طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اصلی-تخصصی
2 هدف کلی بررسی عمیق و جامع دانش بازاریابی در بازار به طوریکه دانشجو بتواند با آموختن آن مطالب قدرت بررسی و تحلیل مفاهیم بازاریابی را بیاموزد و برای مواجهه با بازار با توسل به ابزارهای و علوم و ملزومات بازاریابی بتواند واکنشی مناسب داشته باشد و بتواند طرح و برنامه مرتبط با بازاریابی را جهت کلیه شرکتها و سازمانها تهیه نماید و در نهایت تخصص بازاریابی پیدا کند.این درس دارای جنبه های علمی و نظری نیز بوده و ارکان آن می تواند بعنوان سمینار در کلاس ارائه شود
3 شایستگی های پایه ایجاددانش بازایابی مدیریت بازاریابی ایجاد درک مفاهیم مرتبط بانظریات بازاریابی
4 اهداف یادگیری • آشنایی دانشجو با مفاهیم بازاریابی و نظریات و مفاهیم جدید و رویکردها و فلسفه ها و پارادایم ها
5 روش تدریس تدریس بصورت سخنرانی-بحث و مشارکت گروهی کلاس-ارائه مفاهیم بصورت گروهی و یا انفرادی توسط دانشجو-ارزشیابی مستقیم و غیر مستقیم
6 وظایف دانشجو تحصیل -کار کلاسی –امتحان
7 منبع کتابهای کامودیتی مارکت-کتاب بازاریابی کارآفرینانه بین الملل- کتاب استراتژی معاصر - مقالات -سایر منابع
8 مواد و امکانات آموزشی وایت برد- رایانه- پروژکتور
9 نحوه ارزشیابی میان ترم آخر ترم سمینار گزارش تحقیق انفرادی