فیلتر بر اساس:

مرتب سازی بر اساس تاریخ دفاع
تعداد موارد: ۱۲۲

بررسی تاثیر معقول بودن هزینه های درمان و دسترسی به مرکز درمانی بر روی رضایت گردشگران سلامت با میانجی گری کیفیت خدمات ادراک شده گردشگران سلامت در درمانگاه های تخصصی دارای مجوز ipd درسطح شهر مشهد

احسان امینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۸/۰۱

"بررسی تاثیر بیمه های سایبری در کنترل امنیت کاربران اپ های داخلی (مورد مطالعه:اپ فروشگاه افق کوروش)"

میلاد امینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار برعملکرد سازمانی با میانجی‌گری نو آوری مطالعه موردی در شرکت آیفون در افغانستان

فریدون کریمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۶/۲۵

بررسی اثر توانمندسازی کارکنان بر عملکرد آنان با توجه به نقش میانجی مشارکت کارکنان و رفتار شهروندی سازمانی -مورد مطالعه دانشگاه دولتی ولایت غور کشور افغانستان-

عتیق الله سنجرانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۳/۰۳/۱۶

بررسی تاثیر اطلاعات رقبا، فرهنگ سازمانی، تسهیم دانش بر هوش رقابتی با نقش میانجی ارزش اطلاعات-مورد مطالعاتی شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطاتِ خراسان رضوی-

الهام حق پرست
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

شناسایی مولفه‌های نجابت مدیریتی و بررسی تاثیرآن بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با نقش تعدیل گری حمایت سازمانی ادراک شده

زینب شیخ الاسلامی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی مشارکت جوامع(مطالعه موردی: مشتریان پوشاک برند های لوکس در استان خراسان رضوی)

محمد خلیلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

بررسی تاثیر نواوری بر عملکرد برند به واسطه بازاریابی کارآفرینانه شرکت های غذایی هرات

محمد شفیع خواجه زاده
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر وفاداری مشتری به واسطه درگیری روانشناختی در شعب بانک پارسیان شهر تهران

امیر حیدری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

احصاء مولفه‌های برندسازی داخلی و بررسی تأثیر آن بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری برند و رضایت شغلی کارکنان در سازمان‌های غیرانتفاعی عراق

امجدسالم عبد الساده جابری
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

بررسی تأثیر انعطاف پذیری منابع و هماهنگی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط شهر مشهد به واسطه نوآوری مدل کسب‌وکار

معصومه رمضانی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۹/۰۶

بررسی تاثیر آموزش منابع انسانی در موفقیت پروژه

سید امان الله شریفی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

بررسی نقش میانجی دورویی سازمانی در رابطه بین سکوت سازمانی و شایعه سازمانی(مورد مطالعه کارکنان دانشگاه هرات)

عبدالحق پوپل
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۷/۰۸

طراحی مدل فراشایستگی های مدیران بخش دولتی (موردمطالعه: دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی)

محمد محمدی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بررسی تأثیر رضایت برند بر وفاداری برند باتوجه‌به نقش میانجی اعتماد برند، دلبستگی برند و ترجیح برند (موردمطالعه: استفاده کنندگان تلفن هوشمند شیائومی)

جواد بردبارتولائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بررسی اثر خودکارآمدی بر عملکرد کارکنان با درنظرگرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی کارکنان و نقش تعدیلگر تعلق خاطر کارکنان

ایدا اسدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

شناسایى الزامات پیاده‌سازی مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دانشگاه‌های دولتی عراق

مسلم حسن عبود الغراوی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۶/۲۱

بررسی تأثیر سبکهای رهبری بر عملکرد نوآورانه کارکنان با میانجیگری یادگیری سازمانی ( مورد مطالعه: دانشگاه فاریاب افغانستان)

صدام امینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

ارائه مدل ایمنی روانشناختی زنان در دانشگاه‌های جامع برتر شمال شرق ایران

الهام بهپور
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۴/۰۴

بررسی تاثیر چابکی بازار بر عملکرد شرکت های نوظهور با توجه به نقش تعدیلگری پیچیدگی بازار و میانجی برنامه های منطبق با بازاریابی-مورد مطالعه: شرکت های صادراتی نوظهور در مشهد-

