سرفصل مطالب

سرفصل مطالب
# سرفصل مطالب طرح درس (براساس سرفصل)
1 1. آشنایی کلی با مفاهیم بازاریابی 2. مطالعه و بررسی عوامل امیخته بازاریابی
2 4. بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی
3 8. مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی
4 9. مطالعه استراتژیهای مرتبط با قیمت در بازاریابی
5 10. مطالعه استراتژیهای مرتبط با توزیع در بازاریابی
6 11. مطالعه استراتژیهای مرتبط با تبلیغات در بازاریابی 12. مطالعه استراتژیهای مرتبط با پیشبرد در بازاریابی
7 13. مطالعه استراتژیهای مرتبط با مدیریت بازاریابی رابطه مند در بازاریابی
8 14. مطالعه استراتژیهای مرتبط با بازاریابی اجتماعی در بازاریابی
9 15. مطالعه استراتژیهای مرتبط با روابط عمومی در بازاریابی
10 16. مطالعه استراتژیهای مرتبط با ساختار در بازاریابی
11 17. مطالعه استراتژیهای مرتبط با رقابت در بازاریابی
12 18. مطالعه استراتژیهای مرتبط باآمیخته الکترونیکی در بازاریابی
13 19. مطالعه استراتژیهای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی
14 20. بررسی مسائل جاری بازار در بازاریابی استراتژیک
15 21. انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازاریابی استراتژیک
16
17
18