طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اختیاری
2 هدف کلی • آشنایی دانشجو با مفاهیم ارتباطات موثر • آشنایی دانشجو با بازاریابی یکپارچه • آشنایی دانشجو با پارادایم های جدید بازاریابی ناشی از شبکه
3 شایستگی های پایه ایجاد توان برقراری ارتباطات موثر با مشتری تهیه طرح های ارتباطی موثر در جهت یکپارچگی اهداف بازار
4 اهداف یادگیری • آشنایی دانشجو با مفاهیم ارتباطات موثر • آشنایی دانشجو با بازاریابی یکپارچه
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم
6 وظایف دانشجو تحصیل-کیس استادی -ترجمه -گزارش کلاسی -امتحان
7 منبع ارتباطات بازاریابی -میمند ارتباطات بازاریابی -دکتر علی اکبر فرهنگی دهقانپور فراشاه، هاشم، ‎(1387). مدیریت ارتباطات میان فردی: هوش اجتماعی - هوش عاطفی.نشرمشهد:راهیان سبز برکو، روی، (1378). مدیریت ارتباطات: فردی و عمومی فرهنگ و مدیریت. ؛ ترجمه محمد اعرابی، داود ایزدی.وضعیت نشرتهران:دفتر پژوهشهای فرهنگی
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه - پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی ارزشیابی مستمر میان ترم آزمون‌های نهایی پروژه نوشتاری عملکردی 20 درصد 30درصد 30 درصد  دارد 20 درصد دارد
10 فایل Pdf File