فردوس حبیب
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

شناسایی مؤلفه‌های بازاریابی داخلی و تعیین تأثیر آن بر تعهد کارکنان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعدیل‌گری تطابق فرهنگی کارکنان

مضر صالح مهدی علی بیج
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

بررسی تاثیر ساختار تبلیغات روی سهم بازار با نقش میانجی گری دانش بازاریابی در شرکت های تولید مواد غذایی شهرک صنعتی ولایت هرات

قدرت الله فیاض
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

بررسی تأثیر تعامل ادراکشده بر ترجیح برند با میانجیگری ارزش ادراکشده و تعدیل گری مقایسه اجتماعی

سید جلال حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بررسی تاثیر مولفه های هنجارهای ذهنی، نگرش و کنترل رفتاری درک شده بر قصد خرید(مورد مطالعه: کسب و کارهای اجتماعی در عراق)

بشری حمید صفر الرجب
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

بررسی تأثیر شناسایی فرصت، توسعه فرصت و بهره‌برداری از فرصت بر تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه با میانجی‌گری اشتیاق کارآفرینی (مورد مطالعه: شرکت‌های استارت آپ در پارک علم و فناوری بغداد)

وائل خضیر عباس الحمیری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

طراحی مدل بکارگماری اساتید مدعو دانشگاه فردوسی مشهد

سیدحسین قانعی
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

تاثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنایع تولیدی در هرات (مطالعه موردی شرکت سوپر کولا)

خالده مصلح
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

بررسی تاثیر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی بر قصد دیدار مجدد از طریق تصویر از مقصد و اعتماد به مقصد گردشگری پزشکی (مورد مطالعه: بیمارستان های منتخب شهر مشهد)

بهروز خادمی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۲

شناسایی و اولویت‌بندی موانع استقرار مدل استارتاپ ناب در شرکت‌های استارتاپی ایرانی فعال در صنعت ict

یاشار خاکشورنیا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۲۱

بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی ساختاری و رابطه ای بر کارآفرینی زنان با نقش میانجی نوآوری اجتماعی(مورد مطالعه: صنایع دستی شهر هرات افغانستان)

سلما محسنی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

بررسی تأثیر ترس و اضطراب بر رفتار خرید ناگهانی با میانجی‌گری فقدان کنترل ادراک‌شده و تعدیل‌گری اطلاع‌رسانی‌های دولتی (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)

سیامک جعفری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۱۶

بررسی تاثیر گردشگری هوشمند بر قصد رفتاری با میانجی گری تصویر مقصد و تعدیل گری جستجوی اطلاعات

یگانه نصیرائی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمانی بر وفاداری مشتری از طریق هویت مشتری سازمان (مورد مطالعه: مرکز درمانی لقمان حکیم)

محمد شریف طهیر
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بررسی اثر تعامل‌پذیری، آگاهی‌بخشی و انگیزه‌ی لذت‌جویانه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید از اینستاگرام (مورد مطالعه: شهروندان شهر مشهد)

علی احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

تاثیر کیفیت اطلاعات، ریسک درک شده و عادت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید از شبکه‌های اجتماعی -مطالعه موردی: خریداران از شبکه‌های اجتماعی شهر مشهد-

مرتضی توسلی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بررسی تاثیر سرمایه انسانی برمزیت رقابتی با میانجی گری قابلیت سنجش بازار و قابلیت مدیریت برند

مصطفی خالقی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

طراحی مدل حکمرانی منابع انسانی در وزارت نفت

مجید دامن پاک
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۹/۱۴

ارائه الگوی مفهومی مرزهای مسیر شغلی در مشاغل حرفه ای مبتنی بر تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: حرفه پزشکی)

امیر شجاعیان
دکتری (Ph.D) | ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

بررسی تأثیر رفتار خرید آنی بر عملکرد فروش با میانجی تعلق به برند (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه زنجیره‌ای هایپرمی در مرکز پاژ مشهد)

منذر نعمه مهدی کعبی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بررسی نقش میانجی ظرفیت جذب دانش در تاثیر نوآوری بازاریابی بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌‌های صادراتی شهرستان مشهد)

حانیه شاهپری
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

بررسی تاثیر تفکر استراتژیک سازمان بر چابکی با نقش میانجیگری هوش تجاری در بین شرکت های شهرک صنعتی توس مشهد

