طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس در مقطع دکتری تدریس می شود تخصصی
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان با مفاهیم برند در دنیای کنونی و مطالعه کاربردی روشها و ابزارهای آشکار و پنهان برند در بسترهای مختلف با تاکید بر بستر ورزشی و اشنایی دانشجویان با مفاهیم برند و مدیریت آن
3 شایستگی های پایه ایجاد توان مدیریت برند ایجاد وسعت دید در دانشجو جهت فهم اثر برند توانمندی برند سازی توانمندی ارزش گزاری کیفی برند
4 اهداف یادگیری 1. بررسی جایگاه برنددر بازاریابی 2. بررسی آمیخته ابعاد برند و انواع برند 3. آشنایی با مفاهیم برند 4. مطالعه شخصیت برند ؛معماری برند؛طراحی برند 5. آشنایی با رویکردهای برند و رویکردهای ارزش ویژه برند 6. مفاهیم ارزش ویزه برند 7. آشنایی با مدلهای برند :مدلهای ارزش ویزه برند؛ آشنایی مدل جامع برند ؛آشنایی با مدل هم نوایی برند 8. مدیریت برند و ارتباطات رسانه در مدیریت برند 9. جوامع برند 10. مرگ برند و احیا برند 11. استراتژی برند 12. تحلیل مسائل جاری بازار در برندینگ ورزش 13. انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث تبلیغات و برند ورزشی
5 روش تدریس آنلاین - حضوری -شبکه های اجتماعی
6 وظایف دانشجو امتحان -ایجاد مهارت برند سازی و مدیریت و ارش گذاری برند از نوع ویزه
7 منبع - اصول و فنون تبلیغات، فروزانفر، علی، ‎نشر: تهران سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، واحد تهران: 1388 - تبلیغات و مدیریت برند ،بموسوی ، نجم الدین ، ‎غفوریان ، امیر ، ‎ ؛ نشر: دانشگاه لرستان 1397 - مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی، محمدیان، محمود، ‎نشر حروفیه،1393 - مدیریت برند و تبلیغات (رویکردی کاربردی) ، سیاوشی، ملیحه، عابدین بهاره،نشر: دانشگاه هرمزگان 1399 - تاکتیک ها و تکنیک‌های تبلیغات،روستا، احمد، ‎خویه، علی، ‎مولفان احمد روستا، علی خویه،نشر: تهران سیته 1394 - استراتژی ها و تکنیک‌های ارتقای برند:‎۵۰ روش کاربردی در برندینگ (ویژه مدیران)، محمدیان، محمود، ‎رونقی، محمدحسین، نشر: تهران موسسه کتاب مهربان نشر1389 - مدیریت استراتژیک برند،کلر، کوین لین، م Keller, Kevin Lane; بطحایی، عطیه، ‎رسولی سلوط، حسین، نویسنده کو... نشر: تهران - برند در ورزش و هویت تیمی؛ علی بنسبردی، جواد فسنقری، محمد جعفری‌نسب؛ ناشر: سخنوران؛ 1396
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر میان ترم آزمون‌های نهایی پروژه نوشتاری عملکردی 20 درصد 30درصد 50 درصد  ندارد ندارد
10 فایل Pdf File