1 |
جایگاه درس در برنامه درسی دوره |
اجباری |
2 |
هدف کلی |
آشنایی با ساختار مواد غذایی و اصلاح و تنوع در فرمولاسیون مواد غذایی |
3 |
شایستگی های پایه |
آشنایی با شیمی و فیزیک مواد غذایی |
4 |
اهداف یادگیری |
شناخت به اهمیت و جایگاه فرمولاسیون در صنعت غدا |
5 |
اهداف یادگیری |
ترکیبت مواد غذاییو نقش آنها در ایجاد ساختار مواد غذایی |
6 |
اهداف یادگیری |
ترکیبت مواد غذاییو نقش آنها در ایجاد ساختار مواد غذایی |
7 |
اهداف یادگیری |
آشنایی با ساختار فیزیکی مواد غذایی |
8 |
اهداف یادگیری |
شناسایی ترکیب مهم در ایجاد ساختار مواد غذایی |
9 |
اهداف یادگیری |
شناسایی امولسیفایر ها و نقش آنها در ایجاد و بهمبود ساختار غدایی |
10 |
اهداف یادگیری |
شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط کربوهیدارت ها |
11 |
اهداف یادگیری |
شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط کربوهیدارت ها |
12 |
اهداف یادگیری |
شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط پروتئین ها |
13 |
اهداف یادگیری |
شناخت امولسیفایرهای مناسب برای اصلاح ترکیبات ساختاری ایجاد شده توسط پروتئین ها |
14 |
اهداف یادگیری |
نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات لبنی |
15 |
اهداف یادگیری |
نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات نانوایی |
16 |
اهداف یادگیری |
نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات قنادی |
17 |
اهداف یادگیری |
نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات مارگارین |
18 |
اهداف یادگیری |
نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات اسپریدها |
19 |
اهداف یادگیری |
نقش امولسیفایرها در ایجاد و پایداری ساختار فیزیکی محصولات لبنی |
20 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
21 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
22 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
23 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
24 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
25 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
26 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
27 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
28 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
29 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
30 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
31 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
32 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
33 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
34 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
35 |
روش تدریس |
ارائه پاور مبانی پایه مهم و انجام بحث در کلاس براساس منابع جدید |
36 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث |
37 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث |
38 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث |
39 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث |
40 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث |
41 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث |
42 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
43 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
44 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
45 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
46 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
47 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
48 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
49 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
50 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
51 |
وظایف دانشجو |
مشارکت در مباحث و ارائه نمونه تحقیات جدید در این زمینه |
52 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
53 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
54 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
55 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
56 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
57 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
58 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
59 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
60 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
61 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور |
62 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی |
63 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی |
64 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی |
65 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی |
66 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی |
67 |
مواد و امکانات آموزشی |
کامپیوتر و ویدئو پروزکتور و آزمایشگاه تهیه فرمولهای غدایی |
68 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
69 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
70 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
71 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
72 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
73 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
74 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
75 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
76 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
77 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس |
78 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن |
79 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن |
80 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن |
81 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن |
82 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن |
83 |
نحوه ارزشیابی |
حضور فعال و مشارکتی در کلاس و ارائه فرمولاسیون های جدید و تهیه نمونه انتخابی و بحث برای روی آن |
84 |
فایل |
Pdf File |