1 |
1. آشنایی کلی با مفاهیم بازاریابی 2. مطالعه و بررسی عوامل امیخته بازاریابی |
|
2 |
4. بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی |
|
3 |
8. مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی |
|
4 |
9. مطالعه استراتژیهای مرتبط با قیمت در بازاریابی |
|
5 |
10. مطالعه استراتژیهای مرتبط با توزیع در بازاریابی |
|
6 |
11. مطالعه استراتژیهای مرتبط با تبلیغات در بازاریابی 12. مطالعه استراتژیهای مرتبط با پیشبرد در بازاریابی |
|
7 |
13. مطالعه استراتژیهای مرتبط با مدیریت بازاریابی رابطه مند در بازاریابی |
|
8 |
14. مطالعه استراتژیهای مرتبط با بازاریابی اجتماعی در بازاریابی |
|
9 |
15. مطالعه استراتژیهای مرتبط با روابط عمومی در بازاریابی |
|
10 |
16. مطالعه استراتژیهای مرتبط با ساختار در بازاریابی |
|
11 |
17. مطالعه استراتژیهای مرتبط با رقابت در بازاریابی |
|
12 |
18. مطالعه استراتژیهای مرتبط باآمیخته الکترونیکی در بازاریابی |
|
13 |
19. مطالعه استراتژیهای مرتبط با شبکههای اجتماعی در بازاریابی |
|
14 |
20. بررسی مسائل جاری بازار در بازاریابی استراتژیک |
|
15 |
21. انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازاریابی استراتژیک |
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|