1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
تخصصی 4 |
2 |
هدف کلی |
اهداف یادگیری
آشنایی دانشجویان با مباحث پیشرفته در زمینه مدیریت استراتژیک و مکاتب رایج، توجه به پیی فیر هیا و ملزومیا رویکیرد
اسلامی در مدیریت استراتژیک. |
3 |
شایستگی های پایه |
ایجاد توان برنامه برنامه ریزی استراتژیک ایجاد وسعت دید در دانشجو جهت فهم مسائل رده مدیران توانمندی اجرای استراتژیک توانمندی کنترل استراتژیک |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با مباحث پیشرفته در زمینه مدیریت استراتژیک و مکاتب رایج، توجه به پیی فیر هیا و ملزومیا رویکیرد
اسلامی در مدیریت استراتژیک. |
5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو- ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم |
6 |
وظایف دانشجو |
امتحان -تهیه مدل استراتژیکبرای یک سازمان |
7 |
منبع |
پارسائیان – اعرابی؛ (1390) مدیریت استراتژیک\"؛ فرد آر دیوید؛ ناشر: دفتر پژوهشهای فرهنگی.تهران - علی احمدی، علیرضا، فتح الله، مهدی، تاج الدین، ایرج، (1382)؛ "نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک رویکردها، پارادایمها، مکاتب"ناشر:تولید دانش؛تهران - خداد حسینی، سید حمید و عزیزی، شهریار (1393) "مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک: رویکردی جامعه" انتشارات اشراقی و صفار، تهران. - لطف ا... فروزنده (1390)، "مدیریت استراتژیک" انتشارات دانشگاه پیام نور، تهران |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وبینار- ویرووم -وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزشیابی مستمر میان ترم آزمونهای نهایی پروژه نوشتاری عملکردی 20 درصد 30درصد |