طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اختیاری
2 هدف کلی بررسی عمیق و جامع وضعیت بازار و ارکان آن در بازار به طوریکه دانشجو بتواند با آموختن آن مطالب قدرت بررسی و تحلیل بازار را بیاموزد و برای مواجهه با بازار متغیر واکنشی مناسب داشته باشد و بتواند طرح و برنامه مرتبط با بازار تهیه نماید و در نهایت شم بازار پیدا کند.این درس دارای جنبه های پژوهشی و کاربردی نیز می باشد و ارکان آن می تواند بعنوان سمینار در کلاس ارائه شود
3 شایستگی های پایه ایجاد توانمندی بازارشناسی مدیریت بازار ایجاد درک مفاهیم مرتبط با ارکان بازار
4 اهداف یادگیری : • آشنایی دانشجو با مفاهیم بازار و انواع آن • آشنایی دانشجو با ارکان پنجگانه بازار • آشنایی دانشجو با مسائل بازار
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم
6 وظایف دانشجو تحصیل -کار کلاسی –امتحان
7 منبع منابع: 1-بازارشناسی و تحلیل استراتژیک بازار کشورهای اسلامی،محمدی شمسی گوشکی،سجاد،1حاجی پور،بهمن –مارینوف،مارین، نشر دانشگاه امام صادق،1391 نشر: تهران موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 1381‎-2-بازارشناسی کشورهای اسلامی ،کامران نرجه 3-بازارشناسی؛ کفاش پور، آذر، مولف آذر کفاش پور؛نشر: مشهد سارستان؛ 1388 مرکز مطالعات و منابع علمی ایران Irandoc.ir - پایگاه اطلاعات نشریات ایرانMagiran .com - پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی Sid.ir - کلیه پایگاههای معتبر ایران و پایگاههای استنادی مربوط به رشته مدیریت بازرگانی - www.Megapaper.ir
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی میان ترم آخر ترم گزارش تحقیق انفرادی
10 فایل Pdf File