طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس به عنوان درس اصلی در برنامه آموزشی دانشجویان می باشد.
2 هدف کلی آشنایی دانشجویان رشته کارشناسی بهداشت مواد غذایی با آلودگی های محیطی و نحوه کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایجاد شده به وسیله آنها
3 شایستگی های پایه دانشجویان بایستی درس باکتری شناسی اختصاصی و بیماریهاراگذرانده باشند
4 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویاى و افزایش آگاهی ایشان نسبت به اماکن تولید و عرضه مواد غذایی، ایمنی و بهسازی محیط، آلودگی های محیطی، ضدعفونی کردن، پرتوها و حفاظت شغلی
5 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
6 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
7 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
8 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
9 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
10 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با اصطلاحات و تعاریف مربوط
11 اهداف یادگیری آشنایی با محورهای اصلی بهداشت محیط
12 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با مفاهیم سلامتی و بیماری
13 اهداف یادگیری آشنایی با عوارض و بیماریهای ناشی از مصرف مواد غذایی
14 اهداف یادگیری آشنایی دانشجویان با روشها و اصول کنترل بیماریها و روشهای پیشگیری از آنها
15 اهداف یادگیری آشنایی با انواع بیماریهای منتقله از مواد غذایی
16 اهداف یادگیری آشنایی با اصول و قوانین بهداشت فردی و انواع مخاطرات شغلی
17 اهداف یادگیری آشنایی با انواع آلاینده های موجود در هوا
18 اهداف یادگیری آشنایی با اصول و روشهای بهداشت و تصفیه آب
19 اهداف یادگیری آشنایی با استاندارد های آب شرب مورد نیاز در کارخانجات مواد غذایی و صنایع وابسته
20 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای دفع ضایعات و تصفیه فاضلاب
21 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای ساماندهی پساب و زباله های کارخانجات مواد غذایی
22 اهداف یادگیری آشنایی با بهداشت اماکن مواد غذایی
23 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای کنترل حشرات و جوندگان
24 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای ضدعفونی کننده ها و نحوه استفاده از انها در کارخانجات مواد غذایی
25 اهداف یادگیری آشنایی با انواع آلاینده های خاک و میکروارگانیسم های منتقله از طریق خاک
26 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
27 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
28 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
29 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
30 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
31 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
32 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
33 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
34 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
35 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
36 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
37 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
38 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
39 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
40 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
41 روش تدریس ارائه سخنرانی و نمایش فیلم و عکس، ارزیابی شفاهی، پرسش و پاسخ کلاسی
42 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
43 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
44 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
45 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
46 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
47 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
48 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
49 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
50 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
51 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
52 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
53 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
54 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
55 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
56 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
57 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی و ارائه سمینار و تحقیق
58 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
59 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
60 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
61 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
62 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
63 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
64 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
65 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
66 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
67 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
68 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
69 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
70 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
71 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
72 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
73 منبع 1- امیربیگی حسن. اصول بهداشت محیط. انتشارات رفیع 2- شریعت پناهی محمد. مبانی بهداشت محیط – انتشارات دانشگاه تهران 3- Koren, H. (1991). Handbook of Environmental Health and Safety, Second Edition, Lewis Publishers.
74 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
75 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
76 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
77 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
78 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
79 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
80 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
81 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
82 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
83 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
84 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
85 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
86 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
87 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
88 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
89 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی، استفاده از سیستم آموزش مجازی
90 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
91 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
92 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
93 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
94 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
95 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
96 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
97 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
98 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
99 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
100 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
101 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
102 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
103 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
104 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
105 نحوه ارزشیابی امتحانات در طول نیمسال و پایان نیمسال، آزمونک، ارزیابی شفاهی، ارائه تکلیف و سمینار و تحقیق
106 فایل Pdf File