طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره درس پایه
2 هدف کلی آشنایی دانشجو با مفاهیم بازاریابی در بستر الکترونیک.این درس دارای جنبه‌های پژوهشی و کاربردی نیز می‌باشد و ارکان آن می‌تواند بعنوان سمینار در کلاس ارائه شود.
3 شایستگی های پایه • ایجاد توان بازاریابی در بستر اینترنتی توانمندی مدیریت بازار دیجیتال
4 اهداف یادگیری • آشنایی دانشجو با مفاهیم اینترنت –الکترونیک- دیجیتال و فضای مجازی • آشنایی دانشجو با آمیخته بازاریابی الکترونیکی • آشنایی دانشجو با مدلهای بازاریابی الکترونیکی و مدیریت فضا
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم
6 وظایف دانشجو حضور -مشارکت در بحث -امتحان -گزارش کار کلاسی بصورت تحقیق
7 منبع منابع اصلی:  علیخان زاده .امیر (1391) بازاریابی الکترونیکی . نشر علوم رایانه  مقدم .متینه (1394) بازاریابی دیجیتال. نشر طاهریان  مولاناپور.رامین (1389). بازاریابی الکترونیکی .نشر آتی نگر  مولاناپور.رامین .قرجامی .یعقوب (1394). بازاریابی الکترونیکی .نشر آتی نگر : فهرست مطالعاتی: - مرکز مطالعات و منابع علمی ایرانIrandoc.ir - پایگاه اطلاعات نشریات ایرانMagiran .com - پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی Sid.ir - کلیه پایگاههای معتبر ایران و پایگاههای استنادی مربوط به رشته مدیریت بازرگانی - www.Megapaper.ir
8 مواد و امکانات آموزشی رایانه- اسپیکر -میکروفن -کمرا -هدفون -نرم افزارهای مربوطه
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر -ارزشیابی نهایی -کار کلاسی
10 فایل Pdf File