حمید عرفانیان پارسا
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

بررسی تاثیرکیفیت خدمات بر رضایت مشتریان به واسطه تخصص و دانش توزیع کننده (مطالعه موردی: معادن سنگ آهن دراستان خراسان )

ابوالفضل رشیدنوقابی
کارشناسی ارشد | ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

بررسی تاثیر گرایش کارآفرینی و بازارگرایی بر مزیت رقابتی و عملکرد استارت‌آپ‌های شهر تهران

مهدی صبوری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۳۰

بررسی تأثیر درک مشتری از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش مشتری با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و نقش تعدیلگر معنویت مشتری

سعادت مصطفوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۹

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب دانشگاه توسط دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد و ارایه راهکارهای بازاریابی آموزش عالی

سیدامیرحسین رضوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

بررسی تاثیر رهبری معنوی بر مشارکت در رویدادهای توریسم مذهبی با نقش میانجی رفتار خادمانه و تعدیل گری ویژگی‌های جمعیت‌‌شناختی مشارکت کنندگان (مورد مطالعه: خادمیاران خانم نعیم رضوان حرم امام رضا ع)

الهام کسرائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بررسی تاثیر ارزیابی موقعیت بازار بر تقاضای خدمات آموزشی با میانجی گری بازارسنجی و استراتژی های تنوع

مهرداد موحد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۹/۱۶

بررسی تأثیر رهبری راهبردی بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی سرمایه اجتماعی، انعطاف‌پذیری راهبردی و دوسوتوانی نوآوری در شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه فردوسی مشهد

محمدصادق اکبری نوقابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۷/۳۰

بررسی تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر روی عملکرد سرمایه‌گذاری صادرات با میانجیگری کارایی توزیع بازاریابی، کارایی ارتباطات بازاریابی، گرایش استراتژیک بین‌المللی و قابلیت‌های شبکه بین‌المللی (موردمطالعه: شرکت‌های صادرکننده زعفران شهر مشهد)

آرزو واثق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۹

بررسی تاثیر محتوای شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری با میانجی گری تصدیق برند و آگاهی برند در بین مشتریان چرم مشهد

سمانه سلطان احمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۵

بررسی تاثیر خونگرمی و شایستگی درک شده کارکنان بیمارستان های خصوصی بر تصویر مقصد گردشگری سلامت با نقش میانجی گری پرستیژ بیمارستان و نقش تعدیل گر واسطه گران (مورد مطالعه: بیمارستان های خصوصی شهر مشهد)

مسعود کردستانی ماهانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۹/۰۶/۲۴

بررسی تاثیر انگیزه های بیرونی بر مشارکت اطلاعاتی مشتریان در تجارت اجتماعی با میانجی گری قصد مشارکت اطلاعاتی در تجارت اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان ایرانی هتل های سامانه رزرواسیون مسافر سلام در محدوده جغرافیایی شهر مشهد)

شیرین مالکی خلیل آباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

بررسی تأثیر crm و erp بر عملکرد بازار با میانجی گری ارزش کسب وکار الکترونیک در کلینیک های زیبایی شهر مشهد

رشید رستمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

ارائه الگوی رفتار خودتوسعه‌ای کارکنان در شرکت های گاز خراسان رضوی، شمالی و جنوبی

احمد مومنی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۸/۰۹/۰۷

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی محصول بر قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک های کیفیت وقیمت محصول و اعتماد مشتری درآژانس های مسافرتی مشهد

سمیه دهقانی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۳۰

بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر طفره‌روی اینترنتی با نقش میانجی‌‌گری فرهنگ‌ سازمانی ادراک‌شده

نگار حسینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۱/۲۷

احصاء سازوکار فرایندهای چندسطحی یادگیری سازمانی و تبیین رابطه آن بر عملکرد سازمان‏های کوچک و متوسط استان تهران

کامبیز نوابی زند
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۷/۱۱/۱۱

بررسی تاثیر شخصی سازی خدمات آموزشی الکترونیک بر ادراک مشتری با میانجی گری وفاداری مشتری

سعید سعادتیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

: بررسی تأثیر متغیرهای سازمانی درک شده بر رفتار سبز به واسط نگرش های زیست محیطی کارکنان (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 9 مشهد)

