| 1 |
پیدایش -تعریف اینترنت –سطوح –اثر اینترنت تعریف بازاریابی الکترونیکی-ضرورت بازاریابی الکترونیکی-تاریخچه |
|
| 2 |
پارادایم ها –مفاهیم –چرخه –تکامل –کارکردها –حوزه فعالیتهای بازاریابی الکترونیک آمیخته بازاریابی الکترونیکی –محصول الکترونیک –مدلها |
|
| 3 |
آمیخته بازاریابی الکترونیکی –قیمت گذاری الکترونیک –مدلها |
|
| 4 |
آمیخته بازاریابی الکترونیکی –توزیع الکترونیک –مدلها آمیخته بازاریابی الکترونیکی –تبلیغات الکترونیک –مدلها |
|
| 5 |
اشکال مختلف تبلیغات الکترونیکی |
|
| 6 |
پست الکترونیک –موتور های جستجو –بنرها – |
|
| 7 |
وبلاگ ها –انواع –کارکردها –مقایسه با وب سایت ها مدل آیداس |
|
| 8 |
بنر- تعریف – انواع –فضاهای الکترونیک –وب سایت ها |
|
| 9 |
آمیخته محیط دیجیتال |
|
| 10 |
اهداف –اشکال –فرایند –استراتژی –مدلها و برنامه ریزی بازاریابی الکترونیکی |
|
| 11 |
تحقیقات بازاریابی الکترونیکی- فعالان محیط الکترونیک ابزارها –روشهای بازاریابی الکترونیکی |
|
| 12 |
اصول بازاریابی الکترونیکی |
|
| 13 |
روشهای بازاریابی الکترونیک بدون موتور جستجو –بهترین روشها |
|
| 14 |
ارزش و مزایای–موانع و چالشهای بازاریابی الکترونیکی |
|