1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس در مقطع دکتری تدریس می شود
تخصصی |
2 |
هدف کلی |
آشنایی دانشجویان با مفاهیم برند در دنیای کنونی و مطالعه کاربردی روشها و ابزارهای آشکار و پنهان برند در بسترهای مختلف با تاکید بر بستر ورزشی و اشنایی دانشجویان با مفاهیم برند و مدیریت آن |
3 |
شایستگی های پایه |
ایجاد توان مدیریت برند
ایجاد وسعت دید در دانشجو جهت فهم اثر برند
توانمندی برند سازی
توانمندی ارزش گزاری کیفی برند |
4 |
اهداف یادگیری |
1. بررسی جایگاه برنددر بازاریابی
2. بررسی آمیخته ابعاد برند و انواع برند
3. آشنایی با مفاهیم برند
4. مطالعه شخصیت برند ؛معماری برند؛طراحی برند
5. آشنایی با رویکردهای برند و رویکردهای ارزش ویژه برند
6. مفاهیم ارزش ویزه برند
7. آشنایی با مدلهای برند :مدلهای ارزش ویزه برند؛ آشنایی مدل جامع برند ؛آشنایی با مدل هم نوایی برند
8. مدیریت برند و ارتباطات رسانه در مدیریت برند
9. جوامع برند
10. مرگ برند و احیا برند
11. استراتژی برند
12. تحلیل مسائل جاری بازار در برندینگ ورزش
13. انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث تبلیغات و برند ورزشی |
5 |
روش تدریس |
آنلاین - حضوری -شبکه های اجتماعی |
6 |
وظایف دانشجو |
امتحان -ایجاد مهارت برند سازی و مدیریت و ارش گذاری برند از نوع ویزه |
7 |
منبع |
- اصول و فنون تبلیغات، فروزانفر، علی، نشر: تهران سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، واحد تهران: 1388
- تبلیغات و مدیریت برند ،بموسوی ، نجم الدین ، غفوریان ، امیر ، ؛ نشر: دانشگاه لرستان 1397
- مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، محمدیان، محمود، نشر حروفیه،1393
- مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی) ، سیاوشی، ملیحه، عابدین بهاره،نشر: دانشگاه هرمزگان 1399
- تاکتیک ها و تکنیکهای تبلیغات،روستا، احمد، خویه، علی، مولفان احمد روستا، علی خویه،نشر: تهران سیته 1394
- استراتژی ها و تکنیکهای ارتقای برند:۵۰ روش کاربردی در برندینگ (ویژه مدیران)، محمدیان، محمود، رونقی، محمدحسین، نشر: تهران موسسه کتاب مهربان نشر1389
- مدیریت استراتژیک برند،کلر، کوین لین، م Keller, Kevin Lane; بطحایی، عطیه، رسولی سلوط، حسین، نویسنده کو... نشر: تهران
- برند در ورزش و هویت تیمی؛ علی بنسبردی، جواد فسنقری، محمد جعفرینسب؛ ناشر: سخنوران؛ 1396 |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر میان ترم آزمونهای نهایی پروژه
نوشتاری عملکردی
20 درصد 30درصد 50 درصد ندارد ندارد |
10 |
فایل |
Pdf File |