نادیا رشیدی کرمانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۹/۲۰

بررسی رابطه ریسک، مزیت و عدم مزیت ادراک‌شده بر رضایت و قصد خرید مجدد کالا و خدمات اینترنتی (مورد مطالعه: دانشجویان غیربومی دانشگاه فردوسی مشهد)

مریم عرب نرمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۷/۲۵

بررسی تاثیر فناوری سیستم اطلاعات بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از طریق خلق مزیت رقابتی پایدار

مطهره سادات هاشمیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

طبقه بندی ابعاد هیجانی موثر در گرایش به خرید آنلاین مشتری (مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)

صدیقه صادقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۷/۰۶/۱۳

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات ادراک شده به واسطه هویت سازمانی و توانمندسازی در شعب شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی

سجاد بذری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۱۲

بررسی تاثیر میزان کاربرد رسانه های اجتماعی بر پاسخگویی کارکنان و رضایت مشتری به واسطه مبادله اطلاعات شرکت به شرکت (b2b) (مورد مطالعه: شرکت نفت سومو)

مهند عبدالعباس جاسم الجنابی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

بررسی تاثیر کیفیت ادراک‌شده و آگاهی از برند بر روی ارزش ویژه برند به واسطه ی وفاداری به برند(مورد مطالعه:بیماران زن بیمارستان خصوصی مهر در شهر مشهد )

مژگان نجات
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

بررسی تاثیر ارزش برند و رضایت از برند بر روی تعهد به برند به واسطه ی اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان استفاده کننده از خدمات شرکت ایرانسل درسطح شهر مشهد )

سیمین مسعودی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۱۰

تاثیر مشارکت درتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری به واسطه ی هویت سازی فردی و اجتماعی با سایت (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا)

شهریار تاتاری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۱۱/۰۳

توسعه مدل بومی تعهد سازمانی مدیران در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور

معصومه عارف
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۱۰/۱۳

کشف عوامل اقتضایی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و شناخت اقدامات اثربخش منابع انسانی براساس آن در سازمان امور مالیاتی کشور

علیرضا ذبیحی خرق
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۶/۰۹/۲۵

بررسی تأثیر پذیرش بازاریابی الکترونیکی بر پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی از طریق رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: شبکه اجتماعی فیس بوک)

محمد سید حسن حسن
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۷/۱۱

بررسی نقش تجربه برند، تصویر برند و اعتماد به برند بر تبلیغات شفاهی مثبت و وفاداری به برند بواسطه متغیر عشق به برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت چرم مشهد)

مجتبی نداف شرق
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده دانشگاه بر دل‌بستگی عاطفی به برند بواسطه تجربه کلی (مورد مطالعه: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پردیس خودگردان دانشگاه فردوسی مشهد)

مصطفی وحیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۱

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزش مشتری بر عملکرد بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر سازمان (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در شهر مشهد)

نوشین ملازاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۶/۲۰

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر یادگیری سازمانی از طریق اعتماد سازمانی و تعهد سازمانی

الاء محمد ابراهیم اعظمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۵/۲۱

بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی مکان بر میزان وفاداری گردشگران مذهبى در کشور عراق (مورد مطالعه:زائران اماکن مذهبى در شهر کربلا)

طارق حسن عبدالواحد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۶/۰۴/۱۴

بررسی تأثیر به کارگیری رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان : از طریق اعتماد و برداشت از سودمندی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های الکترونیکی در شهر مشهد)

فاطمه فنائی جیزآباد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۱۲

بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر سرمایه روانشناختی مثبت، رفتار شهروندی سازمانی خدمتگرا و ایجاد ارزش با همکاری مشتری (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر مشهد)

مصطفی لطفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۹

بررسی تاثیر میانجی گری اعتماد به کارکنان در رابطه بین تصویر شرکت با وفاداری مشتری و ارزش درک شده (مورد مطالعه: مشتریان خدمات پس از فروش نمایندگی های ایران خودرو شهر مشهد)

سمانه موسوی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۵

تاثیر بازارمداری بر کیفیت خدمات درک شده به واسطه نوآوری درک شده )مورد مطالعه مسارین عرب شرکت جزیره وارده به فرودگاه مشهد.

