سرفصل مطالب

سرفصل مطالب
# سرفصل مطالب طرح درس (براساس سرفصل)
1 1. بررسی انواع بازار در زمینه کالاها و خدمات
2 2. تفکیک بازارها به دو بخش واقعی و مجازی متاثر از شبکه‌های الکترونیکی و بسترهای الکترونیک
3 3. تعریف ارکان بازار و بررسی ابعاد آن
4 4. مطالعه محیط بازار بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
5 5. بررسی بسترهای لازم جهت مطالعه عمیق محیط بازار
6 6. مطالعه و بررسی شرکت بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
7 7. مطالعه اهداف شرکت بعنوان یکی از اجزا رکن شرکت اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
8 8. مطالعه وظایف مدیران شرکت بعنوان یکی از اجزا رکن شرکت اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
9 9. مطالعه رقابت بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی 10. مطالعه رقابت سنتی و مدرن بعنوان ی اجزا رکن رقابت اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
10 11. مطالعه مشارکت کنندگان بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی 12. مطالعه توزیع کنندگان بعنوان یکی از اجزا رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
11 13. مطالعه زنجیره تامین بعنوان یکی از اجزا رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی 14. مطالعه ائتلاف کنندگان بعنوان یکی از اجزا رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
12 15. مطالعه مشتری بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
13 16. مطالعه مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان یکی از اجزا رکن مشتری اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی 17. مطالعه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بعنوان یکی از اجزا رکن مشتری اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی
14 18. مطالعه مشتری اجتماعی بعنوان یکی از اجزا رکن مشتری اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی 19. بررسی مسائل جاری بازار در بازارشناسی
15 20. انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازارشناسی
16
17