1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اصلی-تخصصی |
2 |
هدف کلی |
بررسی عمیق و جامع دانش بازاریابی در بازار به طوریکه دانشجو بتواند با آموختن آن مطالب قدرت بررسی و تحلیل مفاهیم بازاریابی را بیاموزد و برای مواجهه با بازار با توسل به ابزارهای و علوم و ملزومات بازاریابی بتواند واکنشی مناسب داشته باشد و بتواند طرح و برنامه مرتبط با بازاریابی را جهت کلیه شرکتها و سازمانها تهیه نماید و در نهایت تخصص بازاریابی پیدا کند.این درس دارای جنبه های علمی و نظری نیز بوده و ارکان آن می تواند بعنوان سمینار در کلاس ارائه شود |
3 |
شایستگی های پایه |
ایجاددانش بازایابی
مدیریت بازاریابی
ایجاد درک مفاهیم مرتبط بانظریات بازاریابی |
4 |
اهداف یادگیری |
• آشنایی دانشجو با مفاهیم بازاریابی و نظریات و مفاهیم جدید و رویکردها و فلسفه ها و پارادایم ها |
5 |
روش تدریس |
تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم |
6 |
وظایف دانشجو |
تحصیل -کار کلاسی –امتحان |
7 |
منبع |
کتابهای کامودیتی مارکت-کتاب بازاریابی کارآفرینانه بین الملل- کتاب استراتژی معاصر - مقالات -سایر منابع |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
وایت برد- رایانه- پروژکتور |
9 |
نحوه ارزشیابی |
میان ترم
آخر ترم
سمینار
گزارش تحقیق انفرادی |