بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت جوامع(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک برند های لوکس در استان خراسان رضوی)
محمد خلیلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر وفاداری مشتری به واسطه درگیری روانشناختی در شعب بانک پارسیان شهر تهران
امیر حیدری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
احصاء مولفههای برندسازی داخلی و بررسی تأثیر آن بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری برند و رضایت شغلی کارکنان در سازمانهای غیرانتفاعی عراق
امجدسالم عبد الساده جابری
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
بررسی تأثیر انعطاف پذیری منابع و هماهنگی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط شهر مشهد به واسطه نوآوری مدل کسبوکار
معصومه رمضانی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
بررسی نقش میانجی دورویی سازمانی در رابطه بین سکوت سازمانی و شایعه سازمانی(مورد مطالعه کارکنان دانشگاه هرات)
عبدالحق پوپل
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
طراحی مدل فراشایستگی های مدیران بخش دولتی (موردمطالعه: دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی)
محمد محمدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
بررسی تأثیر رضایت برند بر وفاداری برند باتوجهبه نقش میانجی اعتماد برند، دلبستگی برند و ترجیح برند (موردمطالعه: استفاده کنندگان تلفن هوشمند شیائومی)
جواد بردبارتولائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
شناسایى الزامات پیادهسازی مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دانشگاههای دولتی عراق
مسلم حسن عبود الغراوی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
بررسی تأثیر سبکهای رهبری بر عملکرد نوآورانه کارکنان با میانجیگری یادگیری سازمانی ( مورد مطالعه: دانشگاه فاریاب افغانستان)
صدام امینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
ارائه مدل ایمنی روانشناختی زنان در دانشگاههای جامع برتر شمال شرق ایران
الهام بهپور
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
بررسی تاثیر بیمه سایبری بر ایجاد حس اعتماد دراستفاده از اپ های داخلی ازطریق نقش واسط کنترل امنیت کاربران -مورد مطالعه:اپ افق کوروش-
میلاد امینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
بررسی تاثیر چابکی بازار بر عملکرد شرکت های نوظهور با توجه به نقش تعدیلگری پیچیدگی بازار و میانجی برنامه های منطبق با بازاریابی-مورد مطالعه: شرکت های صادراتی نوظهور در مشهد-
فردوس حبیب
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
شناسایی مؤلفههای بازاریابی داخلی و تعیین تأثیر آن بر تعهد کارکنان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعدیلگری تطابق فرهنگی کارکنان
مضر صالح مهدی علی بیج
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
بررسی اثر خودکارآمدی بر عملکرد کارکنان با درنظرگرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان و نقش تعدیلگر تعلق خاطر کارکنان
ایدا اسدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بررسی تاثیر ساختار تبلیغات روی سهم بازار با نقش میانجی گری دانش بازاریابی در شرکت های تولید مواد غذایی شهرک صنعتی ولایت هرات
قدرت الله فیاض
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بررسی تأثیر تعامل ادراکشده بر ترجیح برند با میانجیگری ارزش ادراکشده و تعدیل گری مقایسه اجتماعی
سید جلال حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بررسی تاثیر مولفه های هنجارهای ذهنی، نگرش و کنترل رفتاری درک شده بر قصد خرید(مورد مطالعه: کسب و کارهای اجتماعی در عراق)
بشری حمید صفر الرجب
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
بررسی تأثیر شناسایی فرصت، توسعه فرصت و بهرهبرداری از فرصت بر تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه با میانجیگری اشتیاق کارآفرینی (مورد مطالعه: شرکتهای استارت آپ در پارک علم و فناوری بغداد)
وائل خضیر عباس الحمیری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
طراحی مدل بکارگماری اساتید مدعو دانشگاه فردوسی مشهد
سیدحسین قانعی
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
تاثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنایع تولیدی در هرات (مطالعه موردی شرکت سوپر کولا)
خالده مصلح
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر قصد دیدار مجدد از طریق تصویر از مقصد و اعتماد به مقصد گردشگری پزشکی (مورد مطالعه: بیمارستان های منتخب شهر مشهد)
بهروز خادمی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
شناسایی و اولویتبندی موانع استقرار مدل استارتاپ ناب در شرکتهای استارتاپی ایرانی فعال در صنعت ict
یاشار خاکشورنیا
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی ساختاری و رابطه ای بر کارآفرینی زنان با نقش میانجی نوآوری اجتماعی(مورد مطالعه: صنایع دستی شهر هرات افغانستان)
سلما محسنی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بررسی تأثیر ترس و اضطراب بر رفتار خرید ناگهانی با میانجیگری فقدان کنترل ادراکشده و تعدیلگری اطلاعرسانیهای دولتی (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)
سیامک جعفری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
بررسی تاثیر گردشگری هوشمند بر قصد رفتاری با میانجی گری تصویر مقصد و تعدیل گری جستجوی اطلاعات
یگانه نصیرائی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
