1 |
جالش دوم برند ورزشی |
|
2 |
آشنایی دانشجویان با مفاهیم برند,1. بررسی جایگاه برنددر بازاریابی |
|
3 |
2. بررسی آمیخته ابعاد برند و انواع برند |
|
4 |
3. آشنایی با مفاهیم برند |
|
5 |
4. مطالعه شخصیت برند ؛معماری برند؛طراحی برند |
|
6 |
5. آشنایی با رویکردهای برند و رویکردهای ارزش ویژه برند |
|
7 |
6. مفاهیم ارزش ویزه برند |
|
8 |
7. آشنایی با مدلهای برند :مدلهای ارزش ویزه برند؛ آشنایی مدل جامع برند ؛آشنایی با مدل هم نوایی برند |
|
9 |
7. آشنایی با مدلهای برند :مدلهای ارزش ویزه برند؛ آشنایی مدل جامع برند ؛آشنایی با مدل هم نوایی برند |
|
10 |
8. مدیریت برند و ارتباطات رسانه در مدیریت برند |
|
11 |
9. جوامع برند |
|
12 |
10. مرگ برند و احیا برند |
|
13 |
11. استراتژی برند |
|
14 |
12. تحلیل مسائل جاری بازار در برندینگ ورزش |
|
15 |
13. انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث تبلیغات و برند ورزشی |
|
16 |
چالش سوم برند ورزشی |
|