1 |
بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی |
|
2 |
-آشنایی کلی با مفاهیم و آمیخته بازاریابی |
|
3 |
-بررسی و مطالعه کنترل استراتژیک بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی |
|
4 |
بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی |
|
5 |
-بررسی و مطالعه برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی -بررسی و مطالعه اجرای استراتژیک بازاریابی |
|
6 |
-بررسی و مطالعه کنترل استراتژیک بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی |
|
7 |
-مطالعه استراتژیهای مرتبط با قیمت در بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با توزیع در بازاریابی |
|
8 |
مطالعه استراتژیهای مرتبط با تبلیغات در بازاریابی |
|
9 |
-مطالعه استراتژیهای مرتبط با پیشبرد در بازاریابی |
|
10 |
مطالعه استراتژیهای مرتبط با مدیریت بازاریابی رابطه مند در بازاریابی |
|
11 |
در بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با روابط عمومی در بازاریابی-مطالعه استراتژیهای مرتبط با بازاریابی اجتماعی |
|
12 |
-مطالعه استراتژیهای مرتبط با ساختار در بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با رقابت در بازاریابی |
|
13 |
مطالعه استراتژیهای مرتبط باآمیخته الکترونیکی در بازاریابی |
|
14 |
انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازاریابی استراتژیک |
|
15 |
انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازاریابی استراتژیک |
|
16 |
مطالعه استراتژیهای مرتبط با شبکه های اجتماعی در بازاریابی 20-بررسی مسائل جاری بازار در بازاریابی استراتژیک |
|
17 |
مطالعه پارادایم های حاکم بر بازاریابی |
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|