1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
این درس از درسهای اصلی دانشجویان کارشناسی می باشد |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با روشهای کنترل شیمیایی مواد غذایی |
3 |
شایستگی های پایه |
فرآگیری دروس شیمی مواد غذایی و بیوشیمی مواد غذایی |
4 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با روشهای کنترل شیمیایی مواد غذایی |
5 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
6 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
7 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
8 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
9 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
10 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
11 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
12 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
13 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
14 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
15 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
16 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
17 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
18 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
19 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
20 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
21 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
22 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
23 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
24 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
25 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
26 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
27 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
28 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
29 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
30 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
31 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
32 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
33 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
34 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
35 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
36 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
37 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
38 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
39 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
40 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
41 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
42 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
43 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
44 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
45 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
46 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
47 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
48 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
49 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
50 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
51 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
52 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
53 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
54 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
55 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
56 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
57 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
58 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
59 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
60 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
61 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
62 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
63 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
64 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
65 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
66 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
67 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
68 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
69 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
70 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
71 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
72 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
73 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
74 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
75 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
76 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
77 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
78 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
79 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
80 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
81 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
82 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
83 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
84 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
85 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
86 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
87 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
88 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
89 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
90 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
91 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
92 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
93 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
94 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
95 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
96 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
97 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
98 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
99 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
100 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
101 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
102 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
103 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
104 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
105 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
106 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
107 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
108 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
109 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
110 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
111 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
112 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
113 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
114 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
115 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
116 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
117 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
118 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
119 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
120 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
121 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
122 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
123 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
124 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
125 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
126 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
127 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
128 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
129 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
130 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
131 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
132 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
133 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
134 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
135 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
136 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
137 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
138 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
139 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
140 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
141 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
142 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
143 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
144 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
145 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
146 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
147 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
148 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
149 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
150 |
نحوه ارزشیابی |
ارزیابی شفاهی، فعالیتهای گروهی،امتحان میانترم،امتحان پایانترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک) |
151 |
مواد و امکانات آموزشی |
استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس |
152 |
منبع |
دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی
H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer
S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer. |
153 |
وظایف دانشجو |
شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار |
154 |
روش تدریس |
ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی |
155 |
اهداف یادگیری |
شناخت خصوصیات آب |
156 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با منابع تامین آب |
157 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی |
158 |
اهداف یادگیری |
شناخت روشهای محلول سازی |
159 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان رطوبت مواد غذایی |
160 |
اهداف یادگیری |
تعین میزان خاکستر در مواد غذایی |
161 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان نمک در مواد غذایی |
162 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان کربوهیدرات ها در مواد غذایی |
163 |
اهداف یادگیری |
شناخت کربوهیدرات ها |
164 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان چربی |
165 |
اهداف یادگیری |
روش ژربر در تعیین میزان چربی |
166 |
اهداف یادگیری |
اهمیت چربی ها در مواد غذایی |
167 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان پروتئین ها |
168 |
اهداف یادگیری |
اهمیت پروتئین ها در سیستم های غذایی |
169 |
اهداف یادگیری |
روش تیتراسیون فرمل |
170 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان پراکسید در مواد چرب |
171 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان ازت در مواد خوراکی |
172 |
اهداف یادگیری |
اهمیت میزان ویتامیهنها |
173 |
اهداف یادگیری |
تعیین ضریب شکست نور |
174 |
اهداف یادگیری |
تعیین وزن مخصوص |
175 |
اهداف یادگیری |
بررسی اسیدیته |
176 |
اهداف یادگیری |
اهمیت آنزیم ها |
177 |
اهداف یادگیری |
تعیین میزان اوره |
178 |
اهداف یادگیری |
تعیین افزودنی ها |
179 |
اهداف یادگیری |
تعیین کربونیل در مواد پروتئینی |
180 |
اهداف یادگیری |
خصوصیات آنزیم ها |
181 |
اهداف یادگیری |
اکسیداسیون و مالون دی آلدئید |
182 |
اهداف یادگیری |
استرس اکسیداتیو در مواد غذایی |
183 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با پلیمرهای زیستی |
184 |
فایل |
Pdf File |