طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس به عنوان یکی از دروس الزامی برای دانشجویان کارشناسی بهداشت مواد غذایی میباشد.
2 هدف کلی هدف کلی از این درس آشنایی دانشجویان با انواع میکروئارگانیسم های بیماریزا و مولد فساد در مواد غذایی، راه های کنترل و پیشگیری از آنها و روشه های تشخیص آنها در مواد غذایی می باشد
3 شایستگی های پایه دانشجو بایستی با روشهای جداسازی و شناسایی میکروارگانیسم ها و انواع عوامل میکروبی آشنایی داشته باشد.
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با انواع میکروارگانیسم های بیماریزا و مولد فساد در مواد غذایی و راههای کنترل آنها،همچنین بطور عملی نسبت به شناسایی این گونه میکروارگانیسمها می پردازد و راههای جداسازی آنها را فرا می گیرد. با استانداردها و قوانین مربوط به میکروب شناسی مواد غذایی آشنا شده ومهارت استفاده و بکارگیری آنها را فرا می گیرد
5 روش تدریس استفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
6 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
7 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
8 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
9 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
10 اهداف یادگیری آشنایی با انواع عوامل میکروبی مواد غذایی
11 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای کشت و محیط های آزمایشگاهی
12 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای آلودگی مواد غذایی و راهایی کنترل آنها
13 اهداف یادگیری شنایی با روشهای استریلیزاسیون و گرمخانه گذاری میکروارگانیسم ها
14 اهداف یادگیری شنایی جامع با انواع میکروارگانیسم های مواد غذایی عامل بیماری یا مسمومیت ها
15 اهداف یادگیری آشنایی با تهیه رقت های متوالی در بکارگیری روشهای شناسایی و شمارش میکروارگانیسم ها
16 اهداف یادگیری شنایی با عوامل داخلی و خارجی موثر بر رشد میکروارگانیسم ها در مواد غذایی و راههای کنترل آنها
17 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای شناسایی و جداسازی اشریشیا کلی
18 اهداف یادگیری شنایی با باکتری ایشریشیا کلی و انواع بیماریزای آن
19 اهداف یادگیری شنایی با مرحله دوم جداسازی اشریشیا کلی
20 اهداف یادگیری آشنایی با بیماریهای مختلف با منشاء غذایی و اهمیت آنها
21 اهداف یادگیری بررسی و شناسایی کلیفرم ها مدفوعی و غیرمدفوعی در مواد غذایی
22 اهداف یادگیری آشنایی جامع با سالمونلا به عنوان یکی از عوامل مهم عفونت های غذایی
23 اهداف یادگیری آشنایی با محیط های کشت تفریقی باکتریهای خانواده انتروباکتریاسه
24 اهداف یادگیری آشنایی با استافیلوکوکوس اورئوس و انتروتوکسین های آن
25 اهداف یادگیری بررسی و شناسایی سالمونلا با استفاده از روش پیش غنی سازی
26 اهداف یادگیری آشنایی با بیماریهای نوپدیدو روشهای جلوگیری از ایجاد بیماری
27 اهداف یادگیری آشنایی با جداسازی اختصاصی سالمونلا
28 اهداف یادگیری شنایی با انواع باسیلوس ها در مواد غذایی
29 اهداف یادگیری آشنایی با روش کشت اختصاصی سالمونلا در مواد غذایی
30 اهداف یادگیری آشنایی با کلستریدیوم ها در مواد غذایی
31 اهداف یادگیری آشنایی با روش افتراقی تشخیص سالمونلا
32 اهداف یادگیری بررسی اهمیت لیستریا در مواد غذایی
33 اهداف یادگیری استفاده از محیط های غنی کننده در تشخیص لیستریا
34 اهداف یادگیری آشنایی با کمپیلوباکتر و آرکوباکتر در مواد غذایی
35 اهداف یادگیری آشنایی با روش کشت اختصاصی لیستریا
36 اهداف یادگیری اهمیت ویبریوها در مواد غذایی و آشنایی با انواع آنه
37 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای کشت و شمارش انواع باکتریهای سرماگرا در مواد غذایی
38 اهداف یادگیری آشنایی با انواع کپک ها و مخمرها در مواد غذایی
39 اهداف یادگیری آشنایی با انواع سودوموناس ها و اهمیت آنها در فساد مواد غذایی
40 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای شناسایی سموم میکروبی در مواد غذایی
41 اهداف یادگیری آشنایی با استاندارد های میکروبیولو›یکی کارخانجات صنایع مواد غذایی
42 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
43 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
44 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
45 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
46 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
47 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
48 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
49 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
50 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
51 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
52 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
53 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
54 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
55 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
56 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
57 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
58 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
59 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
60 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
61 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
62 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
63 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
64 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
65 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
66 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
67 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
68 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
69 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
70 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
71 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
72 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
73 روش تدریس ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی
74 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
75 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
76 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
77 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
78 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
79 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
80 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
81 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
82 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
83 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
84 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
85 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
86 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
87 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
88 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
89 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
90 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
91 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
92 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
93 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
94 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
95 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
96 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
97 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
98 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
99 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
100 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
101 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
102 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
103 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
104 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
105 وظایف دانشجو حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده
106 منبع میکروبیولوژی غذایی مدرن
107 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
108 منبع میکروبیولوژی غذایی مدرن
109 منبع استاندارد ها
110 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
111 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
112 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
113 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
114 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
115 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
116 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
117 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
118 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
119 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
120 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
121 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
122 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
123 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
124 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
125 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
126 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
127 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
128 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
129 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
130 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
131 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
132 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
133 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
134 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
135 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
136 منبع 3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران 1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication.
137 منبع استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی
138 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
139 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
140 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
141 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
142 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
143 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
144 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
145 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
146 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
147 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
148 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
149 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
150 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
151 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
152 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
153 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
154 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
155 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
156 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
157 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
158 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
159 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
160 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
161 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
162 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
163 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
164 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
165 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
166 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
167 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
168 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس
169 مواد و امکانات آموزشی استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط
170 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
171 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
172 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
173 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
174 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
175 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
176 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
177 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
178 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
179 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
180 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
181 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
182 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
183 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
184 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
185 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
186 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
187 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
188 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
189 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
190 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
191 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
192 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
193 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
194 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
195 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
196 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
197 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
198 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
199 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
200 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر
201 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی
202 فایل Pdf File