1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
بازاریابی استراتژیک |
2 |
هدف کلی |
اهدافی که در این درس دنبال میشود به چند بخش تقسیم میشود .در بخش اول دانشجو با مفاهیم بازاریابی بصورتی کلی آشنا میشود. در بخش دوم دانشجو با مباحثی پیرامون استراتژی در سطح عملیات آشنا خواهد شد.در بخش بعد دانشجو با برنامه ریزی و اجراو کنترل استراتزیک بازاریابی آشنا خواهد شد و در بخش آخر د تک تک استراتژیهای آمیخته بازاریابی و استراتژیهای رقابتی در سطح بالاتر به تفکیک سطوحی که بر بازاریابی محاط است درس داده خواهد شد. |
3 |
شایستگی های پایه |
برنامه ریزی و اجراو کنترل استراتزیک بازاریابی |
4 |
اهداف یادگیری |
.در بخش اول دانشجو با مفاهیم بازاریابی بصورتی کلی آشنا میشود. در بخش دوم دانشجو با مباحثی پیرامون استراتژی در سطح عملیات آشنا خواهد شد.در بخش بعد دانشجو با برنامه ریزی و اجراو کنترل استراتزیک بازاریابی آشنا خواهد شد |
5 |
روش تدریس |
برگزاری کلاس حضوری و آنلاین -سمینار دانشجویان-کار کلاسی |
6 |
وظایف دانشجو |
پاسخگویی در کلاس -کار کلاسی - امتحانات میان ترم و پایان ترم |
7 |
منبع |
مدیریت استراتژیک بازاریابی، نویسندگان: چرنو، الگزاندر، کاتلر، فیلیپ، م.، فریدچهر، الهام، نشر: تهران انتشارات بازاریابی 1392
- مدیریت استراتژیک بازاریابی، نویسندگان: کریونز، دیوید، لمب، چارلز، م. Lamb, Charles W; کریتنن، ویکتوریا لین، نشر: تهران دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات 1388
- |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
اینترنت -شبکه های اجتماعی -کلاس |
9 |
نحوه ارزشیابی |
امتحانات میان ترم و اخر ترم -انجام کارهای کلاسی |