگ و متوسط استان قم

سیداحمد فاطمی نسب
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۳

بررسی تاثیر بازار گرایی بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش واسط منابع مبتنی بر بازار(مورد مطالعه: شرکتهای صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد)

میثم رئیس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۳

بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتریان مورد مطالعه: (آژانس های مسافرتی شهر مشهد)

مرجان امینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۳

بهینه سازی و مدیریت روشنایی معابر شهری با استفاده از شبیه سازی به کمک نرم افزار dialux (نمونه موردی: تهران- منطقه گیشا)

علی یغمائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۳۰

بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر.اف.ام. (rfm)

علی علیزاده زوارم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۲۷

بررسی تاثیر ارزش بر نگرش درک شده کاربران تبلیغات اینترنتی با توجه به نقش جنسیت

طاهره نبی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۱۳

تاثیر قراردادهای روانشناختی بر تعهد سازمانی به واسطه اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان قائم(عج) در شهر مشهد)

سمیراء پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۲۹

تاثیر رضایت از وب سایت بر قصد خرید با توجه به نقش تعدیلگری خصوصیات شخصیتی

زهرا طوسی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۲۹

بررسی تأثیر عوامل زمینه ای بر اجازه ی مشتری برای بازاریابی با تلفن همراه {مورد مطالعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد}

مینا رمضانی نامقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۱/۳۰

بررسی تاثیر متغیرهای سه گانه ی مدل رفتار برنامه ریزی شده بر تمایل به اهدای داوطلبانه ی خون با تاکید بر فلسفه بازاریابی اجتماعی

صادق حسنی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۲/۲۱