1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
مدیریت استراتژیک |
2 |
هدف کلی |
اهدافی که در این درس دنبال میشود به چند بخش تقسیم میشود .در بخش اول دانشجو با مفاهیم استراتژی بصورتی کلی آشنا میشود. در بخش دوم دانشجو با مباحثی پیرامون استراتژی آشنا خواهد شد.در بخش بعد دانشجو با تفکر و طراحی و برنامه ریزی و اجراو کنترل استراتژیک آشنا خواهد شد. |
3 |
شایستگی های پایه |
ایجاد توان تفکر استراتژیک و طراحی استراتژی و ایجادتوانمندی در برنامه ریزی استراتژیک و اجرا و کنترل در سطح وظیفه ای با سطح کسب وکار و به تبع آن صنعت |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجو با مفاهیم استراتژی با انواع سطوح استراتژی و آشنایی دانشجو با روشهای برنامه ریزی و اجرا و کنترل استراتژی آشنایی دانشجو با تاکتیکهای بازاریابی |
5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-تمرین طراحی استراتژیک موردی-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم |
6 |
وظایف دانشجو |
مباحثه- تحقیق کاربردی- میان نترم-آخر ترم |
7 |
منبع |
مدیریت استراتژیک پارسائیان و اعرابی
برنامه ریزی استراتژیک طبیبی |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
امتحان آخر ترم-میان ترم- تحقیق کاربردی-کیس استادی |