1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
درس پایه |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجو با مفاهیم بازاریابی در بستر الکترونیک.این درس دارای جنبههای پژوهشی و کاربردی نیز میباشد و ارکان آن میتواند بعنوان سمینار در کلاس ارائه شود. |
3 |
شایستگی های پایه |
• ایجاد توان بازاریابی در بستر اینترنتی
توانمندی مدیریت بازار دیجیتال |
4 |
اهداف یادگیری |
• آشنایی دانشجو با مفاهیم اینترنت –الکترونیک- دیجیتال و فضای مجازی
• آشنایی دانشجو با آمیخته بازاریابی الکترونیکی
• آشنایی دانشجو با مدلهای بازاریابی الکترونیکی و مدیریت فضا |
5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور -مشارکت در بحث -امتحان -گزارش کار کلاسی بصورت تحقیق |
7 |
منبع |
منابع اصلی:
علیخان زاده .امیر (1391) بازاریابی الکترونیکی . نشر علوم رایانه
مقدم .متینه (1394) بازاریابی دیجیتال. نشر طاهریان
مولاناپور.رامین (1389). بازاریابی الکترونیکی .نشر آتی نگر
مولاناپور.رامین .قرجامی .یعقوب (1394). بازاریابی الکترونیکی .نشر آتی نگر
: فهرست مطالعاتی:
- مرکز مطالعات و منابع علمی ایرانIrandoc.ir
- پایگاه اطلاعات نشریات ایرانMagiran .com
- پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی Sid.ir
- کلیه پایگاههای معتبر ایران و پایگاههای استنادی مربوط به رشته مدیریت بازرگانی
- www.Megapaper.ir |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
رایانه- اسپیکر -میکروفن -کمرا -هدفون -نرم افزارهای مربوطه |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر -ارزشیابی نهایی -کار کلاسی |
10 |
فایل |
Pdf File |