1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
در این درس که جزء دروس اصلی دانشجویان این رشته می باشد، با ترکیبات شیمیایی مواد غذایی و اهمیت آنها در تغذیه انسان و در سیستم های غذایی آشنا می شوند. دانشجو بعد از گذراندن این درس قادر خواهد بود ضمن تشخیص ترکیبات شیمیایی تشکیل دهنده مواد غذایی به نقش پر اهمیت آنها در سیستم های غذایی پی ببرد. |
2 |
هدف کلی |
1- آشنایی دانشجویان با ترکیبات اصلی شیمیایی تشکیل دهنده مواد غذایی
2- آشنایی با اصول آنالیز ترکیبات شیمیایی مواد غذایی
3- آشنایی با تقلباتی که در نتیجه مواد افزودنی در مواد غذایی اتفاق می افتد |
3 |
شایستگی های پایه |
1- گذراندن دروس شیمی عمومی و بیوشیی
2- آشنایی با اصول آنالیز مواد غذایی |
4 |
اهداف یادگیری |
1- شناخت ترکیبات اصلی شیمیایی تشکیل دهنده مواد غذایی
2- شناخت نقش ترکیبات شیمیایی در سیستم های غذایی
3- یادگیری آنالیز مواد غذایی |
5 |
اهداف یادگیری |
شناخت آب در مواد غذایی و بررسی نقش و اهمیت آن و خصوصیات آن در سیستم های غذایی - نقش آب و رطوبت در فساد مواد غذایی - سیستم های جذب و دفع آب و فعالیت آب در مواد غذایی - فساد مواد غذایی |
6 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محلول سازی در آزمایشگاه شیمی مواد غذایی |
7 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان رطوبت در مواد غذایی و تعیین حد مجاز فلزات در آب |
8 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع مواد معدنی تشکیل دهنده مواد غذایی - بررسی خصوصیات و ساختار شیمیایی آنها - بررسی اهمیت آنها در سیستم های غذایی و تغذیه انسان |
9 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان نمک در مواد غذایی و تعیین میزان املاح در آب |
10 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان کربوهیدرات ها در مواد غذایی - بررسی خصوصیات آنها |
11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع ترکیبات کربوهیدراتی در مواد غذایی - خصوصیات و ساختار آنها - نقش آنها در سیستم های غذایی - واکنش های مرتبط با آنها در مواد غذایی |
12 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان چربی و مواد چرب در مواد غذایی |
13 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان چربی در شیر و فرآورده های لبنی با استفاده از روش ژربر |
14 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع مواد چرب و لیپید ها در مواد غذایی - بررسی ساختارشیمیایی و خصوصیات آنها - نقش آنها در سیستم های غذایی |
15 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان پروتئین و مواد ازته در مواد غذایی با استفاده از روش کجلدال |
16 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان پروتئین در مواد غذایی با استفاده از روش تیتراسیون فرمل |
17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع ترکیبات پروتئینی تشکیل دهنده مواد غذایی - بررسی ساختار شیمیایی و خصوصیات آنها - |
18 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان مواد ازته فرار (TVN)در مواد خوراکی به منظور تشخیص فساد |
19 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان پراکسید در مواد چرب به منظور تشخیص فساد |
20 |
اهداف یادگیری |
بررسی نقش ویتامین ها در مواد غذایی و تغذیه انسان - آشنایی با انواع ویتامین ها |
21 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری وزن مخصوص و ضریب شکست در روغن و مواد چرب |
22 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری وزن مخصوص و تشخیص تقلب در شیر |
23 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع آنزیم ها، ساختار و خصوصیات آنها در مواد غذایی - اهمیت و نقش آنها در سیستم های غذایی |
24 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان اسیدیته و میزان pH در انواع مواد غذایی |
25 |
اهداف یادگیری |
اندازه گیری میزان کمی و کیفی اوره در مواد غذایی |
26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع مواد افزودنی به مواد غذایی |
27 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ترکیبات و مواد افزودنی در مواد غذایی و بررسی اهمیت آنها |
28 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی - سخنرانی |
29 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی |
30 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
31 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی - سخنرانی |
32 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
33 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
34 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی - گردش علمی - سخنرانی |
35 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
36 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
37 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی- حل مسئله |
38 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی- حل مسئله |
39 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
40 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی- حل مسئله |
41 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
42 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
43 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی |
44 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
45 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
46 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی |
47 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
48 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی - نمایشی |
49 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی |
50 |
روش تدریس |
روش بحثی - پرسش و پاسخ - چند حسی - نمایشی - کنفرانسی |
51 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر حل مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی، کنفرانسی |
52 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار |
53 |
وظایف دانشجو |
مطالعه استاندارد ها وقوانین موجود |
54 |
وظایف دانشجو |
مطالعه دستورالعمل آزمایشگاهی و پروتکل های تهیه محلول ها در آزمایشگاه شیمی |
55 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
56 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
57 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
58 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
59 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
60 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
61 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
62 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
63 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
64 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
65 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
