| 1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس به عنوان یکی از دروس الزامی برای دانشجویان کارشناسی بهداشت مواد غذایی میباشد. |
| 2 |
هدف کلی |
هدف کلی از این درس آشنایی دانشجویان با انواع میکروئارگانیسم های بیماریزا و مولد فساد در مواد غذایی، راه های کنترل و پیشگیری از آنها و روشه های تشخیص آنها در مواد غذایی می باشد |
| 3 |
شایستگی های پایه |
دانشجو بایستی با روشهای جداسازی و شناسایی میکروارگانیسم ها و انواع عوامل میکروبی آشنایی داشته باشد. |
| 4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی دانشجویان با انواع میکروارگانیسم های بیماریزا و مولد فساد در مواد غذایی و راههای کنترل آنها،همچنین بطور عملی نسبت به شناسایی این گونه میکروارگانیسمها می پردازد و راههای جداسازی آنها را فرا می گیرد. با استانداردها و قوانین مربوط به میکروب شناسی مواد غذایی آشنا شده ومهارت استفاده و بکارگیری آنها را فرا می گیرد |
| 5 |
روش تدریس |
استفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 6 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 7 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 8 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 9 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 10 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع عوامل میکروبی مواد غذایی |
| 11 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای کشت و محیط های آزمایشگاهی |
| 12 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای آلودگی مواد غذایی و راهایی کنترل آنها |
| 13 |
اهداف یادگیری |
شنایی با روشهای استریلیزاسیون و گرمخانه گذاری میکروارگانیسم ها |
| 14 |
اهداف یادگیری |
شنایی جامع با انواع میکروارگانیسم های مواد غذایی عامل بیماری یا مسمومیت ها |
| 15 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با تهیه رقت های متوالی در بکارگیری روشهای شناسایی و شمارش میکروارگانیسم ها |
| 16 |
اهداف یادگیری |
شنایی با عوامل داخلی و خارجی موثر بر رشد میکروارگانیسم ها در مواد غذایی و راههای کنترل آنها |
| 17 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای شناسایی و جداسازی اشریشیا کلی |
| 18 |
اهداف یادگیری |
شنایی با باکتری ایشریشیا کلی و انواع بیماریزای آن |
| 19 |
اهداف یادگیری |
شنایی با مرحله دوم جداسازی اشریشیا کلی |
| 20 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با بیماریهای مختلف با منشاء غذایی و اهمیت آنها |
| 21 |
اهداف یادگیری |
بررسی و شناسایی کلیفرم ها مدفوعی و غیرمدفوعی در مواد غذایی |
| 22 |
اهداف یادگیری |
آشنایی جامع با سالمونلا به عنوان یکی از عوامل مهم عفونت های غذایی |
| 23 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با محیط های کشت تفریقی باکتریهای خانواده انتروباکتریاسه |
| 24 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با استافیلوکوکوس اورئوس و انتروتوکسین های آن |
| 25 |
اهداف یادگیری |
بررسی و شناسایی سالمونلا با استفاده از روش پیش غنی سازی |
| 26 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با بیماریهای نوپدیدو روشهای جلوگیری از ایجاد بیماری |
| 27 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با جداسازی اختصاصی سالمونلا |
| 28 |
اهداف یادگیری |
شنایی با انواع باسیلوس ها در مواد غذایی |
| 29 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش کشت اختصاصی سالمونلا در مواد غذایی |
| 30 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کلستریدیوم ها در مواد غذایی |
| 31 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش افتراقی تشخیص سالمونلا |
| 32 |
اهداف یادگیری |
بررسی اهمیت لیستریا در مواد غذایی |
| 33 |
اهداف یادگیری |
استفاده از محیط های غنی کننده در تشخیص لیستریا |
| 34 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با کمپیلوباکتر و آرکوباکتر در مواد غذایی |
| 35 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روش کشت اختصاصی لیستریا |
| 36 |
اهداف یادگیری |
اهمیت ویبریوها در مواد غذایی و آشنایی با انواع آنه |
| 37 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای کشت و شمارش انواع باکتریهای سرماگرا در مواد غذایی |
| 38 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع کپک ها و مخمرها در مواد غذایی |
| 39 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با انواع سودوموناس ها و اهمیت آنها در فساد مواد غذایی |
| 40 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای شناسایی سموم میکروبی در مواد غذایی |
| 41 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با استاندارد های میکروبیولو›یکی کارخانجات صنایع مواد غذایی |
| 42 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 43 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 44 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 45 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 46 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 47 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 48 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 49 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 50 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 51 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 52 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 53 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 54 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 55 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 56 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 57 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 58 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 59 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 60 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 61 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 62 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 63 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 64 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 65 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 66 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 67 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 68 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 69 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 70 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 71 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 72 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 73 |
روش تدریس |
ستفاده از روشهای سخنرانی، پرسش و پاسخ، نمایشی، بحث های گروهی، مشارکتی، تکلیف، ارائه پروژه، و تشخیص های آزمایشگاهی |
| 74 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 75 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 76 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 77 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 78 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 79 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 80 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 81 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 82 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 83 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 84 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 85 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 86 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 87 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 88 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 89 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 90 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 91 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 92 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 93 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 94 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 95 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 96 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 97 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 98 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 99 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 100 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 101 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 102 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 103 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 104 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 105 |
وظایف دانشجو |
حضور در کلاسهای نظری و عملی بطور مرتب ، ارائه پروژه و تکلیف و پاسخگویی به سوالات و پرسش های مطرح شده |
| 106 |
منبع |
میکروبیولوژی غذایی مدرن |
| 107 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 108 |
منبع |
میکروبیولوژی غذایی مدرن |
| 109 |
منبع |
استاندارد ها |
| 110 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 111 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 112 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 113 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 114 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 115 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 116 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 117 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 118 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 119 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 120 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 121 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 122 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 123 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 124 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 125 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 126 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 127 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 128 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 129 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 130 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 131 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 132 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 133 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 134 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 135 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 136 |
منبع |
3- محسن زاده و همکاران. 1392. میکروارگانیسم های بیماریزا با منشاء غذایی (مکانیسم ها و بیماریزایی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 4-محسن زاده م. و خانزادی س. 1391. تضمین کیفیت و سلامت مواد غذایی (با منشاء دامی). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد. (ترجمه) 5-استانداردهای مربوط به مواد غذایی. موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
1. Adams, M.R. and Moss, M.O. Food microbiology. New Age International Publishers, New Delhi, India 2. Jay, J.M. Modern food microbiology, An Aspen Publication. |
| 137 |
منبع |
استانداردها و قوانین و پروتکل های آزمایشگاهی |
| 138 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 139 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 140 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 141 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 142 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 143 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 144 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 145 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 146 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 147 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 148 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 149 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 150 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 151 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 152 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 153 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 154 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 155 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 156 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 157 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 158 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 159 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 160 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 161 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 162 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 163 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 164 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 165 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 166 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 167 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 168 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و عکس |
| 169 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از سیستم آموزش مجازی و نمایش فیلم و انجام آزمایشات مرتبط |
| 170 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 171 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 172 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 173 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 174 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 175 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 176 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 177 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 178 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 179 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 180 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 181 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 182 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 183 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 184 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 185 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 186 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 187 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 188 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 189 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 190 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 191 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 192 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 193 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 194 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 195 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 196 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 197 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 198 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 199 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 200 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی، امتحان میان ترم، امتحان پایان ترم، تکالیف هفتگی و ارزشیابی های مستمر |
| 201 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیت گروهی و ارزیابی عملی |
| 202 |
فایل |
Pdf File |