سرفصل مطالب

سرفصل مطالب
# سرفصل مطالب طرح درس (براساس سرفصل)
1 بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی
2 -آشنایی کلی با مفاهیم و آمیخته بازاریابی
3 -بررسی و مطالعه کنترل استراتژیک بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی
4 بررسی استراتژی و مفهوم آن در کلیه سطوح علی الخصوص سطح عملیاتی
5 -بررسی و مطالعه برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی -بررسی و مطالعه اجرای استراتژیک بازاریابی
6 -بررسی و مطالعه کنترل استراتژیک بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با محصول در بازاریابی
7 -مطالعه استراتژیهای مرتبط با قیمت در بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با توزیع در بازاریابی
8 مطالعه استراتژیهای مرتبط با تبلیغات در بازاریابی
9 -مطالعه استراتژیهای مرتبط با پیشبرد در بازاریابی
10 مطالعه استراتژیهای مرتبط با مدیریت بازاریابی رابطه مند در بازاریابی
11 در بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با روابط عمومی در بازاریابی-مطالعه استراتژیهای مرتبط با بازاریابی اجتماعی
12 -مطالعه استراتژیهای مرتبط با ساختار در بازاریابی -مطالعه استراتژیهای مرتبط با رقابت در بازاریابی
13 مطالعه استراتژیهای مرتبط باآمیخته الکترونیکی در بازاریابی
14 انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازاریابی استراتژیک
15 انجام یک تحقیق انفرادی توسط دانشجویان در مورد یکی از مباحث بازاریابی استراتژیک
16 مطالعه استراتژیهای مرتبط با شبکه های اجتماعی در بازاریابی 20-بررسی مسائل جاری بازار در بازاریابی استراتژیک
17 مطالعه پارادایم های حاکم بر بازاریابی
18
19
20
21
22
23