طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس از درسهای اصلی دانشجویان کارشناسی می باشد
2 هدف کلی آشنایی با روشهای کنترل شیمیایی مواد غذایی
3 شایستگی های پایه فرآگیری دروس شیمی مواد غذایی و بیوشیمی مواد غذایی
4 اهداف یادگیری آشنایی با روشهای کنترل شیمیایی مواد غذایی
5 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
6 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
7 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
8 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
9 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
10 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
11 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
12 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
13 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
14 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
15 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
16 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
17 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
18 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
19 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
20 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
21 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
22 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
23 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
24 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
25 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
26 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
27 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
28 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
29 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
30 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
31 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
32 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
33 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
34 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
35 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
36 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
37 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
38 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
39 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
40 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
41 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
42 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
43 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
44 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
45 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
46 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
47 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
48 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
49 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
50 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
51 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
52 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
53 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
54 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
55 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
56 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
57 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
58 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
59 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
60 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
61 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
62 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
63 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
64 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
65 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
66 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
67 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
68 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
69 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
70 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
71 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
72 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
73 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
74 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
75 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
76 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
77 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
78 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
79 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
80 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
81 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
82 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
83 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
84 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
85 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
86 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
87 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
88 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
89 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
90 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
91 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
92 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
93 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
94 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
95 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
96 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
97 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
98 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
99 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
100 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
101 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
102 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
103 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
104 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
105 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
106 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
107 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
108 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
109 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
110 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
111 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
112 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
113 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
114 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
115 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
116 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
117 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
118 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
119 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
120 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
121 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
122 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
123 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
124 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
125 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
126 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
127 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
128 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
129 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
130 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
131 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
132 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
133 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
134 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
135 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
136 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
137 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
138 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
139 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
140 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
141 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
142 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
143 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
144 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
145 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
146 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
147 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
148 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
149 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
150 نحوه ارزشیابی ارزیابی شفاهی، فعالیت‌های گروهی،امتحان میان‌ترم،امتحان پایان‌ترم،تکالیف هفتگی، ارزشیابی مستمر (آزمونک)
151 مواد و امکانات آموزشی استفاده از کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی و عکس و فیلم و استفاده از سیستم آموزش مجازی و ارائه فیلم و عکس
152 منبع دکتر فاطمی. شیمی مواد غذایی H.D. Belitz and W. Grosch. (2009). Food Chemistry.(4th edition). Springer S. Suzanne Nielsen (2014). Food Analysis. Springer.
153 وظایف دانشجو شرکت در بحث های گروهی کلاس و ارائه سمینار و شرکت در کلاسهای عملی و ارائه گزارش کار
154 روش تدریس ارائه سخنرانی و پرسش و پاسخ کلاسی، فیلم، مبتنی بر مساله، مبتنی بر پروژه، آزمایشگاهی، بازدید علمی، یادگیری مشارکتی، بحث گروهی
155 اهداف یادگیری شناخت خصوصیات آب
156 اهداف یادگیری آشنایی با منابع تامین آب
157 اهداف یادگیری آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی
158 اهداف یادگیری شناخت روشهای محلول سازی
159 اهداف یادگیری تعیین میزان رطوبت مواد غذایی
160 اهداف یادگیری تعین میزان خاکستر در مواد غذایی
161 اهداف یادگیری تعیین میزان نمک در مواد غذایی
162 اهداف یادگیری تعیین میزان کربوهیدرات ها در مواد غذایی
163 اهداف یادگیری شناخت کربوهیدرات ها
164 اهداف یادگیری تعیین میزان چربی
165 اهداف یادگیری روش ژربر در تعیین میزان چربی
166 اهداف یادگیری اهمیت چربی ها در مواد غذایی
167 اهداف یادگیری تعیین میزان پروتئین ها
168 اهداف یادگیری اهمیت پروتئین ها در سیستم های غذایی
169 اهداف یادگیری روش تیتراسیون فرمل
170 اهداف یادگیری تعیین میزان پراکسید در مواد چرب
171 اهداف یادگیری تعیین میزان ازت در مواد خوراکی
172 اهداف یادگیری اهمیت میزان ویتامیهنها
173 اهداف یادگیری تعیین ضریب شکست نور
174 اهداف یادگیری تعیین وزن مخصوص
175 اهداف یادگیری بررسی اسیدیته
176 اهداف یادگیری اهمیت آنزیم ها
177 اهداف یادگیری تعیین میزان اوره
178 اهداف یادگیری تعیین افزودنی ها
179 اهداف یادگیری تعیین کربونیل در مواد پروتئینی
180 اهداف یادگیری خصوصیات آنزیم ها
181 اهداف یادگیری اکسیداسیون و مالون دی آلدئید
182 اهداف یادگیری استرس اکسیداتیو در مواد غذایی
183 اهداف یادگیری آشنایی با پلیمرهای زیستی
184 فایل Pdf File