| 1 |
1. آشنایی کلی با مفاهیم بازاریابی 2. مطالعه و بررسی عوامل امیخته بازاریابی |
|
| 2 |
4. بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی |
|
| 3 |
8. مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی |
|
| 4 |
9. مطالعه استراتژیهای مرتبط با قیمت در بازاریابی |
|
| 5 |
10. مطالعه استراتژیهای مرتبط با توزیع در بازاریابی |
|
| 6 |
11. مطالعه استراتژیهای مرتبط با تبلیغات در بازاریابی 12. مطالعه استراتژیهای مرتبط با پیشبرد در بازاریابی |
|
| 7 |
13. مطالعه استراتژیهای مرتبط با مدیریت بازاریابی رابطه مند در بازاریابی |
|
| 8 |
14. مطالعه استراتژیهای مرتبط با بازاریابی اجتماعی در بازاریابی |
|
| 9 |
15. مطالعه استراتژیهای مرتبط با روابط عمومی در بازاریابی |
|
| 10 |
16. مطالعه استراتژیهای مرتبط با ساختار در بازاریابی |
|
| 11 |
17. مطالعه استراتژیهای مرتبط با رقابت در بازاریابی |
|
| 12 |
18. مطالعه استراتژیهای مرتبط باآمیخته الکترونیکی در بازاریابی |
|
| 13 |
19. مطالعه استراتژیهای مرتبط با شبکههای اجتماعی در بازاریابی |
|
| 14 |
20. بررسی مسائل جاری بازار در بازاریابی استراتژیک |
|
| 15 |
3-استراتژیهای مرتبط با محصول |
|
| 16 |
5- استراتژیهای قیمت گذاری |
|
| 17 |
6-استراتژیهای قیمت گذاری 2 |
|
| 18 |
2- استراتژیهای محصول |
|
| 19 |
|
|