1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس به عنوان یکی از دروس الزامی برای دانشجویان کارشناسی بهداشت مواد غذایی میباشد. |
2 |
هدف کلی |
هدف کلی از این درس آشنایی دانشجویان با انواع میکروئارگانیسم های بیماریزا و مولد فساد در مواد غذایی، راه های کنترل و پیشگیری از آنها و روشه های تشخیص آنها در مواد غذایی می باشد |
3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو بایستی با روشهای جداسازی و شناسایی میکروارگانیسم ها و انواع عوامل میکروبی آشنایی داشته باشد. |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع میکروارگانیسم های بیماریزا و مولد فساد در مواد غذایی و راههای کنترل آنها،همچنین بطور عملی نسبت به شناسایی این گونه میکروارگانیسمها می پردازد و راههای جداسازی آنها را فرا می گیرد. با استانداردها و قوانین مربوط به میکروب شناسی مواد غذایی آشنا شده ومهارت استفاده و بکارگیری آنها را فرا می گیرد |
5 |
روش تدریس |
استفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
7 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
8 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
10 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع عوامل میکروبی مواد غذایی |
11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای کشت و محیط های آزمایشگاهی |
12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای آلودگی مواد غذایی و راهایی کنترل آنها |
13 |
اهداف یادگیری |
شنایی با روشهای استریلیزاسیون و گرمخانه گذاری میکروارگانیسم ها |
14 |
اهداف یادگیری |
شنایی جامع با انواع میکروارگانیسم های مواد غذایی عامل بیماری یا مسمومیت ها |
15 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با تهیه رقت های متوالی در بکارگیری روشهای شناسایی و شمارش میکروارگانیسم ها |
16 |
اهداف یادگیری |
شنایی با عوامل داخلی و خارجی موثر بر رشد میکروارگانیسم ها در مواد غذایی و راههای کنترل آنها |
17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای شناسایی و جداسازی اشریشیا کلی |
18 |
اهداف یادگیری |
شنایی با باکتری ایشریشیا کلی و انواع بیماریزای آن |
19 |
اهداف یادگیری |
شنایی با مرحله دوم جداسازی اشریشیا کلی |
20 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با بیماریهای مختلف با منشاء غذایی و اهمیت آنها |
21 |
اهداف یادگیری |
بررسی و شناسایی کلیفرم ها مدفوعی و غیرمدفوعی در مواد غذایی |
22 |
اهداف یادگیری |
آشنایی جامع با سالمونلا به عنوان یکی از عوامل مهم عفونت های غذایی |
23 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محیط های کشت تفریقی باکتریهای خانواده انتروباکتریاسه |
24 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با استافیلوکوکوس اورئوس و انتروتوکسین های آن |
25 |
اهداف یادگیری |
بررسی و شناسایی سالمونلا با استفاده از روش پیش غنی سازی |
26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با بیماریهای نوپدیدو روشهای جلوگیری از ایجاد بیماری |
27 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جداسازی اختصاصی سالمونلا |
28 |
اهداف یادگیری |
شنایی با انواع باسیلوس ها در مواد غذایی |
29 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش کشت اختصاصی سالمونلا در مواد غذایی |
30 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کلستریدیوم ها در مواد غذایی |
31 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش افتراقی تشخیص سالمونلا |
32 |
اهداف یادگیری |
بررسی اهمیت لیستریا در مواد غذایی |
33 |
اهداف یادگیری |
استفاده از محیط های غنی کننده در تشخیص لیستریا |
34 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کمپیلوباکتر و آرکوباکتر در مواد غذایی |
35 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش کشت اختصاصی لیستریا |
36 |
اهداف یادگیری |
اهمیت ویبریوها در مواد غذایی و آشنایی با انواع آنه |
37 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای کشت و شمارش انواع باکتریهای سرماگرا در مواد غذایی |
38 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع کپک ها و مخمرها در مواد غذایی |
39 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع سودوموناس ها و اهمیت آنها در فساد مواد غذایی |
40 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای شناسایی سموم میکروبی در مواد غذایی |
41 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با استاندارد های میکروبیولو›یکی کارخانجات صنایع مواد غذایی |
42 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
43 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
44 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
45 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
46 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
47 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
48 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
49 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
50 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
51 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
52 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
53 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
54 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
55 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
56 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
57 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
58 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
59 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
60 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
61 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
62 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
63 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
64 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
65 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
66 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
67 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
68 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
69 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
70 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
71 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
72 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
73 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
74 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
75 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
76 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
77 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
78 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
79 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
80 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
81 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
82 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
83 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
84 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
85 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
86 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
87 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
88 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
89 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
90 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
91 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
92 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
93 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
94 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
95 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
96 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
97 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
98 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
99 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
100 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
101 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
102 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
103 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
104 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
105 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
106 |
منبع |
میکروبیولوژی غذایی مدرن |
107 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
108 |
منبع |
میکروبیولوژی غذایی مدرن |
109 |
منبع |
استاندارد ها |
110 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
111 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
112 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
113 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
114 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
115 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
116 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
117 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
118 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
119 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
120 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
121 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
122 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
123 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
124 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
125 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
126 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
127 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
128 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
129 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
130 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
131 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
132 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
133 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
134 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
135 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
136 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
137 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
138 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
139 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
140 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
141 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
142 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
143 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
144 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
145 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
146 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
147 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
148 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
149 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
150 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
151 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
152 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
153 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
154 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
155 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
156 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
157 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
158 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
159 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
160 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
161 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
162 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
163 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
164 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
165 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
166 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
167 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
168 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
169 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
170 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
171 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
172 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
173 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
174 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
175 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
176 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
177 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
178 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
179 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
180 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
181 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
182 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
183 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
184 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
185 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
186 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
187 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
188 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
189 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
190 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
191 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
192 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
193 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
194 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
195 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
196 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
197 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
198 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
199 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
200 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
201 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
202 |
فایل |
Pdf File |