سیّدمحمد شاه عبدالعظیمی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۱۱/۰۴

بررسی اثر هزینه های بازاریابی، عمر شرکت و عمر برند بر ارزش ویژه برند شرکت های بورس اوراق بهادار تهران

رضا لطفی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۶/۱۷

بررسی نقش بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتریان ایران هتل با در نظر گرفتن نقش واسط کیفیت رابطه

ساسان اسدزاده مجاور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۵/۰۲/۲۱

بررسی نقش واسط تفکر استراتژیک در ارتباط بین فرهنگ سازمانی و عملکرد بازاریابی، مطالعه موردی: مدیران شرکت های کانی غیرفلزی شهرک صنعتی طوس مشهد

حمید مظفری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

بررسی تاثیر ارزش های شخصی خدمات بر وفاداری مشتری به واسطه رضایت در بین بیمه گذاران شهرک صنعتی توس مشهد

سمیه همایونی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

بررسی تاثیر همکاری های زنجیره تامین بر رقابت پذیری و عملکرد شرکت بواسطه توانمندی های زنجیره تامین (مورد مطالعه: مدیران شرکت های قطعات و ابزارالات صنعتی)

صدیقه براتی گلخندان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۹/۲۳

بررسی تاثیر فعالیت های برنامه ریزی استراتژیک بر عملکرد سازمانی از طریق بازارگرایی در شرکتهای دانش بنیان دانشگاه فردوسی مشهد

لیلا شبیری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۸/۱۲

بررسی تأثیر استراتژی های رقابتی تمایز و رهبری هزینه بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی پیشگام و بازارگرایی واکنشی در شرکت های تولیدی بزرگ و متوسط شهرستان مشهد

امید شبان برون
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۷/۲۱

شناسایی محتوای قراردادهای روان‌شناختی بین مشتریان و سازمان‌های خدماتی در بستر بازاریابی رابطه‌ای

علیرضا رجبی پور میبدی
دکتری (Ph.D) | ۱۳۹۴/۰۶/۲۶

بررسی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد با میانجی گری قابلیت های ارتباطی در شرکت های کوچک و متوسط شهرستان مشهد

مسعود منظمی برهانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۶/۱۷

تاثیر ارزش های مصرف روی وفاداری نام تجاری محصولات مراقبتی بهداشتی(مورد مطالعه دانشجویان دخترمقطع کارشناسی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی)

خدیجه کردستانی کنگ زیتون
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۴/۰۳/۱۶

بررسی تاثیر هوش هیجانی بر سلامت سازمانی درک شده با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی. مورد مطالعه: شرکت توزیع نیروی برق مشهد

فروغ امین الرعایائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۲/۱۹

بررسی نقش تعدیل گری قابلیت های بازاریابی بررابطه بازارگرایی و عملکرد شعب بانک اقتصاد نوین استانهای سه گانه خراسان

افسانه شفیعی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۱۹

تاثیر اعتماد مبادله ای بر روی تجارت الکترونیکی بین آژانس های مسافرتی

محمد صادقی فر
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۱/۰۸

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی( ahp) ( مورد مطالعه : پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد)

نرجس صالح نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۳۰

بررسی تاثیر شهرت و اعتبار بر پاسخ های مشتری به شکست خدمات با توجه به نقش تعدیل گری اسناد شکست (موردمطالعه: زبان آموزان موسسات زبان استان خراسان شمالی)

مرضیه یزدانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

تاثیر شایستگی عاطفی درک شده کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتری با نقش واسط تفاهم

نفیسه خانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری به واسطه ی کیفیت رابطه (مورد مطالعه: مسافران خطوط هوایی داخلی شرکت تابان در شهر مشهد)

زهرا مرادی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی بر رضایت مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات مشهد )

سعید حقانی باغبانی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۱۵

بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتار مشتری به واسطه شفافیت در هزینه های خدمات ارائه شده (مورد مطالعه: مشترکین شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در شهر مشهد)

خیرالنساء قهرمانی محمودی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

بررسی تاثیر عناصر و ابعاد بازاریابی ارتباطی بر وفاداری دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد با میانجیگری متغیر اعتبار

شایلی دلاور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

بررسی تاثیر شرایط کاری اخلاق محور بر مشتری مداری کارمندان پست بانک در تهران

آیدا عبدالله زاده رنگ فروش
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۳/۰۳