66 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
67 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
68 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
69 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
70 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
71 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
72 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
73 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
74 |
وظایف دانشجو |
مطالعه روش کارو پروتکل های موجود - مطالعه استاندارد های موجود - پاسخ دهی به ارزیابی عملی و تهیه گزارش کار |
75 |
وظایف دانشجو |
ارائه کنفرانس وسخنرانی و پاسخ به پرسش های شفاهی و کتبی |
76 |
منبع |
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press.
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی |
77 |
منبع |
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer |
78 |
منبع |
استانداردهای مرتبط |
79 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
80 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
81 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
82 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
83 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
84 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
85 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
86 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
87 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
88 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
89 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
90 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
91 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
92 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
93 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
94 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
95 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
96 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
97 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
98 |
منبع |
دکتر ویدا پروانه. کنترل شیمیایی مواد غذایی
استاندارد مربوط
Connie M. Weaver, James R. Daniel (2003). The Food Chemistry Laboratory: CRC Press |
99 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
100 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از رسانه های آموزشی شامل دیداری، شنیداری، دیداری-شنیداری، چند حسی (فیلم و اسلاید)، ویدیو پروژکتور، دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی و بازدیداز کارخانجات لبنی، |
101 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، چند حسی |
102 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
103 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
104 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، چند حسی |
105 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
106 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
107 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی، فیلم و کلیپ آموزشی |
108 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
109 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
110 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی، فیلم و کلیپ آموزشی |
111 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
112 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
113 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی، فیلم و کلیپ آموزشی |
114 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
115 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
116 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی، فیلم و کلیپ آموزشی |
117 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
118 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
119 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی، فیلم و کلیپ آموزشی |
120 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
121 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
122 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، گردش علمی، فیلم و کلیپ آموزشی |
123 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |
124 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
125 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
126 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
127 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
128 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
129 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
130 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
131 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
132 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
133 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
134 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
135 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
136 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
137 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
138 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
139 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
140 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
141 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
142 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
143 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
144 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
145 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
146 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
147 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)- ارائه پروژه - ارائه کنفرانس و سخنرانی |
148 |
فایل |
Pdf File |
149 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی،ارزشیابی عملی - بررسی گزارش کار |
150 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با اصول ایمنی و حفاظت در آزمایشگاه شیمی مواد غذایی - آشنایی با مواد و وسایل آزمایشگاه شیمی مواد غذایی |
151 |
روش تدریس |
عملی - آزمایشی - تمرینی |
152 |
وظایف دانشجو |
مطالعه استاندارد ها وقوانین موجود |
153 |
منبع |
استانداردهای مرتبط |
154 |
مواد و امکانات آموزشی |
آموزش عملی - استفاده از دیتاپروژکتور، رایانه، کتاب و CD، ماژیک و تابلو، کلیپ آموزشی، استفاده از ابزاروموادآزمایشگاهی |