1 |
آشنایی کلی با مفاهیم بازاریابی 2. مطالعه و بررسی عوامل امیخته بازاریابی |
|
2 |
3. مطالعه پارادایمهای حاکم بر بازاریابی |
|
3 |
4. بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی 5. بررسی و مطالعه برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی |
|
4 |
6. بررسی و مطالعه اجرای استراتژیک بازاریابی |
|
5 |
7. بررسی و مطالعه کنترل استراتژیک بازاریابی |
|
6 |
8. مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی |
|
7 |
9. مطالعه استراتژیهای مرتبط با قیمت در بازاریابی |
|
8 |
10. مطالعه استراتژیهای مرتبط با توزیع در بازاریابی |
|
9 |
11. مطالعه استراتژیهای مرتبط با تبلیغات در بازاریابی |
|
10 |
12. مطالعه استراتژیهای مرتبط با پیشبرد در بازاریابی 13. مطالعه استراتژیهای مرتبط با مدیریت بازاریابی رابطه مند در بازاریابی |
|
11 |
14. مطالعه استراتژیهای مرتبط با بازاریابی اجتماعی در بازاریابی 15. مطالعه استراتژیهای مرتبط با روابط عمومی در بازاریابی |
|
12 |
16. مطالعه استراتژیهای مرتبط با ساختار در بازاریابی 17. مطالعه استراتژیهای مرتبط با رقابت در بازاریابی |
|
13 |
17-استراتژی بازاریابی ویروسی |
|
14 |
|
|