طرح درس (براساس سرفصل)

طرح درس (براساس سرفصل)
# عنوان توضیحات
1 جایگاه درس در برنامه درسی دوره اجباری
2 هدف کلی آشنایی با ساختار مواد غذایی و اصلاح و تنوع در فرمولاسیون مواد غذایی
3 شایستگی های پایه آشنایی با شیمی و فیزیک مواد غذایی
4 اهداف یادگیری شناخت به اهمیت و جایگاه فرمولاسیون در صنعت غدا
5 اهداف یادگیری ترکیبت مواد غذاییو نقش آنها در ایجاد ساختار مواد غذایی
6 اهداف یادگیری ترکیبت مواد غذاییو نقش آنها در ایجاد ساختار مواد غذایی
7 اهداف یادگیری آشنایی با ساختار فیزیکی مواد غذایی
8 اهداف یادگیری شناسایی ترکیب مهم در ایجاد ساختار مواد غذایی
9 اهداف یادگیری شناسایی امولسیفایر ها و نقش آنها در ایجاد و بهمبود ساختار غدایی
10 اهداف یادگیری شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط کربوهیدارت ها
11 اهداف یادگیری شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط کربوهیدارت ها
12 اهداف یادگیری شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط پروتئین ها
13 اهداف یادگیری شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط پروتئین ها
14 اهداف یادگیری نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات لبنی
15 اهداف یادگیری نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات نانوایی
16 اهداف یادگیری نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات قنادی
17 اهداف یادگیری نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات مارگارین
18 اهداف یادگیری نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات اسپریدها
19 اهداف یادگیری نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات لبنی
20 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
21 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
22 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
23 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
24 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
25 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
26 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
27 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
28 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
29 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
30 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
31 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
32 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
33 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
34 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
35 روش تدریس ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید
36 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث
37 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث
38 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث
39 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث
40 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث
41 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث
42 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
43 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
44 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
45 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
46 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
47 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
48 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
49 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
50 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
51 وظایف دانشجو مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه
52 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
53 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
54 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
55 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
56 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
57 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
58 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
59 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
60 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
61 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور
62 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی
63 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی
64 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی
65 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی
66 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی
67 مواد و امکانات آموزشی کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی
68 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
69 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
70 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
71 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
72 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
73 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
74 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
75 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
76 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
77 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس
78 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن
79 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن
80 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن
81 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن
82 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن
83 نحوه ارزشیابی حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن
84 فایل Pdf File