1 |
تعاریف بازار |
|
2 |
بررسی انواع بازار در زمینه کالاها و خدمات |
|
3 |
تفکیک بازارها به دو بخش واقعی و مجازی متاثر از شبکه های الکترونیکی و بسترهای الکترونیک تعریف ارکان بازار و بررسی ابعاد آن |
|
4 |
مطالعه محیط بازار بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی بررسی بسترهای لازم جهت مطالعه عمیق محیط بازار |
|
5 |
مطالعه و بررسی شرکت بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی مطالعه اهداف شرکت بعنوان یکی از اجزا رکن شرکت اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
6 |
مطالعه وظایف مدیران شرکت بعنوان یکی از اجزا رکن شرکت اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
7 |
مطالعه رقابت بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
8 |
مطالعه رقابت سنتی و مدرن بعنوان ی اجزا رکن رقابت اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
9 |
مطالعه مشارکت کنندگان بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
10 |
مطالعه توزیع کنندگان بعنوان یکی از اجزا رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
11 |
مطالعه زنجیره تامین بعنوان یکی از اجزا رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
12 |
مطالعه ائتلاف کنندگان بعنوان یکی از اجزا رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
13 |
مطالعه مشتری بعنوان رکن اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی مطالعه مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان یکی از اجزا رکن مشتری اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
14 |
مطالعه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بعنوان یکی از اجزا رکن مشتری اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی مطالعه مشتری اجتماعی بعنوان یکی از اجزا رکن مشتری اثرگذار بر فعالیتهای بازارشناسی |
|
15 |
بررسی مسائل جاری بازار در بازارشناسی انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازارشناسی |
|
16 |
بازارشناسی در سایر متون |
|
17 |
ارکان جدید بازار شناسی |
|
18 |
شیفت پارادایم ها در بازارشناسی |
|
19 |
|
|
20 |
|
|