طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره این درس از دروس اختیاری دانشجویان ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی می باشد.
2 هدف کلی آشنایی با قوانین و استاندارد های مواد غذایی
3 شایستگی های پایه داشتن اطلاعات کافی در زمینه های سیستم های کنترل کیفیت و تضمین کیفیت مواد غذایی
4 اهداف یادگیری آشنایی با قوانین و مقررات محصولات مختلف غذایی
5 روش تدریس استفاده از سیستم های کمک آموزشی، پاورپوینت، فیلم و عکس و پرسش و پاسخ در کلاس
6 وظایف دانشجو دانشجو موظف است که مطابق سرفصل های ارائه شده در کلاس شرکت کده و در امتحانات کلاسی شرکت کند و سمینار ارائه کند
7 منبع - Hulme A., Macdonald L. 2000. Food Standards Regulation: The New Law. Jordans Pub. - Fortin ND. 2022. Food regulation: law, science, policy, and practice. John Wiley & Sons. - USDA FO. 2005. Food standards and labeling policy book. USDA Washington, DC. - Motarjemi Y, Moy G, Todd EC, editors. 2014. Encyclopedia of food safety. London: Elsevier. - Rees N, Watson D. 2000. International standards for food safety. Springer Science & Business Media. - Lees M, editor. 2003. Food authenticity and traceability. Elsevier. - Naaum A, Hanner R, editors. 2016. Seafood authenticity and traceability: A DNA-based pespective. Academic Press. - Espiñeira M, Santaclara FJ, (Editors). 2016. Advances in food traceability techniques and technologies: improving quality throughout the food chain. Woodhead Publishing. - Brereton P, (editor). 2013. New analytical approaches for verifying the origin of food. Elsevier. - Ryan JM. 2015. Food fraud. Academic Press.
8 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و پروژکتور و استفاده از تکنولوژی های آموزشی
9 نحوه ارزشیابی امتحانات کلاسی - ارائه سمینار یا سخنرانی
10 فایل Pdf File