بررسی تأثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان (مورد مطالعه: مرکز درمانی لقمان حکیم)
محمد شریف طهیر
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بررسی اثر تعاملپذیری، آگاهیبخشی و انگیزهی لذتجویانه تبلیغات شبکههای اجتماعی بر قصد خرید از اینستاگرام (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)
علی احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
تاثیر کیفیت اطلاعات، ریسک درک شده و عادت به استفاده از شبکههای اجتماعی بر قصد خرید از شبکههای اجتماعی -مطالعه موردی: خریداران از شبکههای اجتماعی شهر مشهد-
مرتضی توسلی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند
مصطفی خالقی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
طراحی مدل حکمرانی منابع انسانی در وزارت نفت
مجید دامن پاک
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
ارائه الگوی مفهومی مرزهای مسیر شغلی در مشاغل حرفه ای مبتنی بر تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: حرفه پزشکی)
امیر شجاعیان
دکتری (Ph.D)
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بررسی تأثیر رفتار خرید آنی بر عملکرد فروش با میانجی تعلق به برند (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه زنجیرهای هایپرمی در مرکز پاژ مشهد)
منذر نعمه مهدی کعبی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بررسی نقش میانجی ظرفیت جذب دانش در تاثیر نوآوری بازاریابی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی شهرستان مشهد)
حانیه شاهپری
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک سازمان بر چابکی با نقش میانجیگری هوش تجاری در بین شرکت های شهرک صنعتی توس مشهد
حمید عرفانیان پارسا
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
بررسی تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت مشتریان به واسطه تخصص و دانش توزیع کننده (مطالعه موردی: معادن سنگ آهن دراستان خراسان )
ابوالفضل رشیدنوقابی
کارشناسی ارشد
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینی و بازارگرایی بر مزیت رقابتی و عملکرد استارتآپهای شهر تهران
مهدی صبوری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بررسی تأثیر درک مشتری از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش مشتری با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و نقش تعدیلگر معنویت مشتری
سعادت مصطفوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد و ارایه راهکارهای بازاریابی آموزش عالی
سیدامیرحسین رضوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بررسی تاثیر رهبری معنوی بر مشارکت در رویدادهای توریسم مذهبی با نقش میانجی رفتار خادمانه و تعدیل گری ویژگیهای جمعیتشناختی مشارکت کنندگان (مورد مطالعه: خادمیاران خانم نعیم رضوان حرم امام رضا ع)
الهام کسرائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بررسی تاثیر ارزیابی موقعیت بازار بر تقاضای خدمات آموزشی با میانجی گری بازارسنجی و استراتژی های تنوع
مهرداد موحد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
بررسی تأثیر رهبری راهبردی بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی سرمایه اجتماعی، انعطافپذیری راهبردی و دوسوتوانی نوآوری در شرکتهای مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد
محمدصادق اکبری نوقابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد سرمایهگذاری صادرات با میانجیگری کارایی توزیع بازاریابی، کارایی ارتباطات بازاریابی، گرایش استراتژیک بینالمللی و قابلیتهای شبکه بینالمللی (موردمطالعه: شرکتهای صادرکننده زعفران شهر مشهد)
آرزو واثق
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بررسی تاثیر محتوای شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری با میانجی گری تصدیق برند و آگاهی برند در بین مشتریان چرم مشهد
سمانه سلطان احمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
بررسی تاثیر خونگرمی و شایستگی درک شده کارکنان بیمارستان های خصوصی بر تصویر مقصد گردشگری سلامت با نقش میانجی گری پرستیژ بیمارستان و نقش تعدیل گر واسطه گران (مورد مطالعه: بیمارستان های خصوصی شهر مشهد)
مسعود کردستانی ماهانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بررسی تاثیر انگیزه های بیرونی بر مشارکت اطلاعاتی مشتریان در تجارت اجتماعی با میانجی گری قصد مشارکت اطلاعاتی در تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان ایرانی هتل های سامانه رزرواسیون مسافر سلام در محدوده جغرافیایی شهر مشهد)
شیرین مالکی خلیل آباد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بررسی تأثیر crm و erp بر عملکرد بازار با میانجی گری ارزش کسب وکار الکترونیک در کلینیک های زیبایی شهر مشهد
رشید رستمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
ارائه الگوی رفتار خودتوسعهای کارکنان در شرکت های گاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی
احمد مومنی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی محصول بر قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک های کیفیت وقیمت محصول و اعتماد مشتری درآژانس های مسافرتی مشهد
سمیه دهقانی مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر طفرهروی اینترنتی با نقش میانجیگری فرهنگ سازمانی ادراکشده
نگار حسینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
احصاء سازوکار فرایندهای چندسطحی یادگیری سازمانی و تبیین رابطه آن بر عملکرد سازمانهای کوچک و متوسط استان تهران
کامبیز نوابی زند
