سرفصل مطالب

سرفصل مطالب
# سرفصل مطالب طرح درس (براساس سرفصل)
1  پیدایش -تعریف اینترنت –سطوح –اثر اینترنت  تعریف بازاریابی الکترونیکی-ضرورت بازاریابی الکترونیکی-تاریخچه
2  پارادایم ها –مفاهیم –چرخه –تکامل –کارکردها –حوزه فعالیتهای بازاریابی الکترونیک  آمیخته بازاریابی الکترونیکی –محصول الکترونیک –مدلها
3  آمیخته بازاریابی الکترونیکی –قیمت گذاری الکترونیک –مدلها
4  آمیخته بازاریابی الکترونیکی –توزیع الکترونیک –مدلها  آمیخته بازاریابی الکترونیکی –تبلیغات الکترونیک –مدلها
5  اشکال مختلف تبلیغات الکترونیکی
6  پست الکترونیک –موتور های جستجو –بنرها –
7  وبلاگ ها –انواع –کارکردها –مقایسه با وب سایت ها  مدل آیداس
8  بنر- تعریف – انواع –فضاهای الکترونیک –وب سایت ها
9  آمیخته محیط دیجیتال
10  اهداف –اشکال –فرایند –استراتژی –مدلها و برنامه ریزی بازاریابی الکترونیکی
11  تحقیقات بازاریابی الکترونیکی- فعالان محیط الکترونیک  ابزارها –روشهای بازاریابی الکترونیکی
12  اصول بازاریابی الکترونیکی
13  روشهای بازاریابی الکترونیک بدون موتور جستجو –بهترین روشها
14  ارزش و مزایای–موانع و چالشهای بازاریابی الکترونیکی