طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره تخصصی -مدیریت مذاکرات
2 هدف کلی آشنا شدن با مفاهیم و مبانی قراردادهای تجاری و تسلط به فنون مذاکرات و مکاتبات تجاری است.
3 شایستگی های پایه ایجاد توان ارتباط موثر جهت ارتباط و مذاکره توانمندی جهت عقد قراردادهای تجاری ایجاد مهارت مدیریت حقوقی قراردادها ی تجاری بدلیل تسلط و مهارت وی در رابطه با انواع قراردادها و ساختار آن
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجو با مفاهیم مذاکره و قرارداد آشنایی دانشجو با نحوه نگارش مکاتبات تجاری و اصول و چارچوب و انواع آنها آشنایی دانشجو با انواع روشهای مذاکره جهت عقد قراردادهای تجاری
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم
6 وظایف دانشجو تحصیل-کیس استادی -ترجمه -گزارش کلاسی -امتحان
7 منبع فهرست منابع: منابع اصلی: - علی عباسی؛ 1389" مدیریت خرید و سفارشات خارجی جامع و اصول و فنون مذاکره بازرگانی" نشر ترمه - هریس، چارلز ادیسون (1385)، فنون مذاکرات تجاری (راهنمای کاربردی). ترجمه محمدابراهیم گوهریان. شرکت چاپ و نشر بازرگانی - پاکدامن رضا (1387)، آیین مذاکره و تنظیم قراردادهای تجاری بین المللی، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی - گوهریان، محمد ابراهیم (1385)، اصول تنظیم قراردادهای صادراتی، امیرکبیر منابع فرعی: - امیر صادقی نشاط؛1392" حقوق تجارت برای مدیران (قراردادهای تجاری، تجار و اسناد تجاری)" نشر میزان.تهران.
8 مواد و امکانات آموزشی اینترنت پر سرعت -بستر مجازی -وایت برد- رایانه - پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر- ارزشیابی آنلاین- میان ترم آزمون‌های نهایی پروژه نوشتاری عملکردی 20 درصد 30درصد 30 درصد  20 درصد