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
بررسی تاثیر شخصی سازی خدمات آموزشی الکترونیک بر ادراک مشتری با میانجی گری وفاداری مشتری
سعید سعادتیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
: بررسی تأثیر متغیرهای سازمانی درک شده بر رفتار سبز به واسط نگرش های زیست محیطی کارکنان (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 9 مشهد)
نادیا رشیدی کرمانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
بررسی رابطه ریسک، مزیت و عدم مزیت ادراکشده بر رضایت و قصد خرید مجدد کالا و خدمات اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان غیربومی دانشگاه فردوسی مشهد)
مریم عرب نرمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۵
بررسی تاثیر فناوری سیستم اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از طریق خلق مزیت رقابتی پایدار
مطهره سادات هاشمیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷
طبقه بندی ابعاد هیجانی موثر در گرایش به خرید آنلاین مشتری (مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)
صدیقه صادقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات ادراک شده به واسطه هویت سازمانی و توانمندسازی در شعب شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی
سجاد بذری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲
بررسی تاثیر میزان کاربرد رسانه های اجتماعی بر پاسخگویی کارکنان و رضایت مشتری به واسطه مبادله اطلاعات شرکت به شرکت (b2b) (مورد مطالعه: شرکت نفت سومو)
مهند عبدالعباس جاسم الجنابی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۶
بررسی تاثیر کیفیت ادراکشده و آگاهی از برند بر روی ارزش ویژه برند به واسطه ی وفاداری به برند(مورد مطالعه:بیماران زن بیمارستان خصوصی مهر در شهر مشهد )
مژگان نجات
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بررسی تاثیر ارزش برند و رضایت از برند بر روی تعهد به برند به واسطه ی اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان استفاده کننده از خدمات شرکت ایرانسل درسطح شهر مشهد )
سیمین مسعودی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۱۰
تاثیر مشارکت درتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری به واسطه ی هویت سازی فردی و اجتماعی با سایت (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا)
شهریار تاتاری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۳
توسعه مدل بومی تعهد سازمانی مدیران در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور
معصومه عارف
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۳
کشف عوامل اقتضایی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و شناخت اقدامات اثربخش منابع انسانی براساس آن در سازمان امور مالیاتی کشور
علیرضا ذبیحی خرق
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۵
بررسی تأثیر پذیرش بازاریابی الکترونیکی بر پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی از طریق رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی فیس بوک)
محمد سید حسن حسن
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۱
بررسی نقش تجربه برند، تصویر برند و اعتماد به برند بر تبلیغات شفاهی مثبت و وفاداری به برند بواسطه متغیر عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت چرم مشهد)
مجتبی نداف شرق
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۹
تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده دانشگاه بر دلبستگی عاطفی به برند بواسطه تجربه کلی (مورد مطالعه: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پردیس خودگردان دانشگاه فردوسی مشهد)
مصطفی وحیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۱
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزش مشتری بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر سازمان (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در شهر مشهد)
نوشین ملازاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۰
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر یادگیری سازمانی از طریق اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی
الاء محمد ابراهیم اعظمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۱
بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی مکان بر میزان وفاداری گردشگران مذهبى در کشور عراق (مورد مطالعه:زائران اماکن مذهبى در شهر کربلا)
طارق حسن عبدالواحد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۴
بررسی تأثیر به کارگیری رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان : از طریق اعتماد و برداشت از سودمندی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های الکترونیکی در شهر مشهد)
فاطمه فنائی جیزآباد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۲
بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر سرمایه روانشناختی مثبت، رفتار شهروندی سازمانی خدمتگرا و ایجاد ارزش با همکاری مشتری (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر مشهد)
مصطفی لطفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۹
بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مشتریان خدمات پس از فروش نمایندگی های ایران خودرو شهر مشهد)
سمانه موسوی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۵
تاثیر بازارمداری بر کیفیت خدمات درک شده به واسطه نوآوری درک شده )مورد مطالعه مسارین عرب شرکت جزیره وارده به فرودگاه مشهد.