بررسی تاثیر اعتماد بر خرید مجدد به واسطه رضایت مشتری در فروشگاه های آنلاین

ابوالفضل آخوندی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۲۸

بررسی تاثیر کیفیت خدمات خرده فروشی، سبک زندگی و متغیرهای جمعیت شناختی بر نوع کانال خرید انتخابی مصرف کننده: واحدهای صنایع غذایی در شهرک صنعتی توس مشهد

خدیجه محمدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۳/۰۲/۲۸

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری از طریق کیفیت ارتباط در هتل های پنج ستاره مشهد

مهدی مالک
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۲۰

بررسی رابطه کیفیت ارتباط و موانع تغییر بر وفاداری مشتری در مشترکان ایرانسل در مشهد

پویا نظری
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۱۱/۰۹

بررسی تاثیر فرهنگ و ساختار سازمانی بر اثربخشی سازمانی از طریق مدیریت دانش

سمانه صادقیان
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۳

بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری

سمیه نورالهی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۰

بررسی تاثیر پیاده‌سازی سامانه خبره و یکپارچه فروش تحت عنوان فرایند توزیع مویرگی بر میزان فروش(شرکت شاهسوند).

حمیدرضا مهندس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۷/۱۰

تأثیر کیفیت خدمات محیطی و هویت بخشی تیم، بواسطه برآورده شدن انتظارات بر رضایت تماشاگران فوتبال

زینب ملکی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۲/۰۲/۲۳

تاثیر شخصیت برند بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به برنددر بین مشتریان محصولات سونی در شهر مشهد

بهاره عرب نژاد
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۱۷

استفاده از مدل lrfmبرای بخش بندی مشتریان براساس ارزش چرخه عمر آنها

سیده نیره مصلحی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۱/۱۲

بررسی نقش متغیرهای تعدیلگر ویژگی های شخصی و واقعه بحرانی در رابطه بین رضایت و وفاداری مشتری

ساره بواناتی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۱۰/۲۷

تحلیل جایگاه حکمروایی خوب شهری در شهر شیراز با مدل swot

مجتبی حمیدی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۱/۰۱/۳۱

تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازارگرایی با توجه به نقش واسط تعارض مورد مطالعه شرکت های بزرگ و متوسط استان قم

سیداحمد فاطمی نسب
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۳

بررسی تاثیر بازار گرایی بر عملکرد سازمان با تاکید بر نقش واسط منابع مبتنی بر بازار(مورد مطالعه: شرکتهای صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد)

میثم رئیس
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۳

بررسی نقش واسط کیفیت خدمات اینترنتی بین استراتژی رابطه مند بازاریابی اینترنتی و اعتماد مشتریان مورد مطالعه: (آژانس های مسافرتی شهر مشهد)

مرجان امینی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۱۱/۱۳

بهینه سازی و مدیریت روشنایی معابر شهری با استفاده از شبیه سازی به کمک نرم افزار dialux (نمونه موردی: تهران- منطقه گیشا)

علی یغمائی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۳۰

بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها با استفاده از داده کاوی بر مبنای مدل آر.اف.ام. (rfm)

علی علیزاده زوارم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۲۷

بررسی تاثیر ارزش بر نگرش درک شده کاربران تبلیغات اینترنتی با توجه به نقش جنسیت

طاهره نبی زاده
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۹/۱۳

تاثیر قراردادهای روانشناختی بر تعهد سازمانی به واسطه اعتماد سازمانی(مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان قائم(عج) در شهر مشهد)

سمیراء پور
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۲۹

تاثیر رضایت از وب سایت بر قصد خرید با توجه به نقش تعدیلگری خصوصیات شخصیتی

زهرا طوسی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۶/۲۹

بررسی تأثیر عوامل زمینه ای بر اجازه ی مشتری برای بازاریابی با تلفن همراه {مورد مطالعه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد}

مینا رمضانی نامقی
کارشناسی ارشد | ۱۳۹۰/۰۱/۳۰

بررسی تاثیر متغیرهای سه گانه ی مدل رفتار برنامه ریزی شده بر تمایل به اهدای داوطلبانه ی خون با تاکید بر فلسفه بازاریابی اجتماعی

صادق حسنی مقدم
کارشناسی ارشد | ۱۳۸۹/۰۲/۲۱