طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 هدف کلی آشنایی دانشجویان با آمیخته بازاریابی بین الملل-محیط بین الملل-مقررات مربوط به بازاریابی بین الملل-ساختارهای بازار بین الملل- اینکوترم -بیمه بین الملل- حمل و نقل بین الملل-تحقیقات بازار بین الملل-بارنامه و اسناد حمل و ..
2 شایستگی های پایه تسلط دانشجو به فرایند انتقال محصول بین الملل به بازار هدف با الزامات خاص آن بازار
3 اهداف یادگیری آشنایی با فرایند ها و مدلهای تولید بین الملل آشنایی با فرایند ها و مدلهای قیمت گذاری بین الملل آشنایی با فرایند ها و مدلهای توزیع بین الملل آشنایی با فرایند ها و مدلهای تبلیغات بین الملل اشنایی دانشجو با بیمه م حمل بین المللو ساختارهای بین المللی و مقررات بین المللی
4 روش تدریس تدریس-پژوهش -مباحثه
5 وظایف دانشجو انجام یک کار گروهی (تحقیق در زمینه بازاریابی بین الملل) امتحان میان ترم امتحان آخر ترم
6 منبع کتاب بازاریابی بین الملل تالیف آذر کفاش پور کتاب بازاریابی بین الملل تالیف اسماعیلی کتاب بازاریابی بین الملل تالیف کتاب بازاریابی جهانی
7 مواد و امکانات آموزشی وایت برد-کامپیوتر -پروژکتور
8 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر میان ترم آزمون‌های نهایی پروژه نوشتاری عملکردی 20 درصد 30درصد 50 درصد  ندارد ندارد
9 جایگاه درس در برنامه درسی دوره کارشناسی دروس اصلی
10 فایل Pdf File