سیّدمحمد شاه عبدالعظیمی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۱۱/۰۴
بررسی اثر هزینه های بازاریابی، عمر شرکت و عمر برند بر ارزش ویژه برند شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
رضا لطفی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۶/۱۷
بررسی نقش بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان ایران هتل با در نظر گرفتن نقش واسط کیفیت رابطه
ساسان اسدزاده مجاور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۱
بررسی نقش واسط تفکر استراتژیک در ارتباط بین فرهنگ سازمانی و عملکرد بازاریابی، مطالعه موردی: مدیران شرکت های کانی غیرفلزی شهرک صنعتی طوس مشهد
حمید مظفری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۰
بررسی تاثیر ارزش های شخصی خدمات بر وفاداری مشتری به واسطه رضایت در بین بیمه گذاران شهرک صنعتی توس مشهد
سمیه همایونی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۹
بررسی تاثیر همکاری های زنجیره تامین بر رقابت پذیری و عملکرد شرکت بواسطه توانمندی های زنجیره تامین (مورد مطالعه: مدیران شرکت های قطعات و ابزارالات صنعتی)
صدیقه براتی گلخندان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۹/۲۳
بررسی تاثیر فعالیت های برنامه ریزی استراتژیک بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی در شرکتهای دانش بنیان دانشگاه فردوسی مشهد
لیلا شبیری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۸/۱۲
بررسی تأثیر استراتژی های رقابتی تمایز و رهبری هزینه بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام و بازارگرایی واکنشی در شرکت های تولیدی بزرگ و متوسط شهرستان مشهد
امید شبان برون
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۱
شناسایی محتوای قراردادهای روانشناختی بین مشتریان و سازمانهای خدماتی در بستر بازاریابی رابطهای
علیرضا رجبی پور میبدی
دکتری (Ph.D)
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۶
بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد با میانجی گری قابلیت های ارتباطی در شرکت های کوچک و متوسط شهرستان مشهد
مسعود منظمی برهانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۶/۱۷
تاثیر ارزش های مصرف روی وفاداری نام تجاری محصولات مراقبتی بهداشتی(مورد مطالعه دانشجویان دخترمقطع کارشناسی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی)
خدیجه کردستانی کنگ زیتون
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۶
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر سلامت سازمانی درک شده با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی. مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق مشهد
فروغ امین الرعایائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۹
بررسی نقش تعدیل گری قابلیت های بازاریابی بررابطه بازارگرایی و عملکرد شعب بانک اقتصاد نوین استانهای سه گانه خراسان
افسانه شفیعی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۹
تاثیر اعتماد مبادله ای بر روی تجارت الکترونیکی بین آژانس های مسافرتی
محمد صادقی فر
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۱/۰۸
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( ahp) ( مورد مطالعه : پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد)
نرجس صالح نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۳۰
بررسی تاثیر شهرت و اعتبار بر پاسخ های مشتری به شکست خدمات با توجه به نقش تعدیل گری اسناد شکست (موردمطالعه: زبان آموزان موسسات زبان استان خراسان شمالی)
مرضیه یزدانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تاثیر شایستگی عاطفی درک شده کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتری با نقش واسط تفاهم
نفیسه خانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری به واسطه ی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: مسافران خطوط هوایی داخلی شرکت تابان در شهر مشهد)
زهرا مرادی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۵
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی بر رضایت مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات مشهد )
سعید حقانی باغبانی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۱۵
بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار مشتری به واسطه شفافیت در هزینه های خدمات ارائه شده (مورد مطالعه: مشترکین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر مشهد)
خیرالنساء قهرمانی محمودی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۳
بررسی تاثیر عناصر و ابعاد بازاریابی ارتباطی بر وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد با میانجیگری متغیر اعتبار
شایلی دلاور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۷/۰۳
بررسی تاثیر شرایط کاری اخلاق محور بر مشتری مداری کارمندان پست بانک در تهران
آیدا عبدالله زاده رنگ فروش
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۳/۰۳
بررسی تاثیر اعتماد بر خرید مجدد به واسطه رضایت مشتری در فروشگاه های آنلاین
ابوالفضل آخوندی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۸
بررسی تاثیر کیفیت خدمات خرده فروشی، سبک زندگی و متغیرهای جمعیت شناختی بر نوع کانال خرید انتخابی مصرف کننده: واحدهای صنایع غذایی در شهرک صنعتی توس مشهد
خدیجه محمدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۳/۰۲/۲۸
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری از طریق کیفیت ارتباط در هتل های پنج ستاره مشهد
مهدی مالک
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۲۰
بررسی رابطه کیفیت ارتباط و موانع تغییر بر وفاداری مشتری در مشترکان ایرانسل در مشهد
پویا نظری
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۱۱/۰۹
بررسی تاثیر فرهنگ و ساختار سازمانی بر اثربخشی سازمانی از طریق مدیریت دانش
سمانه صادقیان
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۳
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری
سمیه نورالهی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۰
بررسی تاثیر پیادهسازی سامانه خبره و یکپارچه فروش تحت عنوان فرایند توزیع مویرگی بر میزان فروش(شرکت شاهسوند).
حمیدرضا مهندس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۷/۱۰
تأثیر کیفیت خدمات محیطی و هویت بخشی تیم، بواسطه برآورده شدن انتظارات بر رضایت تماشاگران فوتبال
زینب ملکی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۲/۰۲/۲۳
تاثیر شخصیت برند بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به برنددر بین مشتریان محصولات سونی در شهر مشهد
بهاره عرب نژاد
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۱/۱۷
استفاده از مدل lrfmبرای بخش بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها
سیده نیره مصلحی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۱/۱۲
بررسی نقش متغیرهای تعدیلگر ویژگی های شخصی و واقعه بحرانی در رابطه بین رضایت و وفاداری مشتری
ساره بواناتی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تحلیل جایگاه حکمروایی خوب شهری در شهر شیراز با مدل swot
مجتبی حمیدی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۱/۰۱/۳۱
تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با توجه به نقش واسط تعارض مورد مطالعه شرکت های بزرگ و متوسط استان قم
سیداحمد فاطمی نسب
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۳
بررسی تاثیر بازار گرایی بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش واسط منابع مبتنی بر بازار(مورد مطالعه: شرکتهای صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد)
میثم رئیس
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۳
بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتریان مورد مطالعه: (آژانس های مسافرتی شهر مشهد)
مرجان امینی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۱۱/۱۳
بهینه سازی و مدیریت روشنایی معابر شهری با استفاده از شبیه سازی به کمک نرم افزار dialux (نمونه موردی: تهران- منطقه گیشا)
علی یغمائی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۹/۳۰
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر.اف.ام. (rfm)
علی علیزاده زوارم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۹/۲۷
بررسی تاثیر ارزش بر نگرش درک شده کاربران تبلیغات اینترنتی با توجه به نقش جنسیت
طاهره نبی زاده
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۹/۱۳
تاثیر قراردادهای روانشناختی بر تعهد سازمانی به واسطه اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان قائم(عج) در شهر مشهد)
سمیراء پور
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۶/۲۹
تاثیر رضایت از وب سایت بر قصد خرید با توجه به نقش تعدیلگری خصوصیات شخصیتی
زهرا طوسی مقدم
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۶/۲۹
بررسی تأثیر عوامل زمینه ای بر اجازه ی مشتری برای بازاریابی با تلفن همراه {مورد مطالعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد}
مینا رمضانی نامقی
کارشناسی ارشد
|
۱۳۹۰/۰۱/۳۰
بررسی تاثیر متغیرهای سه گانه ی مدل رفتار برنامه ریزی شده بر تمایل به اهدای داوطلبانه ی خون با تاکید بر فلسفه بازاریابی اجتماعی